Jump to content

tsvetomir_spasov

Members
  • Мнения

    36
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно tsvetomir_spasov

  • Рожден ден 4.04.1992

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B8 2.0 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

1095 профилни разглеждания

tsvetomir_spasov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. След ходене по мъките и куп излишни съвети за смяна на какво ли не от майсторите, проблема и не само този, а всички проблеми в колата си разреших след смяна на акумулатора! Имате ли такъв проблем, първо акумулатора сменете!
  2. Ако е ДПФ, защо при натискане на съединителя 3 4 пъти колата пали?
  3. Здравейте, колеги автомобила ми е A4 B8 2.0 TDI 170к.с. 2010г. ръчни скорости и от около 2 месеца при продължително каране в градски условия, започва да ми прави проблем с паленето след около 10тото палене. Когато тръгна да натискам ключа да запали, тя се опитва, притриса и угасва, дори и да се опитам няколко пъти да изключа от контакт и пак да запаля не иска, а трябва да натисна съединителя няколко пъти и чак тогава запалва. На диагностика не записва грешка! Ще съм много благодарен ако някой успее да ми помогне с решаването на този проблем! Оставям линк с направен от мен клип да покажа, какво точно прави при опит за запалване! https://dox.abv.bg/download?id=f0c09d0efd# - Линк за сваляне
  4. Здравейте, колеги преди няколко години имах Audi A4 B7 и исках да му активирам американски стил на метачите и се свързах с един колега, който се намира в София в квартал Изток. Отново искам да открия този колега, но му нямам координатите вече, а човека имаше оригинална диагностика и отключване всякакви екстри и т.н. Та колеги МОЛЯ за съдействие, ако някой му има номера и адрес да ми пише, тъй като останах с много добро впечатление от него и искам пак да се свържа с него, но му загубих координатите. Благодаря предварително!
  5. Проблема се оказа в хидравличната помпа. Отидох в сервиз Air Shox в дружба и момчетата още щом чуха свиренето си казаха, че е помпата! Срещу 150 лв я ремонтираха и въпросното свирене го няма вече!
  6. Понеже смятам, че ще ми дава ядове. Доста коли съм виждал клекнали, като S-class, 7er , A8 , A6 и гледам да го избягвам, както казват хората, колкото по-просто, толкова по-добре. Но при B8 не знам дали е точно така!
  7. Благодаря колеги за отговорите, щом няма въздушно allroad ще е избора. На мен лично много повече ми харесва с тези вежди по калниците и че е малко по-висока.
  8. Здравейте колеги, дойде време за покупка на нов автомобил, след като наскоро си продадох B7-цата. Като цяло съм се спрял на B8, обаче се колебая за Allroad, защото е малко по-висок, но освен това не успявам да намеря друга по съществена разлика между нормално B8 и Allroad. Относно двигателя съм решил твърдо да е 2.0 TDI 170hp. Един много важен за мен въпрос е, дали е с въздужно окачване Allroad-a ? Ще съм много благодарен, ако някой сподели информация за разликата между двата варианта!
  9. При каране с равномерна скорост и примерно ако карам с 160 170 и отпусна газта и скоростта падне на 150 140 започват вибрациите. Вибрации има и с зимни гуми!
  10. Здравейте колеги, колата е A4 B7 3.0 TDI 233HP Quattro и имам следния проблем: когато карам със скорост между 90 и 150км имам вибрации във волана и купето, като вибрациите във волана се виждат с просто око! Джантите и гумите са перфектно прави, сменил съм вътрешните карета, по предницата всичко е ок. Направо съм се поболял с тоя проблем и не знам какво да правя. Ако някой знае откъде идва проблема, ще съм много благодарен ако сподели!
  11. Здравейте, купувам поставка за чаша A4 B6, B7 с подсветка. Очаквам предложения на ЛС!
  12. Здравейте, искам да попитам дали някой знае някой добър сервиз или човек, който да се занимава с хидравликите на автомобилите, тъй като имам следния проблем: Когато навия пълен се чува едно свирене и бях при двама майстори, които се занимават уж само с помпи, рейки и тем подобни. И двамата бяха категорични, че помпата и рейката са ми добре и трябва да си видя ролките, пистовия ремък и т.н. Смених всички ролки и ремъка, но свиренето си остава и според мен това не е никак нормално, защото ми казаха, че този шум си е нормален! Колата е A4 B7 2007 3.0 TDI 233hp. Благодаря ви предварително!
  13. Да, оказа се, че ми трябва диск за да се смени езика и ще я нося в сервиз да ми го сменят. Благодаря ви все пак колеги!
  14. Здравейте, колата ми е Audi A4 B7 с навигация BNS 5.0, проблема е, че е на френски език и не знам как да си го направя на английски. Някой ако ми каже ще съм му много благодарен, тъй като този френски ме подлудява!
×
×
  • Create New...