Jump to content

dimitech

Members
  • Мнения

    33
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно dimitech

  • Рожден ден 17.01.1976

Друго

  • Kaра
    я някак си

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Пловдив
  • Интереси
    Двигатели и периферията около тях, естествено, ма май попреминаха на втори план;<br />Две щерки - и двете луди като мен...ко да праиш - живота си върви...

Последни посетители

1610 профилни разглеждания

dimitech's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ей - забравил съм да се похваля - от 4 - 5 месеца отсвирих ИТ - комуникациите и 'Орбителъ' и се върнах на старото поприще - двигатели и всичко около тях, та вече продавам със страшна сила новите камиони Мерцедес-Бенц и Мицубиши Фузо Кантер в "Балканстар" - Вилает Пловдив и централна южна България; Ако някой е много мераклия да направи едно кръгче с нов голям камион от истинските, мое да прати едно лично съобщение;
  2. На мен веднъж ми се е случвало да ми заредят 42 литра в 40 литровата бутилка. Направих скандал и не им платих нито стотинка. Искаха да ме бият, ама аз извадих едни телефони на данъчни служби, на служби по метрология (не метеорология) и след мноо силен блъф че ша звъня просто си заминах. Отогава не зареждам на газостанции тип "ЕТ Гошо". Не че и 'Веригите' не мамят. но те - поне с малко лъжат. Имай впредвид, че и на различните газстанции клапана на газоколонката е направен да изключва при различно налягане. По принцип трябва да е на едно и също, ама 'газаджиите' го натягат за да могат да пълнят повече газ когато клиента каже 'догоре'. Иначе вземи виж твоя поплавък - вероятно проблема е от него.
  3. dimitech

    задната изчезна

    Оправи ли тоя лост?! Гледам, че месец оттогава... Моето е също 1,9Е, SD (ма не е quattro) - Идентичен дерт имах с лоста. Къса се една гумичка, която държи ябълката на шарнира на лоста (пластмасов е) Опраих си го сам - преди 3 - 4 години - нашляках го със силикон - не е мръднало. Ако не си го сменил - ела на следващата среща в Плоив - ша земем силиконче ша ти го оправя. Моа да разглобя и моя лост да ти покажа кво е станало. И да видя още един мотор като моя - кат ида в някой магазин за части икат кажа Ауди 1,9Е SD мотор и ми отговарят "Такова ауди няма". Да умреш от смях...
  4. Пропускаш VOLVO!!! А как си мечтаех за техните "Крос Кънтри" - едни големи комбита 4х4...докато не го видях вдигнато на крик в Мото Пфое...само пластмаси навсякъде ебаси; Джиповете - същото окачване, само че с 1 тон по-тежко купе! Смеееех! Джагуара е с двигателя на Мондеото - спира зад мен и по звука викам 'тва е мондео' обърнах се - и щях да получа потрес. НАрочно накарах пичовете от сервиза да дигнат капака - съшата мизерия. Едно към едно. И махагона в Джагуара е пластмасов... ..направо ми се реве какви ЛЕГЕНДИ разбиха Фордовците откакто ги притежават. Карал съм истински Джагуар - "Суверен" докат бачках в моргата в Германия - получих душевен оргазъм само като седнах вътре. Сега като влезна в Мото Пфое и ми се приревава... Смяна на крушката на фара на Форд Фиеста: 1) Сваляте предната декоративна решетка. 2) Демонтирате фара посредством три винта с глава 'еврейска звезда' 6-ца 3) Демонтирате капачката на фара в която е монтирана фасонката 4) Сменяте крушката (Н4) 5) Сглобявате в обратна поредност Смяна на задна габаритна светлина/мигач/светлина за заден ход 1) Сваляте облегалките на задните седалки. 2) Демонтирате декоративната пластмасова кора на задната колона 3) през процепа на задната колона развовате гайките на блока осветително задно тяло 4) Демонтирате фасонката от сваленото задно тяло 5) Сменяте крушката 6) Сглобявате в обратна поредност. ;-)
  5. ... И тъй като пуснах отговора, а после се сетих за разни неща: Една от бившите служебни фиести след челния удар беше МНОООО ЗЛЕ!!! двигателя влезна под купето - чак задния капак не моеше да се затвори - толква се бе изкривила. Сичкото купе беше с дизайн ала Салвадор Дали. След 4 - 5 месеца подизпълнителите на "Мото Пфое" бяха успяли да я 'изпънат' и Мото Пфое я продадоха на някой шастлив собственик - 2 годишна на 106 000 километра. Дали и теб не те чака такъв дарак?! Качествено меко табло - друг път качествено. Последната кат я зехме миришеше на нов Москвич "Алеко". Сега мирише на стар москвич Алеко. Ти, принципно в тва купе на фиестата сядал ли си?! Има една особенност - кат натиснеш съединителя и после левия крак си го мушкаш под педала. Щот няма къде другъде да го сложиш. И кат напраиш един преход "София - Пловдив - София" и се чудиш кола ли си карал, или теляка в турската баня ти е направил някаква много лоша работа в задния двор. Аз лично кат слезна от фиестата има чувството че са ме шибали цял взвод редовна войска на армията на република Конго. С 45 сантиметрови масури. 8 санта в диаметър. Без оръжейна смазка "Вазелин Ибрахим". Комфорта и класата; не виждам смисъл да сравняваш Ауди и Форд. А ако гониш чак толкова да е НОВА колата - купи си Лада, ве пич - за тия пари пък ше ти е СЪВСЕМ НОВА (а не суркана по корем). И ше изпиташ удоволствието "да съдереш найлона от седалките". Един едногодишен Форд е по-зле от 10 годишно Ауди. Не съм фанатик на "Ауди" - за тия кинти можеп да вземеш и свястна (но по-стара) С-класа; и кво от тва, че няма да е по-нова!? Да не мислиш, че ше ходиш по-често в сервиз!? Ай, че за голям будала (или за провокатор от форд-форума) взех да те мисля - да не можеш да вземеш решение за избор точно между тия двете коли...Виж да се колебаеш между Фиеста, Пежо 106, Ситроен Саксо, Рено Клио и Тико - разбирам...ама Ауди - ебаси въпроса. Митака - Плоив ;-D
  6. Точно преди две нощи пуснах коментар за новите фиести във форума на Форд (нали има един дрънгел Форд Транзит, та ми трябваше инфо и се регистрирах) Трета такава фиеста карам - по 5 - 6 хиляди км. на месец минимум - ПЪЛЕН БОКЛУК Е, НЕ СЕ НАБУТВАЙ!!! Дъртото ми B3, въпреки че е 87-ми набор е по-добро от Фиестата. Тва за евтините ремонти си го избии от главата - мото пфое са нй-големите дървари в цените (справка 032-606 606 Мото Хое Плоив) Качеството чичо ти Хенри Форд го е поддържал горе долу до Форд Гранада към началото на 80те - и то трябва да е британски Форд (или култовия Таунус 17 М - от завода в Кьолн). В милата родината сичко иде откъм "Южна Италия" - фабриките в Бурса, Измир, Стамбул... Копирам ти инфото без корекции от тук: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=16520 Зависи колко, къде и как ше я караш; Ако ше минавапш 20 - 30 колометра на ден градско и 50 - 60 събото-неделно взимай. Обачееее: Сменям вече трета служебна фиеста от това поколение - и трите бяха 1,4 tdci. Най-големия и плюс е ниския разход на гориво - при нещадящо каране - повече от 6 на 100 не моеш да изхарчиш. Минавам около 5 - 6000 километра на месец с нея - минимум по 5 - 6 часа на ден. Вече имам ишиас, артрит и болки в ставите на десния крак от неудобната поза в която стоиш. По-дървена кола от тая фиеста е само Тойота корола 1,4 бензин хечбек модел 2006-та. Карахме се кой да я кара тойотата - никой не я искаше. Чак кат са качих на нея, разбрах, че форда не е най-гадната кола. Двигателя издържа 100 000 километра и след тва рязко дава фира. Ще ти изброя най-фрапиращите аварии, които съм имал с туй чудо на турското автомобилостроене и приблизителните суми за ремонти: Изплякване на турбото в движение (между 55 и 60 000 км). Зад колата се появява пушек като от 8 трабанта (маслото минава транзит през цилиндрите и заминава в катализатиора и ауспуха)и загиваш насред пътя. Около 1000 - 1500 лева. Проблеми в Мото Пфое - искаха да минат "метър". Ремонта все пак мина за тяхна сметка. Ама минава САМО ако колата е гаранционна. Съединител - между 60 и 80 000 километра. 500 диск + аксиален лагер. Амортисьори - дават фира на около 60 000 киолометра. Пак там някъде - 500 кинта ЧИФТА (смянали сме само задни - и на трите фиести по едно и също време. В багажника караме един комплект компютър и техническо телекомско оборудване- около 30 - 40 кила максимум) Горивопроводи. И на трите се протриха гофрираните маркучи на тръбопровода за обратната нафта горе на главата вляво, където е помпичката за ръчно подкачане на горивото (едно като балон - стиска се) > Оливая двигателя и е щур късмет да не се запалиш. 175 лева по каталог - за един маркуч. Честито. Ако не вярваш - 032-606 606 търсиш магазина, Мото Пфое Пловдив; Наско се казваше едното момче. Джанти: Бай Пешо Гумаджията (До военна болница, Пловдив) ни води на абонамент. Никога не съм виждал джанти от толкова мека и тънка ламарина, а съм виждал доста джанти, повярвай ми! Всяка дупка прави джантата осмоъгълник. Сигурност: тая сапунерка е всичко друго, но не и сигурна кола. Или е прекалено сигурна. Толкова сигурна, че след като изпраскахме едно малко куче с предната пластмаса дето и викат броня сменяхме двата радиатора - на двигателя и климатика и сума ти други дреболии. С другата фиеста (същото купе, 2006-та година) пък изпраскахме един "Опел Кадет". с около 20 км/час. Двигателя влезна под купето, двете предни гуми опряха една в друга, отвориха се еърбеците като в хамерикански филм...чудо на чудесата. вдигнаха я с един 'паяк' и повече не я видяхме (С 6157 МС беше, който я е взел от вторичния пазар на "Мото Пфое" голям дарак е сдобил). На нас нищо ни нямаше, обаче!!! Само малко охлузвания и емоции... Просто натисни от единия край тва детско коритце дет е дебело половин милиметър с крака и гледай от другия край как се мести и огъва. Отпред НЯМАШ защита. А както знаеш - опасни са ДРУГИТЕ участници в движението. Това е накратко - иначе фордо мога да го плюя от централна гара до след две седмици. Имам поне 20 - 30 случки да ме е оставял насред пътя за абсолютни простотии. Това е всичко лошо, което успях да се сетя - за хубавите неща тоя който ти го продава - той да ти говори. Имай впредвид, че всичко това дет го написах се отнася за фордчетата внесени НОВИ в България от Турция. Ако купуваш втора ръка от Германия - нещата са другояче - може да попаднеш на английско или немско производство - разликата в качеството на автомобила - и материали, и техника е в светлинни години! Мой личен съвет е - ако не робуваш на години - купи си по-старата фиеста. Тя е значително по-здрава, комфортна и евтина. Успех - Митака - Плоив "Чужд акъл в чужда глава не влиза" Народна поговорка. _________________ Карам Форд. Не сменям маслото на двигателя - доливам го.
  7. А ве спор няма - читавия дизел си е читав дизел; Преди съм карал Рено 19 1,9 Д и Пежо 405 1,9 Д - и досега нямат дерт с паленето, въпреки че са на по 300 000 вече - пежото още го разкарва баща ми; Следващата ми кола най-вероятно ще е Б4 1,9 ТД (ако не намеря читаво Б4 2,3 куатро). И ЗНАМ че няма да има проблеми с паленето. Обаче Форд е една съвсем друга манджа...напролет смятам да го разкарам тоя Форд и да сдобия МБ100Д; Макар и два пъти в месеца - буса си ми трябва; Идеята беше да дам едно рамо с идеи на колеги с по-дърти коли, или такива които опитват да събудят зверове, който не са палени от много време. Макар, че моето Ауди като го взимах от Германия го изрових от една купчина листа - собственика каза, че от една година е стояло там - само му сложих акумулатор и запали. Нищо, че беше зима. Е - бензиново е, но...Форшпрунг дурх техник! Ай,че заспах на лап-топа пак...
  8. Въскресяване на изпаднали в кома от студ дизелови автомобили. Ако не мога да бъда полезен с идеи, поне може да ми се посмеете. Първо да уточня, че съвсем не става дума за автомобил, а за "Форд" - Транзит, 2,5 дизел. Става въпрос за много дърта баракуда - 1986-та година с компресия почти като на бензинов двигател, с една дюза през която компресията излиза (превъртяла шпилка, затягаща дюзата - 'фъска' през дифтунгата). Към пакета 'екстри' трябва да добавя и два акумулатора на преклонна възраст, които ич, ама ич не държат ток, ама не ми се дават 200 кинта за два нови точно за тоя дърт брингел. Но като дългогодишен 'труженик' на нафтовия фронт с какви ли не дизелови чудовища му хванах чалъма: Пакета от мерки които взимам при паленето - ползвам буса сравнително рядко - налага ми се да го карам и паля два пъти месечно, понякога и по-рядко - обаче може да даде добри идеи на колеги, които страдат в студа. След едно направо епическо запалване на баба-ягата в най-големия студ на минус 20 през януари по време на което цялата махала ми се смя, ама после половината ги влачих с въжето да ги паля писах малко из нета ( http://www.bulgar-bg.com/forum/viewtopic.php?t=9766 ). Тъй като днес на минус 8 по целзий прародителя на микробуса завъртя жално два пъти стартера и реши, че тва като труд му стига и че не мисли да пркъсва зимната си ваканция пак се впуснах в процедури по въскресяване по едно време се сетих че и в тоя форум има дизелаци и реших да споделя челен опит: Първо (естествено) свалих двата акумулатора (за тези които се чудят защо два: "Форд" си знаят, че двигателите им са калпави, затва са се презастраховали с два акумулатора по 45аЧ - е моите преди много време са били Бош Силвър 55 аЧ) и ги закачих на зарядното - поне 4 - 5 часа трябват, препоръчително е цяла нощ (аз ги държах само 2 часа). Следващата стъпка - източване на антифриза в желязна кофа и сваряване с бързовар. Наливането на топъл антифриз затопля двигателя. МНОГО ПОМАГА, вервайте ми. Не ви препоръчвам в никакъв случай да наливате топла вода, защото се случва водата в радиатора да замръзне, докато запалите двигателя и той загрее. Флакон с етер: задължителен. Издухания ми двигател е много благодарен когато му швръцна етер във въздушния филтър. Добавките в горивото са ясни - баш във дизел-форума няма да губя време да ви обяснявам за нафта по БДС и контрола над търговците на горива - те си праят квот си искат; Не че ЛУКОЙЛ не дава най-доброто от себе си ;-D Ако имате възможност да закарате ток (удължител) до мъртвия автомобил е хубаво да сложите едно калориферче да подуха малко на картера и да разтопи маслото - аз така докарях до вид труден за описване една печка "Мулинекс" - жената още мърмори за нея... Ако имате пистолет за топъл въздух подухайте малко с него по горивния филтър и горивопроводите - ако парафина и водата от свръхкачествените горива за замръзнали по цедките на филтъра - можеш да въртиш със стартера колкото си искаш, ама гориво до цилиндрите може и да не стигне. Спомням си една зима в един суперсняг като палихме единия булдозер че трябваше да заминаваме на снегочистене му бяхме подгряли и нафтата - тубите с нафта стояха в едно котелно на топло и като ги наляхме запали почти веднага; Т-130-то обаче е друга машина и си има доста хитри приспособления за палене в студа. Сега обаче нямаше как да източа всичкото горивото - фордо няма кранче, така че минах и без топла нафта. И така: - Два заредени акумулатора, - Наливане на топъл антифриз в двигателя, - Калорифер на картера за стопляне на маслото, - Пистолет с топъл въздух по горивния филтър и горивопроводите - за 'допинг' на акумулаторите - аудито ( 1,9 Е - а, бе с него пък нямам НИКАКВИ проблеми при паленето, макар че и то е на улицата) на 2000 оборота с два кабела дава ток на клемите на форда, - Етер във въздушния филтър, Стартера врътна 4 - 5 оборота и дядото-инвалид на дизеловия двигател взе че запали. Вероятно спътниците на "НАСА" са отчели изригване на вулкан в Пловдив днес следобед - поне откъм пушеци и шум го докарах на тва да мяса, ама запали кератията. Успях да си свърша работата. Сега ша заровя пак в руските дебри на нета да видя ония сибирски хитреци какви приспособления са изобретили за борба със студения старт на тия бусове; Ама май няма да ми се разминат едни 1000 кинта за основен ремонт - натам отиват работите, колкото и да не ми се иска... Иначе ми се въртят няколко идеи с кабел за подово отопление на картера, около горивния филтър и във тенекията на въздушния филтър + подгрявна свещ в смукателния колектор (тъпаците и подгрявна свещ нямат на дизеловия си двигател), ама акато ги приложа - тогава ша давам снимки (и акъли.) Ай, със здраве!
  9. А, бе и при моя дзвер - Б3, 1,9 E с К-троник инжекцион, газиран с обикновенна газ (Тъпа плочка - не го правете - ако ше слагате газ само газов инжекцион!!!) има проблеми с ниските обороти на бензин, ама си трещя и гърмя поне 5 - 6 пъти на газ. Подмених половината маркучи по газовата уредба, включително закърпих големия гофрирания от инжекциона до смукателя. Свалих кръглия капак на 'конуса' на инжекциона и изправях кобилицата. Беше потънала чак под долния отвор на конуса на инжекциона, ама я подпрях с един винт отдолу (резбата на която се навива болта на кръглата капачка е преходна) да опира в гумата на конзолата. Сега е значително по-добре. Имам дерт обаче с оборотите между 1200/1300 и 2000 - като подавам газ и се дави/глъхне - за там вече ша са налага посещение в 'бош сервиз'. Чудя се дали не е изпукал някой от датчиците - на студен двигател държи 700 оборота, при загрят ги вдига до 1100; За капак на всичко и термометъра на таблото спря да ми отчита температурата на двигатяля. Бензиновия филтър ми е на 2000 километра и гледам да зареждам само безоловен 98 (той много се доближава до качеството на европейския 95) Тия дертове са ми изключитъелно на бензин - на газ си върви; Везните на съмнението ми клонят към изпукал температурен датчик, който ми бъзика горивоподаването ама не съм сигурен. В интерес на истината не съм сменял бая време свещи, а кабели пък никога, ама на газ си работи, така, че не би следвало да е от тях...Като посетя "Бош-сервиза" ша са похваля/оплача. И ше добавя снимки кое бъзика ниските обороти на бензин.
  10. Митака - Плоив Сега Field Engineer - енжелер техническа поддръжка - в Орбител. Обикалям кат' замаен трите окръга - Пловдив Смолян и Пазарджик и инсталирам и поддържам по клиенти оборудване за телефония и интернет; Забърсвам и въскресявам и "Еврофутбол" терминалите кат са омажат и изпаднат в клинична смърт. Имам и един личен дрънгел Форд Транзит 2.5Д 8+1 и извозвам хора и товари (кат му смъкна интериора). Иначе съм завършил "Автомобили и кари" (ДВГ) - Механотехникума (Смолян) и после ви'шото "Технология на Машиностроенето". Сред любимите ми работи, които съм работил (и сега чат-пат порботвам) е шофьор на ("ЗИЛ", "КрАЗ" "Татра"), багерист (Skoda DH101), булдозерист (T130, ДТ75) в на баща ми полу-работещата* пътностроителна фирма). *Полуработеща фирма - следствие на органична омраза към корупцията във всичките и форми водеща към невъзможност за поемане на държавни поръчки. Чат - пат излиза някой частен клиент, колкото да те е яд, че имаш техника с която да работиш.
  11. Продавам B3 1.9E 1987 - купувам B4 quattro. От много време работя по сбъдването на мечтата си - да сдобия quattro - финансовия ми напън е ограничен до B4 - идеята ми е за 2.3 или 2.6 бензинов мотор - евентуално и дизел. Не съм решил още дали ще е комби или лимузина - ще взема 'каквото излезе, стига да е добро'. "Одъртях", две малки деца - колата ще се ползва като семеен всъдеход (почти) без спортни изпълнения. Давайте акъли какво да огледам и за какво да внимавам при покупката - по принцип познавам добре Ауди - много здрава машина, но 'куатро' никога не съм имал. Класическата Б4-ка с предно съм я карал много (брата на жената сдоби по мой съвет) и в общи линии съм запознат добре с модела, но специално всичко което стърчи назад от скоростната кутия о стига до двете задни гуми ми е познато само от картинки и от гледане. А за кучетата, касапите и гледането си има и поговорка. "Вътре" съм в темата, така, че моля да не спамите със съвети от типа 'глей да не тече масло', 'глей да не е удряна', познава се че е пребоядисвана' и т.н. Благодарско предварително - Митака - Плоив P.S. Ай, кат сдобия аудито мноооо шса намармаладим в "Мармалад"
×
×
  • Create New...