-
Мнения
51 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
A3 1.8T AGU
Персонална информация
-
Пол
Male
Последни посетители
668 профилни разглеждания
yu4ka's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Как да разбера дали е прецакан?
-
Сега първо се заех да сменя веригите на валовете, но как да разбера този гадния шум дали идва от разтегната верига или от оптегача на веригата. Свалих капака всичко си е ок зацепена е както трябва купих си планката за фиксиране на валовете, че иначе не става на око. Трябва да сменя задължително оптегача с веригата заедно или ако е разтегната веригата само нея ли да сменя. И как да разбера дали е разтегната
-
Извинявам се много, тя изобщо не е била АРЕ ами БЕС заблодили са ме... Сега ще променя и заглавието.
-
Твоята най-вероятно е била със старите бобини които са с външен комутатор, а при мен не е така от новия тип бобини е с вграден комутатор до колкото знам.
-
Лог файла в движение или на място да го правя? Понеже колата няма номера и немога да я тествам спокойно на пътя.
-
-
Не можах да разбера нищо в тези канали за това прилагам снимки, а за налягането го гледам през мап сензора.
-
Здравейте колеги, вкарах се в голям филм с едно такова чудо 2.7 АРЕ мотор. Няма никаква мощност пълен умрялник е. Значи да обясня какво се случва. Трия грешките и потеглям на мръсна газ и очаквам вървеж който го няма грам и при постигане на 5-6к об.мин чек енджин почва да мига и през това време колата придърпва. Закачам диагностиката и 16515- O2 sensor circuit low voltage bank1 sen1, 16684- random/ multiple cylinder misfire detected, 16685- cylinder 1 misfire detected. За сондата е ясно вече е сменена също и свещите с иридиум и нови бубини, но положението е същото (веригата на същата глава която дава MISFIRE шуми доста) няма спукани маркучи, вакуми, кулери и вс. свързано с пътищата на турбините. Интересното е че ЕГТ-тата постоянно показват 945градуса при запален и 1030 при и изгасен мотор винаги така и винаги двете еднакво на 112 канал на вагкома. В движени каквото и да направя бууста не достига дори 50% от желаното на компа после нарочно стиснах маркуча излизащ от Н75 който разтоварва турбините и положението е същото.. дали турбините са заминали до такава степен че изобщо не могат да се развъртят или нещо друго ги ограничава и другото което ме притеснява е страшно много смърди на суров бензин...
-
Здравейте колеги, вкарах се в голям филм с едно такова чудо АРЕ мотор. Няма никаква мощност пълен умрялник е. Значи да обясня какво се случва. Трия грешките и потеглям на мръсна газ и очаквам вървеж който го няма грам и при постигане на 5-6к об.мин чек енджин почва да мига и през това време колата придърпва. Закачам диагностиката и 16515- O2 sensor circuit low voltage bank1 sen1, 16684- random/ multiple cylinder misfire detected, 16685- cylinder 1 misfire detected. За сондата е ясно вече е сменена също и свещите с иридиум и нови бубини, но положението е същото (веригата на същата глава която дава MISFIRE шуми доста) няма спукани маркучи, вакуми, кулери и вс. свързано с пътищата на турбините. Интересното е че ЕГТ-тата постоянно показват 945градуса при запален и 1030 при и изгасен мотор винаги така и винаги двете еднакво на 112 канал на вагкома. В движени каквото и да направя бууста не достига дори 50% от желаното на компа после нарочно стиснах маркуча излизащ от Н75 който разтоварва турбините и положението е същото.. дали турбините са заминали до такава степен че изобщо не могат да се развъртят или нещо друго ги ограничава и другото което ме притеснява е страшно много смърди на суров бензин...
-
http://olx.bg/ad/audi-a6-2-5tdi-150konya-avtomatik-na-chasti-ID5w6Ok.html
-
up
-
Колата се продава на части има удар от пред, но не е засегнат мотора, почти всичко по колата си работи. Автоматик със система босе, перфектно турбо и гнп. За повече информация на посочения телефон. http://www.cars.bg/c1349808
-
Здравейте колеги, колата е доста запазена с перфектно работещ двигател, турбо, гнп, климатик работещ. Почти всичко по колата е изрядно и работи без скоростната кутия, За повече информация и цена на частите моля звънете на посочения телефон, защото не ми остава време да влизам редовно във форма. Работя с Еконт ТЕЛ: 0899903536
-
И на моята се е случвало и на двете врати, недей си игра да сваляш моторчето не е там проблема просто се включва защитата и не тръгва да върти защото залепва когато натиснеш копчето и ти чъкне релето удари мотора с хубаво засилен юмрук и всичко си тръгва както преди после почисти хубаво водачите и напръскай с ВД 40 или друг подобен спрей самото жило и няма да имаш проблеми. Дано съм бил полезен пиши като оправиш проблема.
-
Колеги не мога да схвана за какъв аванс става на въпрос като си говорите за тези 0 градуса? Моята нормално каране си подава между 20 и 36-7 градуса BTDC, когато и подам много газ при максимално натоварване отива към 5, 6 градуса преди ГМТ. Това не е ли нормално?