Jump to content

damyan22

Members
  • Мнения

    34
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Mercedes

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

damyan22's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Цената за необслужен и без някаква сервизна история автомобил (около 4000) е дори висока колега Много ми е интересно на какво се надявате след покупката? Или така да си задам въпроса: Колко трябва да струва обслужено и поддържано Ауди А6 Ц5 на 20 години, според вас? Много wannabes се навъдиха, купуват екс-лъскави А6, 8ци, Каени и тем подобни на "далавера" и после рев до небесата. Не е трудно закупуването на такъв автомобил, поддръжката е интересната част. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. здрасти, може ли контакти на Вашия приятел, който може да монтира подгрев?
  3. Всичко е въпрос на преценка и финанси. Спор - няма, OEM е най-добре. Така е и с носачите, слагаш разните там незнайни мн здрави марки и след година скърцаш като стара Уазка. Слагаш Lemfoeder и вече втора година нямам проблем с носачите. Ест. зависи от това в каква дупка би стъпил ) Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Факт е, че поддръжката на такъв автомобил не е като на Поло 1.2, но и факт е, че ако го купиш от добър стопанин, а не от просто ездач, едва ли ще имаш по-сериозни проблеми от накладки, носачи и на 60 хиляди - обслужване. Аз минах по трънливия път на реставриране - ГНП, хидравлика, съединител и т.н., но защото се доверих на познат, иначе ако потърсиш и попаднеш на гледана кола, може и да си спестиш някои драми. Като цяло нов внос не бих повторил отново Но досега двигателя не ми е създавал драми, а е AFB и 99г. - но масло 5w-40 на всеки 10 хил. км и смяна или поне да се провери състояние на филтъра на картерни газове. Вече пета година я карам и изключая първата, нямам проблем с колата и много ми харесва, извънградското шофиране е удоволствие. Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Здравейте, Купих тези джанти и се чудя, има ли смисъл от полиране при тях (генерално по ръбовете са забележките), колата ми е сив металик и прекалено лъщящи не съм сигурен дали ще изглежда ок. Също съм решил гуми 225/50 17 да взема. J7.5 e джантата. Някой с опит с подобни?
  6. хаха, не съм аз. Май ме изпревариха. Но здраве, минаваме към план Б - Allroad 2009, 3.0 tdi ) Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Мерси за изчерпателния отговор/насока. След Нова година ще посетя автомобила, ако не са го продали. Весели празници и успех! Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Привет, Насочил съм се към следната обява: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11482494750206848 Може ли съвет от по-опитните от вас, относно слабости, за които да гледам. От 5 години съм с С5 2.5 tdi - там знам за какво да гледам :))) Но не ми се реанимира и 4.2, така че по-запознатите да казват за евентуални слабости.
  9. Музикалният плеър не е фабричен, но така е купена през 2013г., пролетта монтираха усилвател и бас в Авител (предполагам разбират от това, което правят), но не е имало проблеми. Мерси, писах на колегата.
  10. Привет, Имам проблем с фабричната аларма. Пуска се без причина. Тъй като сам няма да мога да я поправя (от жички и подобни не разбирам), да ми препоръчате в София някой, ако сте се сблъсквали с подобен проблем? Хубавото е, че е в гараж и не ми е кой-знае колко належащо, но ще трябва да се отстрани това проблемче. P.S. Забелязах, че копчето за вкл/изкл обемния датчик не работи. Преди светваше като се натисне, вече не реагира.
  11. Определено е трудно да продадеш 2.5 tdi, особено ако е с характер 2 дни преди оглед реши да създава проблеми и то големи - син пушек (нафта+масло). Пушеше само на висока предавка, при разтоварване на турбината, което говореше за вероятен проблем с турбината или семеринги и уплътнения по двигателя. Закарах я в сервиз за турбини, които направиха диагностика на двигател и турбина - всичко перфектно, с изключение на високо налягане на картерни газове. Веднага последва въпрос сменян ли е филтърът на картерните газове и ест. отговорът ми беше - да, преди 40 000 км с оригинален от Порше Запад. Тогава оставаше вариант със запушена "вентилация" на двигателя, което е равно на скрапиране на автомобила, тъй като ремонтът е финансова лудост без гаранция за бъдещето му. Все пак настоях майсторът, който ми поддържа автомобила да подмени филтъра, пък да видим. Речено-сторено, този път купихме пластмасовия от Порше Запад. След подмяната всичко се промени - няма и следа от пушеци и прочие, компресия на двигател и работа на турбина - в нормите. За съжаление, мераклията купувач не прояви разбиране, след като му съобщих че е в сервиз за отстраняване на проблем (разбираемо поведение), но пък и никога не бих си позволил да продам нещо като работещо, което знам че не работи. Жалкото е, че е пълно с всякакви типове, тип- автоджамбази от Горубляне и Дупница, които пробутват всякакъв отпадък и хората, вече си нямаме доверие, защото ни е писнало от тарикати на дребно и не на толкова дребно.
  12. http://www.mobile.bg/11447347965886652 Автомобилът е в отлично техническо състояние. Гаражен. Сменени предни и задни дискове и накладки. Чисто нов акумулатор. С каско до юли 2016 и ГО до март 2016. Нови зимни гуми + 4бр. летни гуми. Кожен Рекаро салон - 2 цвята с пълен ел. пакет. Идеален външен вид. Сменено масло 5w40, филтри - въздушен, масло, горивен, купе, на 202500 км. Сменено уплътнение на ГНП и центровка - 18.1.2016. Рециклирано ГНП - март 2013. Сменен съединител LuK - април 2014. Сменена кормилна рейка - юни 2014. Рециклирани фарове - политани отвътре и вън, с подменени нови рефлектори на лупите и облепени със защитно 3М фолио. Здрава ходова част - всичко е сменяно своевременно. Забележки: Предстоящо обслужване след 6000 км. (Имам възможност за обслужване с оригинални ролки, термостат, водна помпа и ремъци КонтиТех срещу заплащане допълнително 850 лв.). Леко одраскан преден десен калник. Драскотина на задна броня -дясно. Надрана капачка на огледало. Щората на багажника е счупена и съм я демонтирал. Допълнително към автомобила давам и платовия салон с корите и още 1 мрежа-кучкарник. Маховикът не е сменян при смяна на съединителя, тъй като износването му беше незначително и функционира без осезаеми проблеми. Амортисьори не са подменяни, но с адекватно поведение. Безкомпромисно поддържан автомобил и в изключителна форма за възръстта и репутацията си
  13. Ползвам препаратите на Mafra - хидратиращ и крем-подхранващ. Прилична цена и стигат за година. А относно 1000-та лв. Това е единственото нещо, което реално мога да видя в тази кола, предвид 9000 лв наляти в "душегуб" от 99г.
  14. Аз замених моя с Рекаро и съм супер-доволен. Като комфорт и визия е адско удоволствие. Излезе ми около 1000 лв.
×
×
  • Create New...