lanpartty
Members-
Мнения
16 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A3
Персонална информация
-
Локация
Plovdiv
Последни посетители
429 профилни разглеждания
lanpartty's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
проблемите са 3 : 1 ви когато влезеш в авариен режим единия проблем е N72 вакумния соленойд който управлява актуатора на турбото 2 проблем ако ти показва две грешки за двата соленоида горния на актуатора N72 или долния на EGR ра проблема е запушен EGR или износване в лагерчето на цилиндата сепаратора му е прегорял. Вариантитте тук са два или е запушен EGR ра или лагерчето е заминало .Лагерчето се сменя има и в принтерите лично аз съм го сменял с Abec 7 с керамични съчми изминал съм 20К километра няма пушек няма проблеми 227 топ спийд. ,сепаратор (стомана ) работа около 5 часа чистене на цялата система смяна на лагер почистване на клапата за плавно гасене (дроселова клапа ) и вс тръби както и манифолда и главата ....Забравих да кажа моторчето на EGR ра също се почиства и се слага нова грес на зъбните колела ако са здрави !!!! И още нещо важно масово никой не си сменя филтъра за изпаренията от картера сменя се на 80 К КМ цена 420 лв оригинален от там маслото което качва от PCV цялото масло отива в студената част на турбото от там в топлата и от там познах дпф EGR и колата ти е дроп .... и за това има решение ,но е др тема ! 3 ти проблем диафрагмата след вакумпомпата която отива с маркуча към N72 вадиш от там маркуча и виждаш дали има вакум ако не си сменяш често въздушния филтър гориш защото се обръща мембраната на самия соленойд и задира лично съм го отварял и поправял нов оригинален 180 200 лв .... Не видях с кой мотор си говоря за A3 8PA CFFB CBAB МОТОРИ 2.0 тди 140 два вала 16 вентила ...
-
Маховика или тампоните по окачването ..или тампоните на двигателя .
-
По време на път потъвал ли ви ти е педала когато караш изведнъж да омекне ...Твърде възможно е да е лагера помпата ...
-
Ако не е карана колата няколко дни и я караш под 2500 оборота и маслото ти е на повече от 10 хил км нищо, че не ти липсва припушваа .....
-
Здравей на Люк целия комплект маховик ,претискател ,лагер помпа плюс диска 680 до 720 лв ...
-
По фактурата от Ауди съдя че са пригиналните .Цената на агренажа беше около 185 евро .Благодаря за отговора !
-
Именно за това говорим
-
маслото го сменям аз лично заради партикулар филтъра на 12 , 13К редовно ,но за тоя ангренаж даже попаднах и на линк към Ауди в който си въвеждате номера на двигателя година,мощност и текущите ви километри и виждате в какво състояние и ми показа че всичко е сигутно ,но да посетя уторизирън сервиз за проверка на агренажа ....
-
Здравейте на всички ! Имам един въпрос за който намирам различна информация и немога да разбера кой е правелния отговор.Имам ауди а3 2.0TDI 16V 140 Hp engine -CBAB комънрейл 2009" предстой смяна на агренажа и ми светна и лампата на таблото че е за сервиз.Четох в немските форуми както и английски и американски и инфото за смяната и интервала са различни .Предишната смяна на агренажа беше направена в Ауди Германия на 180К Км сега е на 242К ремъка и ролките както и водната помпа са оригинални от Ауди.До колкото четох в немските форуми лампата на таблото е за проверка на самия ремък но не и за смяната му.Едни казват на всеки 90К Км други на всеки 120К Км други на 180К Км кое е вярното според вас по долу ще прекъча и сервизната книжка за Vw USA check service.Надявам се някои от вас да знае нещо .Хубае и успешен ден от мен !!! 2009_All.pdf
-
За това не съм много сигурен не съм усетил но днес ще видя ..имам някакъв спомен за подобни вибрации ..Благодаря за инфото !
-
Като я запаля претриса и от време на време се чува леко тракане което ме навява на мисълта ,че е заминал ,но ще го видим да не св окаже да сменя всичко и след някои друг километър пак да разглобявам ...
-
Чудя се на Захс ,Люк, Км Текстар или ФТЕ коя е по добра ?? Но като гледам ще купувам цял кит съединител маховик и всичко останало ..
-
Това е възможно но е на 240 К реални километра . Въздух е в системата само немога да намеря кой е парт номера на самите О-пръстени ако някои знае ще съм му много благодарен !!! Не че немога да сваля скоростната и да я сменя ,но искам да се уверя на 100 % , за да знам да купя всички части и да ги сменя защото не си заслужава да сменям само долната помпа .... а при условие че е развалена и тя ще има теч .... И така намерих ги това е оем парт номера ако някои търси : 02F 141 143 A
-
Здравейте на всички ! Имам от месец странен проблем който реших за известно време ,но още съществува.Проблемът е следният преди месец карайки по магистралата педала на съединителя потъна и пак се върна .Модел ауди а3 2009 8PA sportback 16V 2.0 140Hp CBAB ...Видях конденз на горната помпа от вътре в купето смених я обездуших го изкара 2 седмици и пак потъва педала при температури под 0 градуса ,вчера пак го обездуших и да видим ...Течност не губи изобщо явно много леко при замръзване някои гаден о пръстен е заминал та въпрос ми е някои от вас дали знае диаметъра на пръстените и дебелината им до колкото видях на долната помпа до нипела са 2 на горе до клапана между двете помпи е еди и един на смата горна помпа който е нов !Искам да ги сменя всичките и да видя дали е от тях или е спукана самата тръбичка ...никъде в нета не ги намирам...забравих да спомена горната помпа е нова с нови о пръстени бранда е FTE ... Благодаря ви предварително за информацията!!!