Jump to content

kemcho

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a3

Персонална информация

  • Локация
    Пловдив

kemcho's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. За момента нямам такава опция - тоест нямам ВагКом ... Цитиране на предходно мнение!
  2. След тотално почистване на дросела от двете страни както и дебитомера вече прекъсването почти изчезна, на място при подаване на газ определено се усеща по пъргава. Но при шофиране често пъти оборотите стоят на 1.0 - 1.2, както при подаване на рязко газ за да се "изстрелям" залепва муцуната напред и тотално губи мощност ... като натисна газта чак до дъно, тогава все едно конете разбират, че трябва да "излетят" и се отпушва ... Свещите съм ги сменил скоро с NGK, дросела е почистен от двете страни - има си разлика, но преди да отворя дросела и дебитомера - само прекъсваше, оборотите си бяха добре ... Днес като почистихме и на място работи 3-5мин, после карах и на 3000 оборота по-дълго време ... ще видим как ще се държи на дълъг път ... На ВагКом няма никакви грешки и реалните данни според майстора бяха идеални . . . Някой от Пловдив, който да помогне с проба и смяна дали може да е от дебитомера... знам ли ...
  3. За 1вариант: каква е цената на такава вакуум помпа с дистанционно? Това означава ли, че ми трябват нови ключове, различни от тези които имам - тоест с различен пин и съответно кодове или различни само по визия - сгъваем вариант с ампула от предишните ? Цитиране на предходно мнение!
  4. Понеже въпросният проблем и мен ме засяга и днес проверих - при мен е 5D0, не знам дали става или не ? тоест дали модула поддържа радиочестотно дистанционно за управление на централното заключване или не ... Колата е а3, 2000г 1.8, централно заключване, като имам и 4те ключа и кодовете съответно ... как може да се процедира? Нямам ВагКом да проверя там какво пише за момента ...
  5. Въпросът беше да се уточни дали наистина това е проблема, въпрос на време да отворим и да почистим цялата дросел клапа, когато има свободно време разбира се. Иначе остатъчни придърпвания идват със сигурност от задната част на клапата където не успяхме този път да понапръскаме. Виж маркучите от страната на дросела не се загледахме толкова, другият път ще го имам в предвид Доколкото за спрея - то е специално за дебитомера, с такава емблема е отпред и такова предназначение - ако те интересува мога да кача снимка или да я намеря по интернет ...
  6. При мен когато закове 90 на таблото - на климатроника 49 канал показва 82 ... , на 51 - винаги 90. Другият момент е, че трудно или малко по-бавно се вдига до 90 по таблото в града ... а извън градско - пада на 70 и си играе нагоре надолу ... Незнам доколко е нормално или не, не е направила проблеми до сега откакто карам 1 месец, маркучите са си горещи когато е на 90 градуса ... мнения ?
  7. Значи нещата след като отворихме дросела не бяха определено блестящи! Имаше си налепи и мръсотии, които от спрея ,предразположен за тази работа, се почистиха доколкото беше възможно само от страната на въздуховода и малко навътре от клапата ... Пръснахме със спрея също и дебитомера профилактично. Ефекта наистина се оказа осезаем! Прекъсването до 95% се изчисти, тоест няма онова грубо придърпване, което беше като поначало! Вече си върви гладко и само някой път се усеща много леко, но при всички положение не грубо, както си беше преди ... Погледнахме и за всмукване на въздух, но така и не открихме нещо, което да ни притесни ... Така, че отписахме този вариант за момента ... Благодаря за съветите и идеите! За бъдещите притежатели, както и такива, които имат прекъсване - прегледайте си ДРОСЕЛ клапата ... за 20минути работа, такъв голям резултат!
  8. Горд собственик съм на Ауди а3 1.8 125к.с от 1 месец, до сега смених - ремъци, ролки, водна помпа, свещи и още някои неща, като до момента съм минал около 1500км , от които около 500 и кусур км съм минал със добавка на Кастрол към бензина. Та да си дойдем на думата - колата преди да я купя е стояла малко повечко време на място ... и всички ме убеждаваха, че е от това е прекъсването и след направените до сега неща ще се оправи, ще се изчисти нагара по инжекторите и тн ... но уви, до сега ефект няма ... и продължава да прекъсва стабилно, а то се изразява в : При плавно натискане на педала на газта няма прекъсване, но при рязко подаване едно прекъсване,на празен ход дори на няколко пъти се случва да стоят и да не мърдат оборотите при подаване на газ ... При градско/извънградско най-много се усеща при смяна на скоростите и най-вече при изпреварване ... колата няма тягата и мощността, която би трябвало да има нормално ... Проблема тотално изчезва след 3000 оборота ... На дълъг път имаше наистина едни моменти на отпушване и на моменти нямаше грам прекъсване, но имаше моменти при които направо при подаване на газ колата тръгва да губи скорост и мощност ... Вчера закачихме на компютър - няма грам грешки! Реални данни - всичко ок, освен ъгъла на впръскване, за което майстора каза, че трябвало да е положителен, а то е бил отрицателен ... Съвета беше да отворя дросел клапата и да я почистя, както и авансатора да се види нещо да не е там .. Това мисля да го направя към края на седмицата ... Някой с идеи или подобни преживявания ? Ще съм благодарен много ако успеем да разрешим проблема и усетя реално как трябва да работи този двигател и да ми носи наслада от шофирането, че за момента е мъка ...
  9. След купуването на колата реших да сменя изброените части - но се оказа, че са били изключителни запазени и майстора каза, че има доста хляб още в тях! При проява на интерес мога да пратя снимки и допълнителна информация. Регион Пловдив. За връзка 0883 64 77 77, поща - k.alikov@hotmail.com
×
×
  • Create New...