Jump to content

Scuzz

Members
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi a3

Scuzz's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Педалът на съединителят се връща, но стана по - мек, течностите са добре няма течове, но ме съмнява че може да е счупено нещо вътре, не сме я отваряли още но скоро и това ще стане и дано да не е нещо сериозно, но много хора ми казват или долната помпа или съединителят
  2. Здравейте колеги, автомобилът ми направи следният проблем : на баир карах на 1-ва предавка, като подадох повече газ и за се завъртяха гумите, тогава смених на 2 ра предавка (уж) като по рязко натиснах съединителят и по - трудно влезна 2ра. Преди това съединителят беше как да го кажа по твърдо се натискаше, а сега омекна такъв в смисъл такъв връща нагоре, но се натиска по - леко, и предавките почнаха да влизат по - трудно както преди, пример: със скорост от 30км в час от 3та като давам на 2ра влизаше предавката а сега не ме пуска синхронизатора и трябва скоростта да падне на 20 км и тогава ме пусна и по трудно влезна предавката. Когато е изгасен двигателят, предавките влизат, а при запален вече работещ не ми дава да ги вкарам, пробрах на 2ра захапа но със 300 зора... Преди да стане този проблем при потегляне ако не подам повече газ, колата притрисаше леко, но няма вибрации, които са характерни за износен маховик. Също не съм видял да има течове както в купето до самият педал така и под купето от хидравлична спирачна течност Автомобилът е ауди а3 98г. 1.8 т 150 коня предно предаване. Автомобилът е закупен скоро и ме съмнява да е сменяно както съединителят така и горната и долната помпа.
  3. Scuzz

    Прекъсване 1.8T

    Колега, имах същият проблем между 2000 - 4000 оборота, като дам рязко газ и колата прекъсваше, пак ускорява но се губеше ефекта от бооста, когато ускорявам плавно и равномерно нямаше проблеми, дърпаше колата. Бяхме я закачили на компютъра на един колега, където се уставно че дебитораме на 2ра до 6 000 оборота ми показа 130 грама в секунда, Miss Fire беше на 0, следователно нямаш проблем с бобините. След като я закарах на майстора се установи, че някакъв маркуч към турбото мисля, е бил проблема и след поставянето на новите свещи колата заспа. Та мисълта ми е, че колегите по - горе са те посъветвали много правилно да си прегледаш маркучите към турбото, и периферията. Симптомите от бензинова помпа са други: колата започва да придърпва все едно няма гориво и да тресе, независимо на коя предавка кара човек. А когато колата работи като трактор, тогава е бубината или друг симптом от запалителната система. )) Дано намериш проблема, ако не си го разрешил вече. Успехи за напред!
  4. Scuzz

    а3 1.8т прекъсване

    Колега имах, същият проблем, проверявах какво ли не: свещи, бобини, дебитомер, дросел и накрая се оказа един вакумен маркуч, майстора го смени и колата заспа
×
×
  • Create New...