Jump to content

GAD71

Members
  • Мнения

    265
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 C4 quattro

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

2497 профилни разглеждания

GAD71's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря за отговора.Сега съм със sonim и му търся смарт заместник.Явно кат-а ще отпадне като вариант.
  2. Би ли споделил новият телефон как се държи?Има ли някаква разлика или проблемите си остават? Бях се засилил да взимам този модел и точно тази тема ме накара да изчакам.
  3. Най-добре закарай колата на диагностика за да се видят какви грешки ще има. Симптомите ,които описваш ми приличат на проблем с обтегача на ангренажната верига,какъвто имах преди време.
  4. Проблема е отстранен след подмяна на компютъра в краката на пасажерското място.
  5. Много благодаря за информацията.Тези дни ще опита да се справя с проблема.
  6. При самодиагностика на канал 28 изписва 000 .Това е каналът на който трябва да се видят оборотите на двигателя. Значи до блока за управление на климатроника също не стига сигналът за оборотите на двигателя.Неприятното е ,че не мога да намеря схема на пътя по който информацията стига до таблото.В ЕТКА намерих схема но за Ц5 ,която няма нищо общо с Ц4.Така , че драмата тук се състои в намирането на електросхемата и проследяването и.Предполагам прекъснат кабел или спукана спойка,но трябва да знам къде да търся.
  7. Без да искам съм пуснал темата два пъти .Моля модераторите да премахнат едната.
  8. Моля за малко помощ. Проблема е следният: Оборотомера спря да работи и сега при запалване се чуват три бипкания от зумера и четирите символа за температура, масло ,спирачки и гориво почват да мигат.Климатроника не пуска компресора и при четенето на диагностичните кодове разбрах,че регистрира спрян двигател.Ходих на диагностика,но без резултат.Майстора каза ,че вижда данни за оборотите,но те не стигат до таблото.Понеже предположи ,че проблемът е в таблото,аз поръчах друго табло от същият модел автомобил Audi A6 C4 1.8 ADR .При нега проблемът се повтаря ,но не се чува зумера.Предполагам,че не работи. Молбата ми е ,ако някой има електросхема на таблото да я качи и ли поне да сподели какъв е пътя на сигнала за оборотомера,къде е датчика и чрез кои кабели в коя букса стига до таблото. Благодаря предварително на всички отзовали се.
  9. Най -добре закарай колата на диагностика.Прилича ми на проблем с обтегача на веригата на разпределителните валове.Има писано из форума за този типичен за ADR проблем.
  10. Винаги съм си взимал четири еднакви гуми и мисля ,че това е идеалният вариянт за куатро. Вариянти като две предни "еди какви си" и две задни "еди какви си" са компромиси. Всеки решава сам за себе си.Поздрави :zustimm:/>
  11. Идете на диагностика ,защото имах такъв проблем и ми показа грешка на разпределителен вал.В последствие се оказа дефектирал обтегач на веригата на разпределителните валове.Това е типичен проблем на този двигател.Ако сте с механичен обтегач-добре .Цената е 150-300лв. по спомени.Истинският филм е ако сте с електронен.Там цифрата беше около500 евро.
  12. Колегата е много точен и коректен
  13. Интересува ме салона,ляво огледало и механиката на задна чистачка.
  14. Биха ли могли да станат на А6 С4?И имат ли подгряване?
  15. GAD71

    Проблем А6 Ц4

    Странно.На Москвич 2140 въобще няма такъв бутон. И аз се шегувам. :hilezh:
×
×
  • Create New...