Jump to content

hrmariann

Members
  • Posts

    27
  • Joined

  • Last visited

Друго

  • Kaра
    audi a3

Персонална информация

  • Location
    varna

Recent Profile Visitors

686 profile views

hrmariann's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Привет, Не, все още съм в този омагьосан кръг. Тази седмица правеха пълна диагностика с надеждата да се открие проблемного звено, но уви - греда. Двата термостата са сменени, извадиха ги за тест и показателите са им според очакванията - проблемът не е в тях. Отделно маркучът с клапи е тестван и той - всичко му е наред. Забелязах обаче, че се получава някакво "свистене" при движение на колата и подаване на газ, което нямам идея дали би имало общо с пролемът при мен. Ако някой колега има някаква идея - нека да каже, аз вече съм вдигнал ръце. Не съм запознат, но не знам този нов "приятен" звук дали по някаква причина не може да е свързано с охладителя за EGR-а, което може да е обвързано с текущият проблем с температурата.
  2. @buzzi Благодаря много за изчерпателния отговор, ще Ви пиша на 'лс'.
  3. @buzzi Привет, Благодаря Ви много за обратната връзка! На 99.9% предполагам, че и моята кола има този втори "малък термостат" и, ако съдя правилно от различните теми, то проблемът трябва да се реши след неговата смяна. Случайно да сте попадали на някакви графики/диаграми/чертежи за точно този мотор, където се вижда нагледно, че го има този термостат? Благодаря!
  4. Привет, И аз имам същия проблем със загубата на температура, като при мен ми казват изрично, че съм само с един термостат (включително и след запитване към VW, гледане на речертежи и т.н.). Сменен е големият термостат с оригинален - разлика 0. Това става дума за 2.0 TDI 177 CGLC - ръчка. Октрихте ли причина за загубата при вас, някаква другия идея?
  5. Привет, За да не отварям нова тема пиша тук. И аз се сблъсках със същия проблем (губене на температура), става дума за Audi a4 b8.5 2.0TDI 177hp код: CGLC, ръчна кутия. Беше подменен големият термостат с OEM, но разлика няма. При чертежите за въпросният мотор не излзиа обаче да същестува този така наречен малък термостат. Беше пуснато запитване и до VW, за да кажат и те, но и те отвърнаха същото -> т.е. този мотор има само един термостат. Вече четох доста подобни теми, но много от постовете бяха обвъзрани с поне 2 термостата. Възможно ли е наистина да съм само с един, след като никъде не излиза да имам втори? На какво друго може да се държи тази загуба на температура, ако не е термостат? Има ли лесен начин за проверка дали същестува наистина този малък термостат? Благодаря предварително!
  6. @plamen_jelezniq Пробвал ли си да напръскаш бравата (или както се казва) на самата врата, където се затваря? Замислял съм се и да разпитам хора, които се занимават с музика, защото би трябвало да са запознати с шумоизлоацията и да знаят какво може да се направи покрай тия скърцания.
  7. Привет, Сега погледнах последното изречение на @vle4ugoto -> Не е проблем да те повозя, лошото е, че го прави когато никой не се вози от пасажерската страна, или може би когато самата кола е по-лека в общи линии. @Andy3 -> Не е от облегалката, но за всеки случай пробвах да я натисна с ръка в движение, но нямаше промяна. Може и под самата седалка да е нещо, но най-много клоня за колонката на колана или самата врата.
  8. Привет, Да, сигурен съм, че е от вътрешната страна. Ту ми бие на пластмаса, ту ми бие на метал. Има дни в които не се чува, има пък други в които от най-малката неравност скърца вътре.
  9. Привет, Пиша тази тема с цел да получа съвет, или някой да ме насочи към даден човек/сервиз. Проблемът е следния: Собственик съм на А4 B8.5 от доста време и напоследък се забелязва неприятно скърцане в купето. Според моя слух скърцането е в зоната на пасажерската врата, или зоната на механизма за колана. Скърцането се появява по време на движение по неравен път и то когато няма никой на пасажерската седалка (т.е. съм сам в колата). При наличие на пътник до мен това скърцане изчезва. Пробвах вече да напръскам гумените уплътнения на вратата, но не видях някакъв ефект (може и спрея да не е бил правилен или да не съм пръскал достатъчно). Въпросният спрей е на wurth за гумени уплътнения. Отскоро имам чувството, че понякога това скърцане се появява и на шофьорската страна, но тя не е такъв фактор към момента. Четох из чуждите форуми, че потенциален вариант за скърцането е в областа на колана - така нареченото 'B-pillar'. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, защото смятма, че проблемът не е обвързан точно с модела, то моля да сподели някакво мнение. Ако някой познава специалист във Варна и района, който знае как се лекуват тези неща - нека каже. Естествено всяка информация, помощ и т.н. ще се заплати от моя страна, цената не е от значение! Вече пробвах да се допитам в оторизирания сервиз на Ауди във Варна, но може би не им се занимаваше с мен и излязоха със становището, че колата е идеална и нищо й няма. Търся изрично някой, който знае какво прави, защото най-лесното е да свалям на случаен принцип различни пластмаси, но това няма да доведе до нищо хубаво и само ще се начупят. Благодаря предварително!
  10. Здравейте, имам и аз мъки с тез ключове и прочие. Ключът ми е от стария, реших да си намеря ключ и вакуум помпа за да премина към новия ключ. Да ама не, днес се сдобох с нещата, отидох при ключар за да говоря дали могат да се сменят перата и чипа. От цялата история излезе, че нищо не мога да направя. Не може сегашното ми перо да се сложи на ключа барабар с чипа. Някакви идеи?
  11. Преди време имах други проблеми (като стигнеше 90 градуса и гаснеше), тогава махнахме катализатора и сменихме датчика на коляновия вал. Да разкача температурния датчик и така да пробвам?
  12. Здравейте колеги имам Ауди А3 1.6 с ГИ. От вчера колата ми прави проблеми. Когато загрее и превключи на газ, веднага след това превключва на бензин. Въпросът ми е, можете ли да ми препоръчате някой добър газаджия във Варна, защото не намерих някой който да каже "това е сервиза", а намерих отговори само като : "не ходете там, супер некадърни, не знаят какво правят". На отзовалите се, благодаря !
  13. Здравейте колеги, бях пускал тема, в която обяснявах как имам проблеми с оборотите на колата(А3 1.6 99г.) и ми препоръчахте да си изчистя дросел клапата и дебитомера. След почистването(не са сваляни, докъдето стигах със спрей за карбуратори ги почистих) нямах такива проблеми с оборотите първата седмица. Сега отново се появиха такива симптоми, но главното е, че когато колата загрее губи мощност, бавно наема и се случва да придърпва при ускорение. Случва ми се и като и дам ряз при 2-3 хиляди оборота, има заглъхване и след това сякаш се отпушва. Използвах търсачката за подобен проблем, но всеки с такъв или сходен проблем обяснява как е на късмет да се намерят проблемите при тези двигатели. Някои колеги бяха намерили читав сервиз, но се намира в София. Във Варна преди време когато я гледаха ми казаха "ами да има някакво замисляне и забиване, но не знаем откъде е, няма грешки, всичко е наред". Ако всичко беше наред нямаше да се държи така колата! Главният ми въпрос към вас е, ако някой колега от Варна знае за някакъв сервиз, който наистина си заслужава и биха ти обърнали внимание, а не просто да се сменят неща, нека напише адрес/име. Ако някой колега е изпитвал тези болки нека да сподели накъде да се насоча вече, загрее ли колата умира. Старият проблем с оборотите не съм сигурен как ще го реша, освен да си стрелям на посока с нови дросели и дебитомери, но .... Трябва ми сервиз в който да знаят какво правят, а аз да знам защо съм си платил като поп. От вчера и с газовото имам проблеми (с газов инжекцион съм), като превключи на газ колата след малко виждам, че е преминала автоматично на бензин отново. Ще се ходи и на сервиз за газта, той е най-спешен сякаш, но не знам хубави сервизи в града. Благодаря за отделеното време, малко проблемите са ми много и се извинявам, ако съм объркал някой читател(просто вече съм отчаян с тези проблеми). Ще съм благодарен на отзовалите се.
  14. Здравейте колеги, споделям това видео което направих, за да изразите мнение относно проблема. Дали е заминала дросел клапата? Често когато почнат така да играят оборотите има загуба на мощност, при натискане на педала до долу липсва мощност за ускорение. Ето го и видеото : https://sendvid.com/r2u7q9j0
  15. И на бензин го прави засякох го това като ми играеха оборотите, изгасих колата, върнах се и като я запалих (пали на бензин) си играеха оборотите от одеве. За смученето на въздух - като я гледаха уж да ми кажат какво й има, имах само скъсан маркуч на дебитометъра и го сменихме, но е възможно да смуче отнякъде въздух, ама пък да го прави само като е под наклон това ми е странното. Това за датчика на температурата съм чувал такива неща, но за него съм 0, трябва явно наистина да я закача докато е в движение. п.с Ако има колега от Варна който разбира нещата нека се отзове на помощ ако може, всичко си заплащам.
×
×
  • Create New...