Jump to content

ANikoloff

Members
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 2.0 TDI

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

690 профилни разглеждания

ANikoloff's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, можете ли да ми кажете как да сваля лявата кора в багажника (тази, под която е фабричният буфер)? Проблема е, че напоследък долу под кората напипвам влага и искам да я сваля, за да разбера от къде идва.Колата е 8p, 2004г., 3 врати. Благодаря!
  2. Отново не работят. Вчера, като изгасиха колата за последно нямаше проблеми с тях.
  3. Не. С обикновени крушки съм. Всичко по колата е фабрично. От вчера не съм излизал с колата, след малко ще видя какво е положението.
  4. Нека отговоря и аз, а колегата да свери дали при него е същото. Доста често се получава притрисане при палене. Колебае оборотите в рамките на грубо казано 50-80 оборота (може и по-малко,но не съм се заглеждал точно) за около 5 секунди и се оправя. Следващите големи колебания се получават когато загрее колата. Стрелката за оборотите подскача отново в този диапазон, като купето тресе отвратително и несиметрично. Получава се единствено на място, като в движение се виждат минимални колебания на оборотомера (почти незабележими), но не се усеща тресене. Ако и при теб е така, напълно възможно е да ти заминава дюза.
  5. Благодаря за отзивите! Утре, тъй като ще съм малко по-свободен ще звънна. Преди малко излязох с колата по работа и не работеха. След около 10-15 минути шофиране (тъй като от време на време си ги цъках да проверявам) проработиха в движение, все едно нищо не е имало. Не съм отварял капак, свалял акумулатор, или правил каквото и да е било. Както внезапно спряха, така внезапно се оправиха. Бих желал да уточня, че няма забавяне на чистачките, или нещо, което да подскаже, че моторчето е на път да замине.
  6. И според мен това ще е проблема, но тъй като не обичам да пипам неща, от които не разбирам ще се наложи да я карам в сервиз да я гледат. За това исках преди да я закарам да проверя дали може да е от нещо друго. Повечето в темите, които прочетох казваха мотори, но прочетох в някакъв чужд сайт, че проблема може да е в предният капак (въпреки, че на FIS-а не показва, че е отворен), но не разбирам точно за какъв прекъсвач говори. Ще си позволя да post-на отговора тук, нека модераторите ме поправят, ако нарушавам нещо. " Hey I work in my local vw dealer and see this problem all the time with mk5 golf (electrically same as A3) and it's the bonnet switch on the catch packed up the best way to test it is to disconnect it at the plug near the top of the rad area left hand side as you look at it with that disconnected it puts then into failsafe then you can use them hope that helps bud "
  7. Здравейте! Качвам се в колата след работа, пускам чистачките, но за мое учудване не помръднаха... Нищо не се чува от моторчето. Задната чистачка, както и помпите за течността си работят. Гледах бушоните, но тъй като в книжката са на немски нищо не разбрах, както и в темата "Обща информация за модела" не намерих кой точно е. За всеки случай свалих 41-ви и 42-и бушон (15А), но бяха здрави. Не знам, дали е възможно да има нещо общо с проблема, но ми се е случвало преди,да бутна лоста надолу (еднократоно минаване на стъклото) и да не реагира, но след вторият път не съм имал проблеми. (Вчера работеха без проблеми.) Някой сблъсквал ли се е с проблема и възможно ли е да ме ориентирате какво да гледам? Модела е 2003, BKD мотора (ако има значение).
  8. И при мен се получава така. Обясниха ми, че е от "пикаеща дюза". Почти съм сигурен, че дюзите са причината.
  9. И това ми беше минало като идея, но ако са те няма логика след като задържа повече време съединителя да опуска. Като цяло проблема идва от там, че при докрай натиснат съединител в повечето случай не е отделил на 100% заради това и най-чувствителните скорости като първа и задна не влизат.
  10. Здравей колега. Имам абсолютно идентичен проблем като твоят. Тъй като и аз все още не съм намерил решение на проблема, а смених горна помпа и обезвъздуших без резултат, а не съм се решил все още да сменям съединителя ще следя темата и ако намеря нещо допълнително ще пиша. За момента съм му хванал цаката. Избягвам по-дългото натискане на съединителя, защото след кратко време опуска и колата тръгва, а в някой случай и когато помпането не стане вкарвам 3-та и след това 1-ва влиза без проблем. А със задната- натискам лоста на вътре вкарвам все едно 3-та след това задна и влиза. За съжаление за момента друго няма какво да споделя... П.П Относно гасненето. Ако вкараш първа и след това не успееш да я изкараш натисни спирачка и отпусни съединителя, продължаваш да го отпускаш и след като усетиш че двигателя се товари повечко, рязко натискаш и заедно с това изкарваш от първа. Не е постоянно решение и трябва да се оправи, но се надявам това да те улесни поне малко с карането, защото знам за какво става на въпрос.
  11. ANikoloff

    Няма ESP/TCS

    Колеги, благодарение огромната помощ на колегата bsdnikolov успяхме да разберем и да оправим проблема. Беше в steering angle sensor. Не можеше да се адаптира и това се отразяваше на ESP-то. След смяната му всичко се оправи. Като грешка при диагностиката излизаше: Steering Angle Sensor G85 ; No basic or incorrect adaptation. А относно това, че нямаше никаква индикация, явно съм попаднал на не рядко срещаното явление да махат или скриват диодите зад таблото. За това не е светело.
  12. ANikoloff

    Няма ESP/TCS

    Тези дни ще дойда, ако може на ЛС да ми пратите адрес.
  13. ANikoloff

    Няма ESP/TCS

    Здравейте колеги. За съжаление проблемите започнаха да се появяват един след друг... Имам Audi A3 8P 2003 година. Има си ESP, TCS, ABS...., само че проблема е, че не работят. За ABS- а не съм проверил, защото не ми се е налагало да натискам до толкова спирачката, но другите две със сигурност не работят. Не свети никаква лампа, както при даване на контакт отново не светва нищо. Проверих бушона отстрани на таблото, номер 2 е 5А, но си беше добре. Смених го, пак същата работа. Натискам копчето ESP, задържам го по 1 минута, но нищо не се получава. При рязко подаване на газ колата си върти гумите постоянно. Дали имате някакви идеи къде да търся проблема? При диагностиката не излизат грешки.
  14. След смяна на горната помпа на съединителя и без промяна, се оказа, че проблема е бил до колкото разбрах от сервиза в долната помпа ( не знаех, че има две).
  15. Вкарах я днес в сервиза. Ще пиша, щом се разбере какъв е проблема.
×
×
  • Create New...