Колеги, не бих искал да отварям нова тема тъй като въпроса ми е точно по тази.. От седмица съм се сдобил с 3.7 230кс и съм я карал ~500км извънградско и градско докато си я закарам до родния град. Извънграда по време на пътуването с температурата нямаше проблеми освен че в студа понякога падаше леко под 90градуса. Преди два дни отивам да я закарам да и слагат газ и преди това малко раздавах газ,но не прекалено и като спрях пред гаража гледам как стрелката де качи на 100-105градуса , напрайх един завой падна под 100..пак спрях и дигна 110 и се пуснаха перките, напрайх още един завой и я вкарах в гаража и почна леко да пада до към 95-100градуса и я изгасих. Тепърва ще я обслужвам и мисълта ми беше след като сменя термостат и водна помпа и ако не се оправи възможно ли е да е виското както казаха някои колеги по-нагоре? Много ме е страх да не стане някоя беля, а количката много си ми харесва и искам да си я направя да си е здрава и надеждна.. Благодаря предварително на тези които биха ми отделили време за съвет