Jump to content

Scandic

Members
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4, Volvo S70

Последни посетители

444 профилни разглеждания

Scandic's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Фарове се тестват и регулират на стенд/ лупа/ или по старият начин на вертикална повърхност разграфена по съответният начин. Регулират се винаги на къси светлини. Сервизите би трябвали да знаят как се прави и услугата не е скъпа.
  2. Казвам си мнението от гледна точка от теорията, а не на практиката. Има достатъчно литература на български/ които се изучават в университетите/, на английски и немски. по теория на автомобили. Често ми казват''абе давай, може и тъй''. Може и да може. Може и да не трябва. На мен ми задържа спирачен апарат. Като отидох в сервиза ми смениха: двата апарата, два диска и четири накладки. Всичко ново. В независим сервиз. В германия. Нокой не пита какво искаш или колко пари имаш. Има изисквания и сервизът носи отговорност. И всичко е така-сменят с ново. ако колата е по-стара и може да се сложи втора употреба-слагат даже и не питат. Но пак носят отговорност за работата си Така, че...има какво да се учим.
  3. Не съм сменял фарове по този начин. По пронцип двата фара осветяват различни полета. Така са проектирани. Може десният да не свети достатъчно, за да видиш препятствия по банкета.
  4. Scandic

    Обслужване на А4

    Има няколко хубави отговора, аз ще дам моя, все пак. Както описваш нещата, ми се струва, че нямаш основни познания по автомобили. Хората обикновено учат в училища, а не по форуми. Но ако все пак искаш, пробвай и сам. 1: преди години, си прегрях много яко колата, просто нямах възможност да спра. Губеше вода, но не я смеси с масло. Доливах. След като я свалихме, имаше кривина половин мм. Което е страшно много. В техниката не се съди по статистически методи: ако не се случва често, значи няма да се случи и на мен. Има си технически критерии. 2. Англичаните не си свалят термостатите редовно. Тези автомобили са тествани в сякакви условия и не би трябвали да заягряват. В Германия има stau навсякъде и се стои с часове. Включително и лятото. Колата трябва да си има термостат, който да работи правилно. Водата, може да влиза в цилиндъра, ако е прегрявана и главата е крива и от там да ти се губи/ или съответно антифриз/ За съединителя, теста ти е написан: включваш на скорост, отпускаш съединителя и натискаш спирачка едновременно /или ръчната/ и ако пребуксува/ замирише на феродо/, може и да не изкара до БГ. Може и да изкара. В Германия ремонта не е много скъп все пак. Около 500. Накладките да не те притесняват. Като си дойдеш в Бг. ще си я правиш. Може би колата която си купил струва 500 GBP, и това е причината за всичките ти въпроси. Това може да ти струва доста повече, особено, ако решиш да прекосяваш Европа за към вкъщи, разчитайки само на късмета да не спре на пътя. Другият път дай 2000 паунда за кола с ново MOT, да ти е мирна главата. Хайде, и карай внимателно.
  5. Да, продават такива''маркери'' с лак. После шлайфай и полирай.Ще е като нова.
  6. Здравейте, Малко новини за живота и поддръжката на моето А4 б5, 1995 1,6. Последния пит когато ви писах беше през пролетта. От тогава досега, както си му е редът си правя седмичен преглед: течности, налягане на гуми и т.н. Мие се през две седмици. На ръка, ако е възможни ис качествени препарати, предимно Sonax. От януари до август съм изминал около 25000 км. Смяната на маслото е през всеки 10 000км. Castrol 10/40. Засякох разхода на гориво на магистралата в Унгария при 35 градуса температура и пълна кола-7,7л/100 км. Газ. Като си дойдох в България последваха и някой ремонти разбира се. И така: Ремонт на изпускателна система. Малки заварки и смяна на гъвкавата връзка.Мислех да я сменям цялата, но се оказа здрава с някои дупки само. 2. Смяна на MAF сензор, или дебитомер. Смяна на датчик на разпределителния вал. 3. Ремонт повдигач на стъкло. 4. Смяна блок управление на клима. 5??? Какво друго? както се се тя ще пиша. И преди да замина, реших да сменя съединителя. Ето и чисто нов съединител. За съжаление все още не мога да кача снимки, защото телефона се развали. Но колата си е хубава. Тъмно сив металик/ графит/ бежови кожени седалки. Лети джанти оригинални летни гуми и лети петпалцови за зимни гуми. Съжалявам, само, че не е комби. Но съм си доволен от колицата. А, и зимните гуми са чисто нови. Ще се радвам и други да пишат за техните коли. Не само/ооо, проблем с това, проблем с онова.
  7. видях много хубави мнения, но нека и аз споделя моят опит. Който включва и няколко години управление на 40 т Камион в Норвегия. Съжалявам, че нямах камера, когато минавах през планини по 1300 м над морско равнище и покрай преспи колкото камиона високи. Не, не се хваля! Шофирането винаги изисква внимание, респект към пътя и условията, и никакво надценяване. И така, 1.Човек трябва да знае способностите си. Ако не е сигурен в уменията си и с най-скъпата кола е опасно. should I say sopfisticated car/ 2, 2. много хубави ЗИМНИ гуми. Това означава на не повече от 5 сезона и с грайфер поне, както е по закон 3 мм. Тъй като колата е 4x4 това трябва да е достатъчно. 3.Ако е много наложително, могат да се ползват вериги, ако колата е затънала в дълбока преспа или наистина не снегът не е почистен или отъпкан. Веригите не са много ефективни на лед. Освен това трябва да се свалят ако се кара по асфалт, защото ще се скъсат. И при всички случаи могат да наранят гумата 4, ако се налага да се слагат вериги, най добре е да са на предният движещ мост. за да не носите два комплекта. Два комплекта са нужни в идеалният вариант. Но не знам къде в България би се наложило това. /Като знам, че съм ходил в северна Норвегия без вериги и с един двигателен мост.... Така, че успех! Ако има още въпроси за каране при зимни условия-заповядайте. Scandic Here some more videos:
  8. Днес: както ежеседмично обслужване: външен и вътрешен оглед. Проверка на течностите проверка на налягането на гумите, Вътре-прахосмукачка и забърсване на таблото със специални кърпи за табло и кожа. Външно измиване с вакса Зареждане с газ и бензин до горе. Като видя какъв е проблема със софтуера, че кача снимки.
  9. Давам само мнение. Автора сам трябва да вземе решение. Едно време, близкото минало колите се караха с някакво...М10Д... и други масла според руските стандарти на руските коли. Не, че колите не вървяха. Но, ми се струва, че средният пробег за шлайфане на двигател бе 200 к. Днес има други стандарти, други масла и други двигатели. По-важно е каква спецификация е маслото отколкото марката. Аз не разбирам много, въпреки, че лекции ми е Водил ректора на ВХТИ. Само ще ви дам за пример, че камион Volvo на -25 С, пали с едно завъртане на ключа. В Швеция. Със Шведски консумативи и гориво. Даже и не се замисли дали да запали. Температура при която течността за измиване на стъклата е замръзнала. Преди 7 градуса. Така, че сам преценяй. Колата и парите са твои..
  10. Да, така е. Да уточня: Колата си я купих от Швеция, защото бях там по това време. 4 години работих там. Държах да не е от България, затова, че не можеш да имаш вяра на никого. Взех я , като кола, която да ползвам за отпуските. Общо взето в България е карана не повече от 10 000 км.
  11. Нямам много снимки, и не знам къде ми е кабела за телефона. Но, ще кача снимки при първа възможност.
  12. Уууу, Добри мнения. Благодаря. Аз всъщност се интересувам от коли откакто се помня. Първата ми кола я получих подарък от баща ми като бях на 7. Донесе ми я от Москва. Кабриолет- Москвич с педали. Може би тогава бях най-доволен. Следващата...след 30 години))) Харесвам всичко да е както трябва. Поддържам добре и карам. Есента се случи за две седмици да измина малко над 1000 км. И то само около града. Ас съм от Бургас, by the way. Имам и Волво. Малко по ново. не съм му обръщал толкова внимание. Мисля, че една машина ако се използва както трябва и поддържа, може да живее много. Средната продължителност на живота на самолетите е над 20 години. Всъщност при тях по-голямото натоварване е на фюзелажа и крилата при излитане и кацане, заради разликата в наляганията. Че, какво е за една кола? А сега съм се заровил в американските сайтове за Detailing. Все пак, идеята е, като има време: Пълен преглед/Haynes, Autodata/ Full Valet. All appinions wellcomed. Васко, Благодаря. Есента ги правехме заедно с дисковете,в Ауди сервиз. Малко взех да се замисля, откъде ги имат толкова проблеми хората тук с по-нови коли: датчици, наводнения, фарове. Това коли под 200К ли са?
  13. Аз бих сложил 5W40. Дизел и на километри. Е, ако се кара сaмо за лятото или ако зимните температури не падат под 5 градуса и 10W40 става. Но никакво 15W40
  14. Здравейте, Искам да ви разкажа за живота на моето Ауди А4. 1995, 1,6 74 Kw. Купих го през м. Октомври 2011 Швеция. Изглеждаше не много зле. Вървеше. Все пак тогава е било на 16 години. Купих го за България така, че беше важно да е в движение. Имаше няколко неща, които трябваше да се направят: Лагер виеше, нямаше парни, стъклото на шофьорската врата не се отваряше и задните спирачки бяха клеясали. / Случва се често на шведските коли/ Дойде време за отпуск през 2012 и аз приготвих аудито и потеглих за България. Не бях пътувал по този път, но това не ме притесняваше. Обаче се оказах по обяд в едно задръстване в Прага. И там не беше като в Гьотеборг, там беше 300 градува, или на мен така ми се струваше, но беше горещо. Климатика не работеше естествено. Както и да е, след около един час излязох от задръстването и потеглихме. И стигнахме 100 км. по-нататък, когато виещият лагер свърши. Беше петък следобед, ние бяхме на средата на пътя между Швеция и България... На другият ден, все пак намерихме лагер, сменихме го и отново на път. Забравих да ви кажа, че бях с мой познат, който работи във фирмен сервиз. Той караше колата която купих за него. Когато влязох в България през Оряхово бях по-спокоен, въпреки, че моят познат остана да пие кафе, защото остана малко път. 400-450 км, мисля е от Оряхово до Бургас. Да и малко по-късно, докато си мислех, че ще спа вкъщи-изскочи една свещ !! Да. Ок, май няма да спа вкъщи. Купих нови кабели смених ги и спах в Плевен Като се прибрах се заех с ремонт: Радиатор, задни спирачки, два носача, и май за друго не се сещам. Най-много време ми отне да я регистрирам. От 5 сутринта, до обяд на другият ден. Но, все пак с държавата не може да се борим. Когато се прибрах на другото лято, реших да я поглезя и я пастирах. Подмлади се с 10 години. Претапицирах и корите на вратите, че бяха изгорели. Сега са като нови. Все пак тя е бронзова с бежови кожени седалки, черни кори и табло и бежови части по вратите. После сложих и CD USB, Навигация. Зимните и летните гуми са с алуминиеви джанти. Аз, профилактично си я преглеждам пролетно и есенно обслужване. През миналото лято и сложих чисто ново газово. И след два дни се наложи да замина пак за Гьотеборг. С нея. Бях там за 42 часа. С всички задръжки по границата, фериботи и зареждания. Мой приятел я върна. Есента смених цялото задно окачване. С чисто ново. В Аудо оторизирания сервиз. След това още малко смени: термостат, в. помпа, ангренаж и другите ремъци, виско съединител, предни накладки, всички крушки, спирачна течност, бензинов филтър, и всички поленов и въздушен филтри, антифриз. Естествено, маслото и филтрите ги сменям на препоръчания пробег. Използвам само маркови консумативи и части. От последните смени съм минал около 12к км. Много съм доволен. Данъкът е много малък, гори малко, красива е и върви. Има нагревател на седалките, ел. огледала и ел. стъкла, клима. Сега планирам да я пастирам още един път както трябва или Full detailing. Така харесвам аз-да поддържам добре и да карам както трябва. Ако някой има мнение или препоръки-моля да пише. Поздрави: Scandic
×
×
  • Create New...