Jump to content

Jorito

Members
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDi A4 Avant

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Jorito's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Jorito

    А4 B5 1.8 ADR бобина

    Ами не съм, просто не съм се изразил правилно. Идеята е да се сложат кабелите с бобината и ако е наред да се търси грешника едно по едно
  2. Jorito

    А4 B5 1.8 ADR бобина

    Здравйте колеги, колата ми прекъсва на празен ход и като цяло няма мощност след 100-110 км/ч. Според майсторите проблема е в бобината. Навит ли е някой с същия двигател да разменим бобините за проба. Двигателя е 1.8 ADR 125 к,с.1998 година. от Люлин съм, но и околкноте квартали също става. Поздрави
  3. Здравей,имаш ли и на каква цена заден ляв стоп за A4 B5 Avant 98 година по рама (преди фейса)?
  4. И аз съм с окачване BESA. Смених цялото окачване преди две години и до сега съм минал около 30к км, от които 90% в китната ни София.. Миналата седмица минах ГТП и специално ги помолих да погледнат по задълбочено предницата и всичко си е екстра, ане е като да не съм целил дупки. Зимата даже ми излезе доста голям балона на една от предните гуми заради дупка. Така че за 380 лв са си направо супер.
  5. Щом имаш течност в казанчето, помпата работи и предполагам не си си наводнил багажника при опитите да пръска чистачката, моя съвет е преди да махаш каквито и да е кори, да махнеш дюзата за да се увериш , че не е запушена. За да се свали, дюзата се издърпва на горе. До колкото си спомням моята я издърпах с клещи. Цитиране на предходен пост!
  6. Jorito

    Дебитомер

    Дебитомера е Hitachi 058133471 AFH60-10B. Мисля,че си е добре като стойности. В тази тема съм пуснал стойности от моя дебитомер. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=162693#entry2298392
  7. И при мен беше така. Оказа се, че пръскалката (дюзата) е запушена. Аз я свалих и я накиснах в оцет. След това ръчкане с една игла, продухване, пак накисване и така докато пръскалката се отпуши.
  8. Кабелите ми ги купи един приятел с някакви отстъпки. Излязоха ми към 60-70 лв, и са от евтините Магнети Марели (за което може би скоро ще съжалявам). Щекерите си ги купих от тук: http://www.dn-bg.com/bg/car-parts/products/991797-%D1%89%D0%B5%D0%BA%D0%B5%D1%80-%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%89-%D1%89%D0%B5%D0%BA%D0%B5%D1%80-%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BD%D0%B0.html?modifications_id=4614 Ако решиш да купуваш, много колеги от форума биха ти помогнали в избора и в пазаруване на по-нормална цена. Относно настройките които ми прави газаджията, мисля че си игра с времената на газовите дюзи, за да регулира сместа да не е бедна или богата. Цитиране на предходен пост!
  9. Кабелите по принцип са 4, но масово в комплектите са само двата които НЕ СА под бобината. Когато попитах за щекерите за двете свещи под бобината, почти всички ми отговаряха че се продават само в комплект с бобината. Естествено не беше така и си намерих. Даже мисля, че щекерите за АDR са същите като тези за двигателите 1.8Т. Относно зачудването и гърменето, и аз имах подобен проблем, но беше само на газ (имам ГИ) и с доста посещения и промяна на настройки от майстора ми почти изчезна.
  10. Свещите ги смених преди две седмици и точно след това нещата се влошиха леко и разхода скочи с 2 литра на 100км. Първо си мислех, че от тях и вчера си върнах старите за проба и нещата с тях бяха още по зле. Днес си върнах новите свещи, и си смених кабелите и прекъсванията изчезнаха. Явно в тях е бил проблема. Сега колата живна малко ама не колкото ми се иска. Както казват колегите явно си е спъната. Може , да. Тези дни като остане малко време мойта пак ще я тествам.
  11. Здравейте колеги. Моля ако някой има желание да ми помогне, да разменим дебитомерите за проба. Искам да разбера веднъж за винаги той ли е виновника за не вървежа прекъсвания и разхода които се влошиха чувствително последната седмица. Преди малко му правих лог файл. на втора и на трета в лютеницата достига до 91-92 мг/с. След това му извадих буксата и нямаше почти никаква промяна в работата. Странното поне за мен беше ., че като направих лог при откачен дебитомер , показваше същите стойности като при закачен Дебитомера е Hitachi 058133471 AFH60-10B и колата ми е А4 B5 1.8 ADR 1998 г. От София съм , Люлин. Мерси предварително Log-a s включен дебитомер: И без дебитомер:
  12. Здравей. Какви свещи може да ми предложиш за Ауди А4 Б5 1.8 ADR 1998г. с газов инжекцион. Мерси предварително. Поздрави
  13. При работещ правилно дебитомер, би трябвало като откачиш буксата работата на двигателя да се влоши. Според мен стойностите от горните логове са ниски. Ако не си сменял въздушен филтър скоро, го смени и почисти дебитомера с някой от спрейовете предназначен за това (има доста теми по въпроса). След това пак тествай дебитомера.
  14. за дебитомера, даваш газ до прекъсвач на 2-ра. С VSDS правиш лог файл или графика на 5 канал, четвъртото поле е за дебитомера (измерва се в g/s). За твоя двигател трябва да получиш около 80 g/s когато си в "лютеницата".
  15. Благодаря колега. Ако никой друг не се влючи ще измислим нещо
×
×
  • Create New...