Jump to content

yanev81

Members
  • Мнения

    24
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    Audi A5 2.7 TDI 2008

Персонална информация

  • Локация
    Дупница

Последни посетители

995 профилни разглеждания

yanev81's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Мерси много за отговора. В събота ще я закарам в един сервиз пък ще видим дано са надеждни. Видях,че правят някакъв си .Mega Flush. Запърви път чувам за такова нещо. Това е линка на сервиза http://www.grgb.org.uk/mega-flush-automatic-gearboxes/
  2. Здравейте. Два месеца преди да се прибера за БГ и реших да сменя маслото на скоростната кутия. След сервиза колата започна да издава странен шум и придърпва. От Ауди си измиха ръцете и казаха,че колата е била така преди смяната на маслото. Няколко сервизи за скоростни кутии "специалисти" ми казаха,че скоростната кутия е напълно повредена без да я видят и ремонта ще и струва от 2000 до 4000£. Странно от една смяна на маслото се стигна до такъв сериозен проблем. Понякога ми се струва или просто се надявам,че проблема е минимален. От 3 години не съм имал почти никакви проблеми от колата и бях толкова доволен. Още съм в шок. Моля някой с подобен проблем или има на идея какво може да е нека да сподели. Колата е А5 2.7 2008 мултитроник.
  3. yanev81

    Audi A5 retrofits

    Не. Тогава звънях на много фирми тази мисля,че съм я пропуснал. От Kufatec ми препоръчаха Hazzy Dayz Ltd само те се наеха та ми довършат започнатото. Сега ми се вижда всичко елементарно. Свързването на кабелите и отделните части е много лесно. Единственият проблем най вече при А5 е кодирането и при някои автомобили се налага нов софтуер на компютъра,а и точния код и най вече колата да го приеме. И компонент протекшъна което невярвам да е толкова голямото затруднение в БГ.
  4. yanev81

    Audi A5 retrofits

    Смешно е,че аз нямах и cruise control,но след като го ретрофитнах с лекота си казах, що пък не мина на по-горния клас. АСС си заслужава за хора пътуващи дълги разстояния. Единствения минус е,че АСС при А5 работи от 30Км до 200Км,а не за съжаление като А7 и Q7 stop and go. Първо да отбележа доколкото знам,че при някой автомобили частите са съвместими,но при мен списъка се оказа дълъг. Хардуерно; 1. Радарен сензор 2. Планка закрепяща радарния сензор към купето. 3. Решетка на бронята с отвор за АСС. 4. Кабел от радара до модулите в купето. 5. Can Gateway 6. Километраж с диодно осветление от 30Км до 200Км. 7. Модул с лостчета за мигачите,габаритите и АСС-то. 8. Частта която е закрепена за (Модула с лостчета за мигачите,габаритите и АСС-то) представлява кръгла част с спираловидна лента вътре. Софтуерно; Аз главно се натъкнах на три спънки. Първата беше премахването на component protection. Част от частите са втора употреба от Германия предимно. Много късно забелязах,но мисля,че щях да спестя 180£ когато се появи спънка номер 3 за да я оправя се наложи да закупя VAS 5054a guided functions. Не съм имал възможност да го разучавам много,но забелязах,че може да трие component protection,но това ще кажат по-разбиращите колеги.Да се върна на първата спънка. Наложи се да бъде премахнато component protection на Километража,Can Gateway-а и радарния сензор. Механика който ми премахна component protection започна да ми разиграва театър,уж не можал да ми разкодира радара,но имал такъв и ми пробута неговия за 250£. Нямах избор сега с един излишен радар трябваше да продължа напред :(. Втората спънка ми отне близо година. Кодирането на А5 е малко на кантар работата. Обърнах се за помощ в Порше София, "Безброй специалисти" дори в Audi Cardiff не успяха да ми помогнат,напълно загубих надежда след като дойде колега на механика и попита какъв е проблема... той се изсмя подигравателно и каза,че съм се опитал да ретрофитна АСС. Накрая успяха да го кодират най-добрата фирма за ретрофит в UK. След като се свързаха с колата чрез интернет човека ми звънна и ми каза,че е изненадан и не може да повярва какво съм направил. Беше гузен,че трябва да ме таксува,а аз съм направил 99%,но...след като го активира за 5 мин ме предупреди за спънка номер 3 която споменах, на нея се натъкват 80% от собствениците на автомобили с заводско АСС. Това което ще напиша може да бъде много полезно за някого и да му спести пари. Проблема е следния. Колегите които инцидентно са разместили радара,сменяли нещо по предницата на автомобила дори има случаи при реглаж на предницата да се случи. Проблема е следния. Радарния сензор работи при диапазон от -0,8 до +0,8 градуса отклонение. След което при А5 работи 30Км разстояние и блокира. Нужен е сервиз с наличен VAS6430 ,но всеки може да разреши проблема на 90% както направих и аз. Нужен ви е VAS 5054a и равен терен. Аз смъкнах от 6,4 градуса на 0.8 от първия път,но можете да си представите какво са 0,8 градуса след 50 метра.Автомобила понякога реагира късно,но няколко процедури с 5054a може да се свали до 0,2,но аз мисля да посетя Audi София лятото когато се прибера. Моля да бъда извинен пред колегата fifipaldi и всички останали ако коментара се отклонява от темата или съм прекалил, нека бъде изтрит. На всички безброй безаварийни километри
  5. yanev81

    Audi A5 retrofits

    Нямах готова инсталация. Захранване взех от осветлението на запалката отзад. То ти позволява да намаляш яркостта от потенциометара. След това се насочих към въздуховода над нея,централня въздуховод, отнего трябва да разделиш кабела на две части към лявия и десния въздуховод. Бог си Congo. respekt
  6. yanev81

    Audi A5 retrofits

    Колегата Congo ме изпревари с отговора. Относно въздуховодите извинявай,но не разбрах въпроса Аз испуснах миналата седмица цял багажник за 250£,но съм ги виждал много скъпи
  7. yanev81

    Audi A5 retrofits

    Страхотна тема колега. И аз ще се включа в нея. 1. Въздуховодите в колата не светеха. Предполагам, че защото автомобила не е S-line. Вбесявах се през ноща когато се опитвах да ги напипам. Прекарах кабел и монтирах бяли светодиоди, вързаха се добре с осветлението на километража. Вбеси ме и също,че жабката няма осветление. 2. Поставих предни паркинг датчици и изкарах графиката на дисплея. 3. Отключих Audi Drive Select ,но сега сменям само режимите от менюто на колата. Следваща стъпка е да поставя ключ. 4. Най накрая успях да подкарам Adaptive Cruise Control. 5. Поставих спортни прагове. Утре ще добавя снимки. Запланувани бъдещи проекти са: 1. Вграждането на подгревни елементи на предните седалки и при възможност и на задните. 2. Иска ми се да мога да пускам видео на дисплея и да поставя 2 монитора за пасажерите отзад. 3. Да монтирам Аudi rs5 retractable spoiler в багажника. Относно заплануваните проекти както изглежда ще се забавят,че преди 8 месеца ми се роди дъщеря,и сега всичкото свободно време и внимание са за малката принцеса,а колата мина в заден план.
  8. Ужас. Започвам много да се плаша. Имам същата кола. Като чета в форумите с тези проблемни автоматици, сега и този проблем с горивната система. Май тези А5 2.7 ще се окажат проблемни като 2.5 двигателите преди време. Има ли нещо което може да се направи за да не се стигне до този проблем? Като напринег оригинален горивен филтер. Или просто се надяваш да не ти се случва Лошо колега. Дано вече нямаш никакви проблеми с колата Започвам да се замислям дали да не го подменя при първа възможност с AUDI A7 или Q5
  9. Да успях,но сега като се върна назад във времето и се сетя през какво съм минал не бих се захванал,но дано да е имало закакво. Нямам търпение лятото да се прибера за БГ да зе насладя на АСС-то
  10. yanev81

    Навигационна карта

    Аз имам B&O втора година подред свалям от този сайт и засега нямам никакви забележки. Двата диска са за цяла Европа. За съжаление ако пътувате от Великобритания до Бг трябва да се зададе Германия. Да се вкара първия диск и след като е достигната дестинацията сменяте диска и зареждате БГ. Старите версии като например 2012 мися са само на един диск,но ако не патуваш много и я използваш в БГ си е супер.
  11. yanev81

    Навигационна карта

    Заповядай колега. https://a6retrofit.com/mmi-2g-navigation-dvd-europa-2016/?lang=BG Просто го копираш на DvD при вкарване на диска ще ти изпише,че има нов софтуер...инсталираш го...рестартираш и се наслаждаваш на най новата версия. Успех
  12. Здравей колега. Със здраве да си я карасш и безброй безаварийни километри. Аз имам същият проблем. Опасявам се че е тръгнала хидравликата,но се надявам,че греша. При мен проблема изчезва зимата и се появява лятото. Ако откриеш проблема сподели моля.
  13. Благодаря ти много congo утре ще опитам. Дано стане
  14. Благодаря ти много за бързият отговор,но за тази една година свързвах към колата поне 4 кабелз единият от тях бе оригинален и все същото.
×
×
  • Create New...