Jump to content

Galin

Members
  • Мнения

    743
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Galin

  • Рожден ден 3 Септември

Друго

  • Kaра
    Audi

Контакти

  • ICQ
    136682514

Персонална информация

  • Локация
    Варна

Последни посетители

3303 профилни разглеждания

Galin's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Не само лайсната където е ключа, аз съм вадил и само управлението на климатроника с две платики на Виваком … ама не помня май можеше да се натисне отзад и извади. по повод този бутон някои знае ли цвета на кабела от буксата му, който отговаря за лампичката в него? Сложих си CarPlay от алито всичко е точно само, че сегашната 4F е ръчна кутия и не чете по can задната скорост. Та имам две опции според китайчето от задната светлина демек да пусна 3-4 метра кабел до стопа или 50 см кабел до лампата на бутона. CarPlay-я си има настройка и за двете. И ако някой знае цвета на кабела ще е супер поне няма да има проба грешка.
  2. Вадих и гледах между Мин и макс е на щеката, в средата си е.
  3. Всичко може пари да имаш. Доколкото сочи моя скромен опит най-евтино е от алиекспрес и сам да си го сложиш - скоро имаше на промо за 500 лв целия панел с дисплея за твоята версия иначе е 800-900. Парктроници 100 и камера 50 пак от алито. Много желание и много майни при разглобяването и сглобяването и за два-три дена ще заработи всичко. Ако искаш оригинални модули и устройства може да мине 3000 за всичко.
  4. Питанка към срещалите проблема ми. 2.8 FSI 2010 свети ниско ниво на маслото през 150 км, отварям предния капак и го затварям изчезва. Какво иска и какъв му е зора?
  5. Днес придърпа малко на светофара и след 15 минути светна чека. Даде тези грешки 2,8 FSI 3 Faults Found: 005155 - Secondary Air Injection System; Bank 1 P1423 - 000 - Insufficient Flow 000953 - Cylinder 4 Pressure too High P03B9 - 000 - - MIL ON 001089 - EVAP Emission Control Sys P0441 - 000 - Incorrect Flow Някой има ли идея какво да погледна?
  6. Galin

    3.0 TFSI мнения и подръжка

    не ги щадя написах им отзив в google maps културно разочарован много ... който иска може да го прочете а ми идеше да ги утрепя като научих .... толкова са малоумни, че сами си го казаха въртели на стартер да обезвъздушат горивната система повече от половин час и резултата... както се очаква е прецакана горивна помпа, и след 6 месеца .... пикаещи дюзи и два цилиндъра без компресия и ми викат за нов двигател си ... стиснах зъби и го преживях, не съм от вайкащите се и повечето неща ги приемам философски та сега искам бензин извинявам се за лиричното отклонение
  7. Galin

    3.0 TFSI мнения и подръжка

    не беше милионник беше си на 295 000 км ... дойде време за вериги и майсторите го прецакаха ама мъжката му счупиха мотора и ни лук яли ни лук мирисали И не ми се кара дизел заради лошото стечение на обстоятелствата, не за друго. Иначе добри са 5 години карах навъртях почти 100к км, но просто вече не искам аз ... лично искам бензин и това е пък да видим какво ще е. иска ми се да е 3.0 AMT (333hp) след 2014 ама не намирам такава която да ми хареса
  8. Здравейте Поради разочарование от дизела (имах едно 3,0 TDI 4F което продадох след хиляди левове топ обслужване и хиляди левове загуба поради счупен мотор, ей така отникъде ама такъв е живота), реших да се върна към бензина. Гледам едно 4G 3.0 TFSI 2011 година което не е казано дали ще го харесам на живо, но съм се ориентирал към такава кола. Та на въпроса изчетох немалко неща, но искам и хора които карат такива да ми споделят (при желание естествено) няколко неща: - ще сменя веднага PCV клапан, водна помпа и термостат - колко излиза като цена? - ежегодно обслужване на двигателя предполагам, че е долу горе като на 3.0 TDI - кой автомат е за предпочитане (ръчна не ми се иска свикнах с мързела ) ZF-а ми до сега беше супер и толкова ли е лош S tronic-а? - какво да гледам първо в детайли освен общия вид на самата кола? ... и ако някой продава може да предложи Ами това е .. ако се сетите нещо ще се радвам да добавите за да го премисля. Поздрави.
  9. Не стана дюзите на проверка и сега рециклиране … повечето бяха извън строя казаха и без подаване на ток пускали.
  10. високите обороти аз ги подържах с ниската предавка за да върви що годе добре и да ме прибере иначе на празен ходи само тресе и играят обототите. Имаш ли някакъв номер на тая сонда да я вземам и да я сменя пред нас за проба?
  11. Здравейте ... идеи за тая грешка има ли някой: 008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P2196 - 000 - Signal too High (Rich) - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 291862 km Time Indication: 0 Date: 2025.03.08 Time: 16:58:26 Freeze Frame: RPM: 3213 /min Speed: 151.2 km/h Lambda: 49.7 % (no units): 1.0 Voltage: 1.000 V ---- имам грешка на EGR-а която ми се появява от време на време (откакто я имам колата вече 5 години) и на вихровите клапи заради износено легло на механизма (от месец два) но тях ги знам от преди и не мисля за тях, но знам ли. на магистралата изпреварвах и започна да друса ... прибра ме на ниска предавка с високи обороти и бая пушеше, ама и много гадно работи мотора и на празен ход... на таблото нищо не светна като грешка и сега не свети като я запалих да видя.
  12. При мен също изчезна и записа V50 обаче се появи след като прочетох във един форум за въздух в системата и просто започнах да я спирам с предницата нагоре по баира вместо както до сега с предницата надолу - само да вметна наклона на мястото не е за подценяване.
  13. @ оказа се, че втората перка не тръгва … първата си работи и на двете степени… по моргите я нема и поръчах нова неоригинална за 600 лв … изненада ме в гръб така да се каже перка с управление … мам@м@ и какво толкова има в нея злато ли?
  14. Чуденка и моля за съвет Климатика работи, но само когато колата се движи ... на място спира. Това стана след като скъсах ремък заради блокирал компресор и смених ремъци, ролки, компресор и климатичен радиатор. Може и да си въобразявам, но духа една идея по НЕстудено - когато духа де. Ходих на майстор на климатици ... машината му показа че са ми препълнили системата с фреон (640 сложили пък тя била за 550), но затваряше, а и съм на път и само профилактика направи и вкара колкото трябваше. Чудеше се само защо държи леко високо налягане... друг проблем не видя. Какво може да е? Няма записани грешки на диагностиката (VCDS).
  15. днес ново 20 месец мина никакви проблеми и грешки ... мъкнах си лаптопа в колата де ... пали си всичко 6 днес на автомивката докато чаках си помислих: може ли да не запали и не извадих ключа остана на контакт ... е не запали пак (след месец - голям полтъргайст се оказа проблема ... м@м@ муууууу) опитах да прочета грешки - ЙОК ... батерията на лаптопа ми паднала (калитковска работа - той си е дъртичък и пада бързо на два дена го зареждах вчера ме домързя) ... Обаче след няколко въртенета запали все едно нищо и няма (без да откачам акумулатора) и у нас вече като заредих лаптопа показа тая грешка на Address 05: Acc/Start Auth. 1 Fault Found: 01176 - Key 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 3 Reset counter: 142 Mileage: 283465 km Time Indication: 0 Date: 2024.03.29 Time: 12:11:59 Някакви идеи от къде да започвам имате ли?
×
×
  • Create New...