Jump to content

Julie

Members
  • Мнения

    43
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Julie

  • Рожден ден 4.12.1979

Друго

  • Kaра
    A4 1.8T

Персонална информация

  • Пол
    Female
  • Локация
    София

Последни посетители

1144 профилни разглеждания

Julie's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте! Да се "похваля" и аз: преден капак за смяна, таван и десни врати, десен калник- тежка деформация. За щастие счупена е само решетката под челното стъкло. На оглед минах онзи ден след 19:00 (работят до 20:00). Имаше точно 2 коли преди мен, може би хората са се отказали заради късния час. Всичко приключи за 20 минути- чакане+опис на щети. Сега да Ви позабавлявам малко... От чисто научна гледна точка (колата така или иначе заминава на тенекеджия) реших да пробвам един широко тиражиран напоследък метод за изправяне на вдлъбнатини. Скрих се при близки в отдалечен квартал, за да не правя сеир на съседите, и въоръжена със сешоар и замразяващ сперй, напънах една от големите дупки от снаряд! Затопляне, замразяване- нищо! На третата процедура вдлъбнатината стана чувствително по- малка, но до десетия опит не се изпъна напълно. Явно материалът, от който е направено купето, не е толкова "проста" ламарина. Поне беше забавно! Успех на всички при справянето със щетите!
  2. Май не ми е ден. Забравяме за имобилайзера. Него го споменах заради поста на patzi. Относно проблема на jordanik- сходен проблем, оказа се въпросният датчик; беше сменен, а проблемът-рашен. Предавам се.
  3. Това, което исках да кажа, но явно не съм се изразила добре изпървом, беше, че имах проблем и с двете неща. На patzi, който загатна за имобилайзера, отговорих, че индикациите при мен за тая точно джаджа бяха други- светеше автомобилче с ключенце на таблото. НО гасненето НЕ беше от имобилайзера, а от датчика. След смяната му всичко се оправи. Ето затова бях сложила и поста, който цитирам, но го отнемА. Надявам се сега да съм внесла яснота, макар и по женски.
  4. Аз хубаво си бях сложила и предходния коментар, но някой ми го омете. Така или иначе, пише цитиране на предходен пост. Не съм се объркала.
  5. Цитиране на предходен пост! Скоро имах проблем и с имобилайзер, и с датчик. Когато е имобилайзерът, на таблото свети кола с ключенце. А иначе датчикът правеше други мизерии- като спра за малко някъде и изгася двигателя, после не ще да запали. Моментното решение беше да поръмжа с много газ, за да потегля. На студено не ми го правеше. Отлагах, докато един ден на светофар, на работеща кола, просто не можах да тръгна. Музиката обикновено гърми силно и така и не бях разбрала, че съм угаснала. Аварийки, ръмжене, ръмжене, та се прибрах някак. Владо (vladi_di) смени това нещо и оттогава- никакъв проблем.
  6. Вчера в същия "Радиал"- смяна зимни с летни гуми. Едва удържах волана направо, ужасно теглеше наляво. За да си спестя допълнителни главоболия, нещата се оправиха при Щъркела в "Надежда".
  7. Въпрос на широк мироглед. По тази логига не бива да има вицове за хомосексуалисти (да не кажа другото определение), за блондинки- олеле, сексизъм; за полицаи, политици... Най-много съм се смяла на вицове, свързани с професията ми. И с двете ми професии Сега сериозно: вече е 2-ри април. Започвам да допускам, че не се шегуваш и ми става малко мъчно. Вероятно не е късно да потърсиш пак хората/човека, предоставил/и услугата. Пробвай с разговор, целящ изясняване на ситуацията. Ако ти "удари един" и се окажеш долу- пиши ми, АЗ ще отида да го набия (е, пак не можах да съм сериозна). P.S. За камъните в бъбреците е вярно. На път към спешен център с една Джета, малко по-дърта от мен, така се издрусах в дупка, че слязох пред спешния като преродена- камъкът беше минал по каналния ред.
  8. Извини ме, но това не може да е сериозно. Със сигурност съм по-дребна, понякога очилатка Не ме е страх да си търся правата.
  9. Моят първи post тук също беше гневен, но обектът на този гняв ми скъса нервите за период от близо месец. Имаше много разговори, след това криеници, после пак разговори; получих лични съобщения и от други потърпевши и едва тогава се излях в обща тема. Може би щеше да е добре да се изяснят нещата с човека, предоставил услугата, въпреки липсата на касова бележка. Когато възникне недоразумение- първо чета по въпроса ('щото съм темерут и питам в краен случай), ако няма накъде- питам и нещата се изясняват, та накрая дори се и усмихвам. Иначе дотук изложеното ми е по странен начин симпатично, защото ми напомня на сина ми (2-ра група в детската градина), който е в периода: "Госпожооооо, а пък той ми вика, че съм бебе!" Животът е по-приятен, когато не живеем с мисълта, че всички искат на всяка цена да ни прецакат. Подобна е и ситуацията в медицината- лекарите са виновни! ... А понякога просто болестта е нелечима. Извинете за spam-a
  10. Под "студено" разбрах "цвят". Що се отнася до температурата, светлинният лъч не пренася топлина, Топлина се получава при взаимодействие между фотоните и някаква повърхност / частици. Така че температурата зависи по-скоро от повърхността, която се бомбардира с фотоните.
  11. При газоразрядните (HID) лампи цветът на светлината зависи от луминофора. Ако няма луминофор, светят със спектъра на химичния елемент, застъпен най-широко в газовата смес (жълто, червено и т.н.). С LASER-a би трябвало да е същото- цвят според луминофора.
  12. На клипчето се вижда LASER източник + вторична фотолуминесценция. С подходящия рефлектор може да се сведе до минимум консумацията на енергия, но продуктът на това нещо не е лазерна светлина в чист вид. По-скоро може да се определи като лазерно-индуцирана светлина. Ако луминофорът е трифосфор, ще са необходими поне 2-3 години "бой" с LASER-a докато му свърши животът. Рязко схванах идеята за лазерния източник- вероятно поради кохерентността на насочващия лъч може да се използва рефлектор с много малки размери..?
  13. Надеждност- да; живот- може би. По-точен цвят- да (най-точен цвят при гореспоменатата комбинация). По- малка консумация- не (над 1500 Watt). Маркетинг и реклама- категорично да. Себестойност- бая!
  14. Какъв е смисълът да е LASER, ако ще го разсейваш? Както и да е, поне звучи "яко".
  15. Понеже работя с всякакви светлинни източници: LASER не е толкова пагубен за зрението, колкото самото съкращение внушава. За да се създаде бял лъч, най-грубо казано, трябва да се обединят в един син, червен, зелен и жълт. И тук идва едно "но", като в повечето случаи всичко казано преди "но"-то губи смисъл. LASER е кохерентен светлинен източник, т.е. не свети във всички посоки. Има ли смисъл от фарове, които да ти осветяват 2 точки някъде в далечината? Поздрави. Иначе колата от link-a изглежда умопомрачително!
×
×
  • Create New...