niki_v

Members
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

About niki_v

  • Rank
    User
  • Birthday 06/30/1973

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B6

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

825 profile views
  1. Здравейте. Темпомат отказва да се включи след смяна стоп машинката /датчика/ на спирачката. Трябва ли му някакво обучение наново или може и самото лостче да е сдало багажа. Ако някой разбира и може да помогне да пише. Колата е Ауди А4 Б6- 131, 2003г.,. Темпомата е слаган допълнително и 2г. работи без проблеми.
  2. Колега, имаш ли корите под двигателя и скоростната кутия- оригинални и в добро състояние.за Ауди А4, Б6, Авант- 2003г. 1,9tdi- 131k.
  3. Колега, имаш ли корите под двигателя и скоростната кутия- оригинални и в добро състояние.за Ауди А4, Б6, Авант- 2003г. 1,9tdi- 131k.
  4. Здравейте. За Ауди А4, Б6, Авант- 2003г. 1,9tdi- 131k. Търся корите под двигателя и скоростната кутия- оригинални и в добро състояние. Имаш ли налични
  5. Мерси за темата. Имам да черпя. Насочвам я към сервиза колата
  6. Ново 20. Сега взимам колата от майсторите на горубляне /авто ключарите/ и ми разправят, че не било от ключа, а от стартера.......Възможно ли е това? При положение, че не ми го прави с другия ключ изобщо. А грешка която изписва е, че ключа не може да се върже с имобилайзера на моменти. Защото един път зацепи, а друг път не иска да мъцне. Само светва таблото. Направо се вкарвам в някакво приключение. Давайте идеи, къде в София да я закарам да я погледнат и оправят
  7. Здравейте колеги. Колата започна да прави проблем със паленето.... Ауди А4 Б6, 1,9ТДИ- 131К Та проблема е следния: На моменти ключа започна да губи обучението и не иска да отключи колата от бутоните, но след обучение се оправя за известно време. Наскоро обаче отказа да стартира и двигателя, като успях да запаля чак на 4 опит. Давам на контакт, таблото светва, но до там. Имам съмнение, че може да е от ампулата или платката на самия ключ или зацапан клеморед, но това са само предположения. То е ясно, че ще се ходи на ключар... Та в тази насока ако може да ми препоръчате някой такъв или ако има тук във форума ще съм благодарен.. За съжаление нямам ВАГ КОМ и не познавам никой с такъв за да имам повече информация за грешка, а такава би трябвало да има.
  8. Ако някой знае марката и модела, и евентуално къде мога да видя цени на нови такива, да драсне един ред
  9. Поради авария, търся 1/един/ брой джанта 17"5х112 ет 35, централен отвор- 57.1 0887/ 61 88 95 От София са с предимство
  10. При мен оправих проблема с ново моторче. Смених го цялото. Старото се опитах да го изчистя, както е описано тук във форума, но нищо не се получи /работи без да спира на всички позиции/ и сега ще отлежава за части. Новото го взех за 80лв. Ако има значение.
  11. Задната машинка е намерена. Все още търсим третия стоп
  12. Здравейте, Колеги! Търся за Ауди А4-В6 Avant, 2002-2004г.: 1. трети стоп в добро състояние- да не е прегоряла пластмасата 2. машинка за задната чистачка № 473 700 - работеща и също в добро състояние ако някой има, да пише на лично
  13. Да не пускам нова тема, ще пиша направо в темата на колегата. Автимобила е Ауди А4 Б6-2003г. комби. Пуснах задната чистачка да поизчисти малко и после няма спиране. Местих я във всички положени, но не. Та от прочетеното до тук от форума разбирам, че проблема е от моторчето, което се задръства с гняс. Ще се сваля и ще се почиства явно. Но.... Питането ми е ако има нещо счупено или не може да се оправи, от къде да взема такова ново, или ако някой ползва отстъпки някъде, може ли да удари едно рамо. Другото което прочетох е за гумения пръстен който служи за уплътнение, какви са му точните размери, тук да споделят колеги които са минали през тази процедура. И като краен вариант, удачно ли е да се взима такова моторче втора употреба.
  14. При мен както се вижда от грешката е лявата клапа - "блокирала или няма напрежение", а възможно ли е от хлабава букса и да не дава хубава маса и от това да е грешката. Но ми трбв някой да я погледне който разбира.