
Galin
Members-
Мнения
743 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Galin's Achievements

Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Не само лайсната където е ключа, аз съм вадил и само управлението на климатроника с две платики на Виваком … ама не помня май можеше да се натисне отзад и извади. по повод този бутон някои знае ли цвета на кабела от буксата му, който отговаря за лампичката в него? Сложих си CarPlay от алито всичко е точно само, че сегашната 4F е ръчна кутия и не чете по can задната скорост. Та имам две опции според китайчето от задната светлина демек да пусна 3-4 метра кабел до стопа или 50 см кабел до лампата на бутона. CarPlay-я си има настройка и за двете. И ако някой знае цвета на кабела ще е супер поне няма да има проба грешка.
-
Вадих и гледах между Мин и макс е на щеката, в средата си е.
-
Всичко може пари да имаш. Доколкото сочи моя скромен опит най-евтино е от алиекспрес и сам да си го сложиш - скоро имаше на промо за 500 лв целия панел с дисплея за твоята версия иначе е 800-900. Парктроници 100 и камера 50 пак от алито. Много желание и много майни при разглобяването и сглобяването и за два-три дена ще заработи всичко. Ако искаш оригинални модули и устройства може да мине 3000 за всичко.
-
Питанка към срещалите проблема ми. 2.8 FSI 2010 свети ниско ниво на маслото през 150 км, отварям предния капак и го затварям изчезва. Какво иска и какъв му е зора?
-
Днес придърпа малко на светофара и след 15 минути светна чека. Даде тези грешки 2,8 FSI 3 Faults Found: 005155 - Secondary Air Injection System; Bank 1 P1423 - 000 - Insufficient Flow 000953 - Cylinder 4 Pressure too High P03B9 - 000 - - MIL ON 001089 - EVAP Emission Control Sys P0441 - 000 - Incorrect Flow Някой има ли идея какво да погледна?
-
не ги щадя написах им отзив в google maps културно разочарован много ... който иска може да го прочете а ми идеше да ги утрепя като научих .... толкова са малоумни, че сами си го казаха въртели на стартер да обезвъздушат горивната система повече от половин час и резултата... както се очаква е прецакана горивна помпа, и след 6 месеца .... пикаещи дюзи и два цилиндъра без компресия и ми викат за нов двигател си ... стиснах зъби и го преживях, не съм от вайкащите се и повечето неща ги приемам философски та сега искам бензин извинявам се за лиричното отклонение
-
не беше милионник беше си на 295 000 км ... дойде време за вериги и майсторите го прецакаха ама мъжката му счупиха мотора и ни лук яли ни лук мирисали И не ми се кара дизел заради лошото стечение на обстоятелствата, не за друго. Иначе добри са 5 години карах навъртях почти 100к км, но просто вече не искам аз ... лично искам бензин и това е пък да видим какво ще е. иска ми се да е 3.0 AMT (333hp) след 2014 ама не намирам такава която да ми хареса
-
Здравейте Поради разочарование от дизела (имах едно 3,0 TDI 4F което продадох след хиляди левове топ обслужване и хиляди левове загуба поради счупен мотор, ей така отникъде ама такъв е живота), реших да се върна към бензина. Гледам едно 4G 3.0 TFSI 2011 година което не е казано дали ще го харесам на живо, но съм се ориентирал към такава кола. Та на въпроса изчетох немалко неща, но искам и хора които карат такива да ми споделят (при желание естествено) няколко неща: - ще сменя веднага PCV клапан, водна помпа и термостат - колко излиза като цена? - ежегодно обслужване на двигателя предполагам, че е долу горе като на 3.0 TDI - кой автомат е за предпочитане (ръчна не ми се иска свикнах с мързела ) ZF-а ми до сега беше супер и толкова ли е лош S tronic-а? - какво да гледам първо в детайли освен общия вид на самата кола? ... и ако някой продава може да предложи Ами това е .. ако се сетите нещо ще се радвам да добавите за да го премисля. Поздрави.
-
Не стана дюзите на проверка и сега рециклиране … повечето бяха извън строя казаха и без подаване на ток пускали.
-
високите обороти аз ги подържах с ниската предавка за да върви що годе добре и да ме прибере иначе на празен ходи само тресе и играят обототите. Имаш ли някакъв номер на тая сонда да я вземам и да я сменя пред нас за проба?
-
Здравейте ... идеи за тая грешка има ли някой: 008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P2196 - 000 - Signal too High (Rich) - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 291862 km Time Indication: 0 Date: 2025.03.08 Time: 16:58:26 Freeze Frame: RPM: 3213 /min Speed: 151.2 km/h Lambda: 49.7 % (no units): 1.0 Voltage: 1.000 V ---- имам грешка на EGR-а която ми се появява от време на време (откакто я имам колата вече 5 години) и на вихровите клапи заради износено легло на механизма (от месец два) но тях ги знам от преди и не мисля за тях, но знам ли. на магистралата изпреварвах и започна да друса ... прибра ме на ниска предавка с високи обороти и бая пушеше, ама и много гадно работи мотора и на празен ход... на таблото нищо не светна като грешка и сега не свети като я запалих да видя.
-
При мен също изчезна и записа V50 обаче се появи след като прочетох във един форум за въздух в системата и просто започнах да я спирам с предницата нагоре по баира вместо както до сега с предницата надолу - само да вметна наклона на мястото не е за подценяване.
-
@ оказа се, че втората перка не тръгва … първата си работи и на двете степени… по моргите я нема и поръчах нова неоригинална за 600 лв … изненада ме в гръб така да се каже перка с управление … мам@м@ и какво толкова има в нея злато ли?
-
Чуденка и моля за съвет Климатика работи, но само когато колата се движи ... на място спира. Това стана след като скъсах ремък заради блокирал компресор и смених ремъци, ролки, компресор и климатичен радиатор. Може и да си въобразявам, но духа една идея по НЕстудено - когато духа де. Ходих на майстор на климатици ... машината му показа че са ми препълнили системата с фреон (640 сложили пък тя била за 550), но затваряше, а и съм на път и само профилактика направи и вкара колкото трябваше. Чудеше се само защо държи леко високо налягане... друг проблем не видя. Какво може да е? Няма записани грешки на диагностиката (VCDS).
-
днес ново 20 месец мина никакви проблеми и грешки ... мъкнах си лаптопа в колата де ... пали си всичко 6 днес на автомивката докато чаках си помислих: може ли да не запали и не извадих ключа остана на контакт ... е не запали пак (след месец - голям полтъргайст се оказа проблема ... м@м@ муууууу) опитах да прочета грешки - ЙОК ... батерията на лаптопа ми паднала (калитковска работа - той си е дъртичък и пада бързо на два дена го зареждах вчера ме домързя) ... Обаче след няколко въртенета запали все едно нищо и няма (без да откачам акумулатора) и у нас вече като заредих лаптопа показа тая грешка на Address 05: Acc/Start Auth. 1 Fault Found: 01176 - Key 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 3 Reset counter: 142 Mileage: 283465 km Time Indication: 0 Date: 2024.03.29 Time: 12:11:59 Някакви идеи от къде да започвам имате ли?