Jump to content

gogosu

Members
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B4

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

gogosu's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Отностно транзисторите. Единият транзистор е различен от останалите. Да всички са 33740 - NPN преход и един 32716 - PNP преход. За тихото свирене е нормално някой от тях да е заминал. Намерих всички схеми и начини на свързване на миничека, но все още имам проблема - Включа ли светлините, свири зумера, без значение дали е запалена или не колата. Всички сигнали идват в платката. Сега остава, когато имам повече свободно време да проверя и евентуално да сменя всички транзистори с надеждата, да е някой от тях виновен, за постояното свирене.
  2. Сега, също да дам една насока за проблема. Имах същият проблем с предишната ми кола. Е не беше ауди, но както и да е. Паля аз, тръгвам и колата се държи перфектно, докато изведнъж не изгуби мощност и угасна. Няма и минута запали и се държи като нова. Минавам има няма 300 метра и същата работа. И пак запали идеално. Проблема при мен се оказа, след смяна на гърнето, в новото имаше някакви да ги наречем конци, честно да кажа не зная за какво бяха, не съм специалист по колите. И така, след като са изгоряли вътрешните ламарини, е продухало тези конци в тръбата и така се получава, че те пропускат много малко налягане и колата гасне, след малко налягането освободено и колата пак пали. И така това ми отне 2 дена докато разбера проблема. Че насоката, която мога да дам и най-безболезнена, т.е. няма да иска пари, да се изпробва дали е от това, е да се откачи гърнето и да се провери.
  3. Колега, обикновенно сигнала за зумера идва от двойка транзистори, звуков генератор и още един транзистор, който работи в ключов режим, пускащ захранване за звуковия генератор, който се оправлява от чипа на платката. Обикновенно трите транзистора са с един и същ номер и в случая, не е проблем да бъдат заменени с други подобни. Двата транзистора, които стоят един до друг, не съм обърнал внимание, дали са с един и същ номер, но тези дни ще проверя как са на моята платка и ще пиша отново. А за постоянен плюс и минус на таблото, не съм гледал, но ще обърна и на това внимание. Но дотогава, се опитай да си смениш транзисторите и поне да си накараш платката да работи като оригинална. Сега и да попитам за моят проблем. При мен също съществуваше изгорял зумер, същата кола, но платката ми е като на примера в началото на темата. Смених зумера и той заработи. Но се оказа, че и дори да са затворени вратите и ключа да е на контакт, и като е запалена колата - винаги свири. Т.е. включени ли са светлените и/или СД-то винаги свири. Прегледах изводите на буксата и когато е отворена вратата - идва плюс, когато светна габаритите идва плюс, когато е мушнат ключа - идва плюс и когато е включено СД-то идава плюс. Това са 4 сигнала, които според мен си работят идеално. Но на буксата има 8 кабелчета и другите 4 не ги зная за какво са и какви сгнали трябва да ма на тях. Предполагам един е за маслото, един за прегряване на колата, един за липса на генерирано напрежение от генератора. И на едното не зная какво трябва да има. И основният ми въпрос е - някой може ли да ме насочи към изводите на тези букси и на кой пин какво идва или трябва да идва. благодаря предварително.
×
×
  • Create New...