Jump to content

Stoiann

Members
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 1.9 TDI

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Stoiann's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ами оказа се от нафтата.... Двама комший, също като мен са заредили от бензиностанцията срещу нашия блок и.... Иначе добаката я сипах и допълних с читава нафта. Вчера и днес не съм мал никакви проблеми (но пък и температурите са висики в сравнение с предишните дни). Претрисането в началото су го има за около 30 - 40 секунди. Нещата май отиват към проблем с някоя от дюзите...
  2. Закачвах го. Нямам никакви грешки. Сега ще ида да взема добавката и ще се види дали нафтата е била ш*бана
  3. Stoiann

    Термостат А4 б5 1З.

    Колега, сигурен ли си, че трябва да греят до 80? Когато запаля на минусови температури, стоността на 51-ви канал ми става 50 за около 3-4 минути. И от 50 нагоре загрява бавно. Явно при мен изключват на 50 градуса или пък не работят и трите свещи....
  4. Нямам прозрачен маркуч за да видя дали има въздух (нямам идея за друг начин), а относно нафтата - от едно и също място заревдам, откакто имам колата и миналата зима не съм имал проблеми. Колега, а какво да сипя, като добавка за да изключа проблем с горивото (в смисъл да не замръзва).
  5. Здравейте. Трета сутрин имам следния проблем: След две подгрявания, завъртам и колата си пали от раз. Оставям я да работи на място докато си изчегъртам стъклата и в един момент мотора изгасва и следва едно 10 минутно въртене, докато запаля отново. Първия ден, когато ми го направи, смених горивния филтър и подгревните свещи (свещите ги смених, защото така и така ги имах налични), но на следващата сутрин се случи абсолютно същото. Забравих да спомена, че като запаля, около 30-40 секунди колата тресе (все едно работи на три цилиндъра) и пуши нещо средно между сиви и бяло.... Някакви идеи какъв може да е проблема? Предварително благодаря! Kолата е А4 с 1Z двигател.
  6. Stoiann

    Затапване на EGR 1.9TDi

    Ами някаква кардинална разлика не намирам. С една идея ускорява по-добре в ниските обороти, но това повече го отдавам на почистените колектори. Софтуерно не съм го пипал нищо. Сега през уикенда ще прочета тук из темите какви стойности трябва да са зададат и ще си поиграя с кабела.
  7. Stoiann

    Затапване на EGR 1.9TDi

    Такааа. Колектори почистени (леле какъв ужас беше), ЕГР махнат! Сега ще видим дали ще има разлика
  8. Stoiann

    Затапване на EGR 1.9TDi

    Не ми се мисли какво е в колекторите.... Ще се чистят. Така и така ще се разглобява. Ама тия от магазина ме изнервиха.... Поръчах миналата седмица двете планки и днес трябваше да си ги взема. Да, ама не. Имало проблвм с доставката и ще се забавят още няколко дни... Цитиране на предходно мнение!
  9. Stoiann

    Затапване на EGR 1.9TDi

    Най-накрая намерих магазин, откъдето ми поръчаха комплекта пластини. Ще ми ги доставят в Понеделник. Колега, директно да махна клапана ли? А на този мотор, софтуерно пипа ли се нещо през VAG-KOM? Цитиране на предходно мнение!
  10. Stoiann

    Затапване на EGR 1.9TDi

    Благодаря за отделеното време. По-назад в темата мернах, че се продават такива ламаринки. Днес ще се разстърся по магазините или ще видя кой колега от форума ги продава. Успешна седмица. Цитиране на предходно мнение!
  11. Днес беше направено и това и засега проблема изчезна. Благодаря за насоката, колега. Май точно това ще се окаже, че е трябвало да се направи. Цитиране на предходно мнение!
  12. Stoiann

    Затапване на EGR 1.9TDi

    Здравейте. Колата я имам от година и половина и по думите на стария собственик, ЕГР- е затапен със съчма. Нямам идея тази съчма къде и как е сложена, но не съм имал проблеми. До вчера.....когато видях, че ламарината под клапана е омаслена. Загледах се по-внимателно и видях, че от долния отвор на капака на клапана си капе. Дори имаше капчица. Питането ми е, при това положение да слагам ламаринки ли и проблем за мотора това хвърляне на масло оттам. Пропуснах да кажа, че съм с двигател 1Z. Ето и снимки на проблема
  13. Ами при мен нищо не е сваляно. Доколкото разбрах по псувните на майстора :-) , малко ш*бано било хващането на маркуча откъм рейката. Иначе цялата процедура отне около 40 минути. И задължително си вземи оригинално масълце. Аз го взех от магазина на "Шкода" - 23 лв литъра.
  14. А така де..... Всичко описано от вас, колеги е направено. Смених дискове, накладки и маркучета и успоредно с това са почистени ринговете, прегледани буксите и.н. Но...дразнещото причукване си остана при спиране с ниска скорост. Ходих в сервиз и там ми обявиха да сменя ABS модула....
×
×
  • Create New...