Здрасти...да се включа и аз .Колегата не спомена.При положение,че са сменяни няколко пъти дискове.По не при началното им,монтиране дали спира тресенето.Да ли е сменяно феродото с тях?Да вземем такъв момент за отправна точка.Освен ако не е купувал 2 пъти криви дискове,колкото и да са ментета .Все трябваше да спре за известно време тресенето, преди да ги ''изкриви'',освен ако тестът им не е спиране от 250 без ABS ...със ''грозни'' дискове.Примерно румънско Брембо( на второто натискане и ги изкривихме).Другото нещо,което има логика ,наистина отвора на джантата да е по-широк от леглото на главината.Но и това за кондеза не е за отхвърляне.Ако има вода вътре,което може да се случи,като нищо- ако нама филтър за конденз ,там където са помпени и ако е с компресор, пък и да има пак може да се случи...Ама клоня към джантите... .Тъй като главини и лагери се чуват,вият стържат като има проблем,най'хубаво до около 80-100 и после започват да утихват.Шенкел от място с ниска скорост да тресе,мисля... по-логично ми се види да пука, да скъца нещо,преди да тресе.Кормилният накрайник, би трябвало също да се разхожда брутано.ТАамтони и втулки също доста чукат,тропат,пукат доста преди да се разтресът,няма логика според мен....И В4-ката има по-големи тампони на магарето от В3.А и не само там в някой модели.Също и горната биелета за нула време е ''лом'' и все нещо чука и трака ,макар да вози по-комфортно,от модела с хват(връзка):торсион - носач,вместо торсион-амортесор в по-старите В3 например.А тресене ми се случвало и когато е влючен блокажа на кутрото например - на завой от място.