Jump to content

Mineff

Members
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 8P, 1.9 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Male

Mineff's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Може ли да се определи звука, като "чукащ" или "пукащ", по-обемен или по-тънък"?
  2. ... не винаги пробегът е критерий за функционалността на даден елемент. Написах "ревизия", защото при липсата на достатъчно категоричен и еднозначен признак (шум, вибрация и т.н.) не виждам друг подоход, освен ревизиране на "обичайно заподозрените", както се изразяваш. Доколкото разбрах, сменил си джанти (респ.и гуми) с "по-изнесени навън от линията" - по този начин си променил (дори и в малка степен) ъгълът, под който е натоварен този лагер. Проблемът (според мен) е бил наличен и преди тази интервенция, но е бил провокиран едва след тази промяна в натоварването му. Колкото до профилактирането на този възел - не е толкова трудоемко (можеш и сам, ако имаш скоба/и за пружината), след което и регулиране на окачването, т.е. пред мост. Най-вероятно не съм ти помогнал, но исках да те подкрепя в проблема ти, тъй като си изключително професионален и услужлив във форума. Пожелавам успех.
  3. ... ако прецениш, направи ревизия на аксиалния лагер, разположен в тампона на амортисьора - той "работи" най-вече при завиване. Понякога има "идиотски" случайности, които не са функция от конкретен ремонт. Успех.
  4. Mineff

    Audi A3 8P - VCDS

    ... За съжаление това не винаги зависи от нас, а от други обстоятелства (обективни и субективни) в процеса на движение.
  5. Mineff

    Audi A3 8P - VCDS

    Една от основните функции на ABS е да не позволява спиране с плъзгане, а с търкаляне на ходовите колела. В тази връзка - ABS ще сработи при ниски стойности на j, ако коефициента на сцепление на гумите с пътя (напр. при заледена настилка) е с по-малка стойност... Зависи как е организирана тази опция за включване на стоповете в екстремна ситуация, т.е. функция от какво е?!
  6. Mineff

    Audi A3 8P - VCDS

    Да, sorry ... спирачно закъснение - отрицателно ускорение
  7. Mineff

    Audi A3 8P - VCDS

    Аварийното спиране (отрицателно закъснение) следва да бъде повече от j = 3-4 м/с2
  8. За пореден път с благодарност за отзивчивостта и коректността на bsdnikolov.
  9. Добра вечер на всички участници във форума! С извинение, ако задавам въпрос, на който вече е отговорено, но моля за информация, касаещо каталожен № или размери на маншон за външно каре на полуос - Audi А3, 8P, 1.9 TDI. Благодаря ви
×
×
  • Create New...