Jump to content

Makarov 2

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Makarov 2

  • Рожден ден 26.04.1982

Друго

  • Kaра
    audi A4 B6 ASN

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Силистра

Последни посетители

480 профилни разглеждания

Makarov 2's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте! Колко е външния диаметър на изпускателните тръби след гърнетата? А4 б6 3.0. Искам да сменя накрайниците,затова питам. И колко е диаметъра на дупките на бронята?
  2. Та да завърша темата...оказа се,че кабела който идва от динамото към лампата ма таблото е опрял на колектора,стопил се е и когато загрее и омекне почва да опира на маса и спада напрежението в ел система. Оттам мига индикацията на таблото. Оттам и всички проблеми. Изолирах кабела,прекарах го от друго място и вече всичко е ок.
  3. Здравейте!Карам а4b6 3.0 бензин ASN мотор.Проблема ми е следния.Както карам ,почва да премига лампта за акумулатора светват ми доста лампи по таблото,почва да пищи и скоростната кутия влиза в авариен режим. Газовата уредба се шашка,както и премигат фаровете. Мислех,че е проблема е в динамото,свалих го, майстор смени всичко(четки,ел.блок),абе ревизирано бе всичко. Проблема си остана.Колата е 2002 г на 12000 км след основен ремонт. След като ми влезе ск.кутия в авариен режим,гася паля и всичко се оправя. Стигне ли 100-110 км/ч мига лампата и всичко се повтаря. Дайте мнения моля!!!
  4. Няма да ти обяснявам какво смених за да си реша проблема. Карам а4 б6 куатро авант 3.0. ....накрая излезе от шлиците дето влизат в скоростната кутия ,при вътрешното каре. 645лв. 0898709111 ето ми номера,на вайбър мога да ти покажа снимка на тоя елемент.
  5. Та да затворя темата и да споделя какво излезе.Смених преден диференциал-имаше луфт. Не изченаха вибрациите. Сложих други чисто нови гуми с чисто нови джанти,балансирани всичко както си пише в дебелите книги-вибрациите останаха. Смъкнах кардана за да проверя висящия лагер и каретата от двете му страни,всичко си беше наред. Смених задни пружини и амортесьори,понеже една пружина бе счупена (цяла намотка либсваше) нищо,вибрациите си ги имаше.Смъкнах спирачните дискове,почистих всичката ръжда от и около тях,дисковете ходиха на стругар( бяха в отлично състояние),вибрациите си стояха. Накрая се появи еднотропане отпред вдясно. Майстора смени долен десен носач и направи стенд на двата моста и познайте...вибрациите изчезнаха. Извод- вибрациите са били вследствие на не добре направен стенд от предния "майстор" и разбит носач. Но докато стигна до решението на проблема,хвърлих маса пари. Ходете колеги само при майстори,които си разбират от занята,а не при такива,които да се учат на вашите автомобили!
  6. Купувам задни пружини с маркировка две зелени и една бяла точки.0898709111-Иво. Снимки на вайбър моля!!!
  7. Та да споделя какво излезе.Зад вътрешното каре на дясната полуоска трябва да е предния диференциал,там нещо е разбито и има голям луфт,та чак дрънчи.Висящият лагер също е разбит.Съвкупността от тези повреди води явно до вибрациите при шофиране.Някой да е човъркал предния диф на автоматик? Или да знае какво се случва зад дясното вътрешно каре?
  8. Да да,висящия лагер имам впредвид.Но какви други варианти може да има?
  9. Здравейте. До сега не съм писал в този форум и накрая се реших...Та въпроса ми е следния.Колата ми е audi А4 Б6 avant 3.0 quattro 2002 ASN.Сложих чисто нови гуми 235/40/18 бриджстоун и чисто нови джанти. След 90 км/ч започват вибрации в купето. При 140 км/ч вече всичко дрънчи и не може да се кара. Ако не са гумите и джантите проблема,какво може да е.Имам луфт в опорния лагер. Но само от него ли да е.Всичко по ходовата част е сменено в Швейцария преди да я купя.Има изпуснал заден ляв амортесьор. Давайте мнения моля,че ще я запаля най-накрая.
  10. Здравейте! Антената за ради ото ми е строшена и поръчах друга втора ръка. Дойде една,която е явно ел. Кажете ми от какъв модел е антената и как да я сложа. Видимо е,че двете антени са различни.Колата е б4 94 2.6 е. Антената е отзад на левия калник.
  11. Makarov 2

    светлини табло

    та да ви разкажа какъв бе проблема с таблото,че не светеше.Значи...предния собственик е бил голям умник,кабелите отзад на багажника дават на късо вследствие на прегъването им със затварянето на багажника.Изгаря бушон номер 14,който е 10А,собственика му писва и слага 30А вследствие на което изгарят пистите или пистата на таблото(така се изрази майстора).Оправихме таблото,сменихме бушона с подходящ и изолирахме късото съединение отзад при багажника.Вече всичко е ОК. Относно защо фаровете на дълги не светеха.....окислено беше самото гнездо на бушона и оттам няма проводимост на тока.
  12. Makarov 2

    светлини табло

    Цитиране на предходен пост! пробвах с потенциометъра,не е от него.Бушоните са здрави.Крушките са здрави,проблемите остават.Крушките при врътките за парното бяха изгорели,смених ги ,но отново нищо.Струва ми се че проблема е от централен произход.Събирам още мнения.
  13. Makarov 2

    светлини табло

    Здравейте,нов съм във форума и ако допусна някоя грешка или неточност ,моля да ме извините! Вчера си купих ауди 80 б4 2.6. Не ми свети подсветката на таблото и уредите да температура на водата и горивомер не работят.също не ми светят лампите при врътките на вентилатора и парното. Като светна фаровете на къси светлини всичко е наред.Обаче като включа дълги----левия фар изгасва целия,а десния си работи нормално.бушоните са наред.МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ!!!
×
×
  • Create New...