Jump to content

Tiptronic

Members
  • Мнения

    47
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    абе мани

Tiptronic's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Коко, да не си продал Авенсиса от подписа ти?
  2. Най-вероятно е бил Yaris T Sport, 17'джанти и двигател 1,8 Dual VVT-I с мощност 132 к.с. като цената му е като на истинска кола 31+к. http://toyota.bg/cars/new_cars/yaris_speci.../2006/index.asp За данъчния кредит ми пиши на лично! Да не раздуваме много...
  3. Това последното е 2,0 X. Всъщност е 158 кончета. http://subarubg.net/forester_model20x.html Иначе 2,5XT е 230!!! к.с. http://subarubg.net/forester_model25xt.html И двете, особено XT с чиста съвест ги сменям с Наварата, ама въпрос на вкус (като казало зайчето/прасенцета и си облизало .....) Парите са им идентични. Субару е една от малкото остоноли марки автомобили, които са освен средство за придвижване, също така и емоция (както и Ауди принципно) , все още се сглобяват изцяло в Япония и са с безкомпромисно качество.. Не случайно Тойота имат апетити към тях....
  4. Опа, малка грешка в ценовата разлика. При право на данъчен кредит при Авенсиса комби цената става около 40к, а Субаруто е 64к ръчка и 66к автомат, каквато и отстъпка да ми направят разликата от 24-26к - доооста голяма.
  5. Май в скоро време ще имат и дизел, може би и боксер.... Много ми е болка Субаруто, мога да преглътна и бензина, но май отивам наистина към Авенсис комби D-4D ръчка вместо към Легаси бензинов седан автомат заради ценовата разлика от около 16к. Все пак парите не ги берем от дърветата.....
  6. 15-24 Юни работно време: 10,00 до 20,00 Вход 8 лв. Хайде сега, не разправяй че нямаш с какво. Вземи рент-а-кар. Или задръж А6-цата още седмица. Ами представи си, че Наварата я нямат налична или не ти харесва тапицерията примерно......
  7. ОК, съгласих се. И аз си помислих че 60 си е изхвърляне, ама знам ли го с какви и къде е бил. Но това не е толкова съществено. Въпросът е, че на човека му трябват 2 отделни машини, едната или кола или дижпка някаква, а другата пък кеф ти Уазка, кеф ти Нива..... Темата му даде доста различни гледни точки и материал за размисъл, пък нека сам си хареса булките... Не забравяй, че тия дни ще има автосалон в София. Всички правят отстъпки и си заслужава да се разходиш до София за някоя хилядарка...
  8. Онзи ден си говорих с езин ловджия точно по този въпрос. Той ми каза, че Уазката харчила 60л/100км. Затова препоръчва Нивата. P.S. BTW пичът е и военен.
  9. http://subarubg.net/forester.html Хич не е за пренебрегване!
  10. Това е идеалната мултифункционална машина, 3 в 1, ама такава май няма. Не знам колко запален ловджия си и колко често ходиш на лов, но не виждам решение та дилемата ти. Аз лично нова джипка не бих вкарал в пущинака ей така да ми дере боята, ама въпрос на вкус. На твое място ако съм с бюджет например 70к (сиреч мислш да си вземеш Навара примерно), бих си взел машина от ранга на А6 за града и магистрала (както казах-моят съвет е "турски" авенсис) за 48 к и за остатъка скачаш на една Лада Нива за пущинака, и даже ще ти останат пари за гуми и застраховки. Едит: Малко материали за четене и размисъл: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...728entry15728 http://forum.offroad-bulgaria.com/
  11. Дано не са корите с яйцата.... Нисан са тачена марка още от Партола насам. Но вижте цените на Патфайндера.. Наварата е малко надолу... То ако се напъне човек, може и до Q7 да го докара още малко....
  12. Абе свиркай, че търсиш висока кола, защото от първоначално изброените не ставаше ясно а ние тук се изпокарахме на тема турски контакти.............. Сега сериозно: вариантите ти са разни: 1, Мицубиши, например новият Аутландер е на доста добра цена, става 7 местен-> ДДС кредит и цената става 46к приблизително. Единственият му минус е, че е с двигател VW дизел помпа-дюза 140 коня.... Очаква се от Септември да започнат да слагат 2,2HDI на PSA, което вече е добър вариант. Май новият Аутландер е съвместна разработка със Ситроен, като ползват една платформа с C-Crosser. Виж и L200 - също добра машина. разгледай на http://mitsubishi-motors.bg/models/ 2, Не по-лош вариант е Субару Форестър, чух че има промоционална цена за България, минусът му е, че е бензин. Един приятел сподели, че от 2,5 турбо му станало лошо от ускорението http://subarubg.net/ 3, Посоченият вече Хюндай Санта Фе Дано съм бил полезен!
  13. Сетих се, че пропускаме и Хонда Акорд - също много добра машина, дизел на годината (но не с нашата нафта ) Абе аз лично искам новате кола: дизел, японски комънрейл, ако може автомат (Авенсиса е ръчка) и ако може и ДДС да се вземе, ама ги няма всичките тези хубавини на едно място, май.
  14. Цитати от линка, изпратен от Кольо: I bought one of the very first facelift cars in March 03, a 2.0 petrol T-Spirit and it was OK but only just. The engine was never smooth and needed new exhaust valves after 9k miles. The best economy I had was less than 40mpg. The ride was rough and the dashboard rattled. It was generally reliable though. When I exchanged in 05 for a 2.0L diesel there was a big improvement in build quality. The engine was a bit noisy but very economical and pulled well. The ride was better though I did specify 16" wheels instead of 17". The latest 07 is really good. Excellent build quality. It feels as though Toyota have listened to customers and it has a good ride without sacrificing handling. The 2.2L diesel is great. Quiet, smooth and 'hello officer'. ...... I'm on my second '03 onwards Avensis, & have been happy with both. I had a T3-X 2.0 D4D tourer (05 plate) for 6 months, and found it reliable & well put together. I enjoyed driving that, & the family enjoyed being carted around in it. My only real gripe was poor light from the headlamps In Feb I swapped that for a new T-Spirit 2.2 D4D tourer, & I'm absolutely loving it. the build quality is superb, it feels really robust & there have been no niggles at all. The ride quality has definitely improved (albeit on different wheels & tyres). All told, I wouldn't be planning to move away from the Avensis any time soon. ….. I've had many Toyotas over the past 15 years or so, and to be honest find that in general the build quality improves with each new model. I recently replaced my 2004 T2 with a 2007 T3-S. Apart from problems with condensation in the headlights of the T2, I found it to be a very reliable and well built car. Whilst it's early days, the T3-S looks as though it will be another good car. Would I recommend the Avensis? Yes, definitely!
  15. Кольо, не искам да се заяждам с никого, просто това което казвам наистина е така (изключвайке котактите). По-актуална форум дискусия по въпроса: http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?p...ece0f507e9f15fc Авенсис инфо от миналата година: ------- “Aвенсис” е флагманският модел на “Тойота” в Европа. Старото поколение се появи на пазара през 2003 г., а наследникът е проектиран в дизайнерското студио на японците на Лазурния бряг в Южна Франция. Освен че е проектиран в Европа, “Авенсис” се и произвежда в Европа в завода в Бърнастън, близо до Дерби в Обединеното кралство. Като цяло моделът има по-спортен и по-динамичен изглед, като това е постигнато с промени в дизайна на радиаторна решетка, фаровете и комбинираните задни светлини. Подобно на колите от по-високите класове “Авенсис” получи мигачи със светодиоди, вградени във външните огледала за обратно виждане, който са и уголемени. .... Намерих още един цитат по въпроса: Worldwide production of the Avensis, Toyota’s flagship model in Europe, remains at Toyota’s Burnaston factory, near Derby. One of Europe’s most efficient car plants, Burnaston built 156,000 Avensis models last year, plus 108,000 Corolla hatchbacks. Thanks to an additional £50 million investment in new equipment, production capacity has been increased by 285,000 vehicles a year.
×
×
  • Create New...