Jump to content

takovator

Members
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4

takovator's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодарности за темата! Преди няколко месеца сменях щипки, но не съм обърнал внимание на момента с центровката на вратата и има малък луфт в горната част, който увеличава шума. Скоро мисля да се заема с коригирането на проблема.
  2. Благодаря за вниманието! Аз намерих начин да ги доставя и след 2-3 дни ще ги имам. Успех!
  3. По две щипки са за всяко стъкло. Изглеждат еднакви, но не съм 100% сигурен. Тези от линка са точно за дясна врата. За лявата много приличат на тях (все едно картинката е флипната хоризонтално) и могат лесно да се сбъркат.
  4. Здравей колега, От Русе съм и търся тия щипки за ел. стъкло (предно дясно) За съжаление не правят доставка за България. Ако имаш, искам да си взема и за лявата врата, че и те сигурно ще ме изненадат скоро :-) За лявата врата са огледално обърнати. Поздрави!
  5. И аз от една година съм така. Когато иска работи, когато не ще - не ще. Днес я разглобих за да видя какво толкова се пъне. Оказа се, че две от спойките на контактите на релето, което управлява моторчето са спукани и оттам идва проблема. Засега работи, ама и преди работеше от време на време. Така че тестовете продължават :-) Имал съм подобен случай и с управлението на огледалата. Това май ще излезе основен недостатък за по-старите автомобили.
  6. Благодаря много на Mi4kataGr за ценната информация, въпреки че дойде малко като качулка след дъжд :-) За следващия път ще я имам впредвид. Може ли някой да качи оригинално сервизно описание за смяна на антифриза? Руското наистина решава тотално проблема, но не е като за хора които сменят антифриза за първи път. Освен това искам да си отговоря на накои въпроси, например: - защо конструкторът е направил така, че част от антифриза да се сменя лесно, а останалата - по-трудно? - необходимо ли е винаги да се сменя целия антифриз и други подобни.
  7. Здравейте! Днес и аз сменях антифриза, та реших да напиша някои неща, като се надявам да са полезни за всички. Става дума за А4 1,9TDI 1Z 1995. Охладителната система събира около 3,5 литра. Аз взех 2 шишета по 1л от червения антифриз (-40градуса) и 2л дестилирана вода. Смесих ги в една 5л туба от минерална вода, така че се получи 4л (-20градуса). Така изглеждат отзад декоративните решетки. • Прихващащите щипки придържат решетката в съответните отвори в ламарината. Изваждат се само с дърпане, без да се откопчават. • Закрепващите щифтове влизат в отвори в ламарината. При монтаж, трябва да се вкарат първо те, а при демонтаж се изкарват последни. Не се мъчете да ги откопчавате. • Заключващите щифтове се вкарват последни и заключват решетката в гнездото и. При демонтаж започнете първо на тези щифтове. Нормално от лицевата страна на всеки заключващ щифт има “ръкохватка” с която се откача и решетката се издърпва. Ако ръкохватката вече е счупена, използвайте тънка отвертка, която се вкарва между ламарината и решетката докато достигне до щифта. След това натиснете така че щифта да се отключи и издърпайте решетката. При източване на охладителната течност, автомобилът трябва да е хоризинтален. Отвиите внимателно капачката на разширителното казанче. Кранчето за източване на антифриза се намира в долния край на радиатора, зад дясната (шофьорската) декоративна решетка. Много е неудобно за достъп! До него има щуцер с външен диаметър около 10мм. Към него може да се свърже маркуч за отвеждане на охладителната течност. Кранчето се отвива обратно на часовниковата стрелка. Първо се развива ½ оборот. След това се развива още ½ оборот с издърпване, при което дръжката на кранчето излиза на около 5-10мм от гнездото си. След като изтече охладителната течност, надувате въздух през капачката на разширителното казанче докато излиза антифриз през щуцера. След тази процедура може да демонтирате и почистите каквото желаете от охладителната система. Преди да налеете новия антифриз, махнете маркуча от щуцера и затворете добре кранчето за източване. Поставете декоративната решетка на мястото и. Налейте антифриз малко над долната граница в разширителното казанче и изчакайте 1-2 минути. Ако течността е спаднала, допълнете отново и запалете двигателя. Изчакайте докато радиаторът започне да се затопля в горния край. Ако е необходимо доливайте антифриз. Накрая затворете добре капачката на разширителното казанче. Останалата охладителна течност налейте и затворете добре в оригиналната опаковка. Сложете я във фризер и проверете след 24 часа. Ако е замръзнала, долейте концентрат в разширителното казанче до горната граница. В противен случай доливате от разредената течност. Това е всичко!
  8. И аз благодаря! Днес свалих таблото за да извадя една крушка за мостра. Не е необходимо нищо по волана да се сваля. Само си намерете по-дълга кръстата отвертка за двете болтчета, които държат таблото. Искам да кажа,че моите скобички за заключване на съединителите не са същите. Но успях да ги повдигна с малка отвертка, след което съединителя излиза заедно със скобата сравнително лесно. Трябва да отбележа,че като всичко друго по колата и тук конструкторите са работили с много голяма точност и самото табло се вади малко с чалъм. Не е необходимо да го насилвате, просто опитайте напред - назад и по някое време то само излиза
  9. takovator

    какво е това ?

    И аз не знам какво е това зеленото, но лесно може да се провери. Остави го далеч от колата (най добре в къщи) и пробвай дали всичко ти работи нормално. Ако колата пали и не гасне след няколко секунди,значи не е имобилайзер. Ако и при твоя експеримент с отворения прозорец нещата са същите, значи не е и част от алармата. Аттук нататък изводът е ясен :-) На мен лично ми прилича на чип за идентификация при достъп, но за да се разбере, трябва да се свали от пластмасата и да се види какво пише на гърба му. После в Google по номера да се види какво е.
  10. takovator

    Проблем с клаксуна

    Този проблем много често се проявява при Audi. Особено след петата - десетата година. Дължи се на влошаване на връзката за клаксона, която се намира във волана. Опитай при натиснат клаксон да натиснеш волана нагоре (посока към предното стъкло). Ако свирне - това е. Може и да е по-лошо, ако се е скъсала спиралата във волана. Тогава оправията е смяна с нова и е доста скъпа.
  11. 1. Провери предпазителите дали са изправни. Тук из форума има доста информация за тях. 2. Възможно е да има и лош контакт в съединителите, към пулта за управление огледалата. При мене е монтиран на дръжката на шофьорската врата. За да се провери, трябва да се свали кората на вратата. Това също го има описано във форума. Колкото до бутоните на ключа, може да се е изтощила батерията, т.е. трябва да се смени с нова. Внимавай като го отваряш да не изпадне чипа на имобилайзера. Прилича на стъклено цилиндрично манисто. Ако го загубиш, няма да можеш и да палиш колата. Това е засега. Успех!
  12. Кое не работи на огледалата? Управлението на въртенето или отоплението?
  13. Прочети книжката за алармата! Накои от алармите имат възможност да се задава времето за послесветене на лампите в купето. При мене това се прави с комбинации от бутоните на дистанционното, ама не съм го пробвал никога.
  14. Днес и аз се борих с проблем в сондата за гориво. Стрелката на прибора за горивото на пръв поглед работи нормално, но лампата за резервата светва много късно. Последния път, след светването на лампата, успях да мина само 3-4км и колата угасна. Извадих сондата и внимателно разгледах (с лупа) керамичната плочка върху която се намират тънкослойни резистори и контактните площадки по които се движат четките на датчика. Оказа се, че между някои от контактните площадки се е натрупал метал от четките и ги дава накъсо. Внимателно с игла почистих пространството между площадките. След почистването съпротивлението на сондата нарасна с около 50%. След като сглобих и монтирах обратно сондата на мястото и, сложих 5л нафта в багажника и сега чакам да свърши горивото за да разбера има ли ефект от мероприятието.
  15. Сипи малко вода върху ремъка при работещ двигател. Ако скърцането изчезне - нямаш нищо за смяна!
×
×
  • Create New...