Колеги да попитам ако някой е имал проблем с моторчето, което затваря клапата под филтъра за купето.
Моторчето ми работи, но клапата не мърда, някой с подобен проблем? Как се сваля въпросното моторче?
Трябва ли да се прави калибрация след това?
Само да вметна, понеже никъде не го пише.... коли с газ не се приемат в въпросния сервиз понеже можело да се запалят, че то и с бензин може да се запалите. Жалко, че на Мишо му писна и се махна от БГ, той никога не ме е връщал.
Рейката е колега. Аз съм в същата ситуация. Само, че моята сутринта протече, а преди това имаше същите симптоми като твоята, но всички казваха карай щом не тече.
Колега нали знаеш, че със повдигането променяш центъра на тежестта и колата ще има различно поведение в завоите? Това повдигане не може да е вечно :).
Според мен не подлагай втулките за сега и виж как ще ти е.
Здравейте колеги.
Сутринта ми умря рейката тотално :). Тече масло от десния маншон и ми предстои рециклиране или купуване на втора ръка според състоянието на моята.
Някой демонтирал ли е рейка от ауди а3? Може ли да сподели как става демонтажа? Има добри отзиви за Иван зад МакДоналдс на орион в София, някой имал ли е допир до въпросния човек?
То разглабяш, но май се маха жабката за да се стигне до въпросното моторче. При мене същото и май оста е превъртяла в зъбното колело, което движи клапата. За сега не намирам време да се занимава с него.
Колеги може ли да помогнете къде се намира въпросния клапан при ауди а3 8л:
(Коментар на колега от форума)
Здравей колега. Това е клапан който осигурява нормалната работа на спирачките ти.Тоест грижи се за постоянният вакуум към спирачният усилвател. Когато мембраната му е свършила курса педала на спирачките ти става твърд при определен престой на колата без да е карана, така се разбира че е за смяна. Разбира се по време на движение не се осигурява нужният вакуум и спирачките като цяло не работят оптимално. Щуцера излизащ от цялата заготовка е свързан с маркуче някъде с киламтика но не знам за какво точно служи. Някой колега може да помогне с повече инфо. Лошото е че счупили се клапана се продава заедно с вакуумния маркуч и накрайника към спирачният усилвател.
Малко късно се включвам, но аз имам а3 със същия двигател и имах същата грешка. Смених N75 и висчко се оправи. Имах и придърпвания при ръчка във високите обороти.
Аз съм с А3 ARY 180к.с сложих газ, но динамиката на колата пада значително. 1000лв няма да ти стигнат. Ще имаш +100лв за мощен изпарител + това по-добре да е с ODBII. Абе извади около 1400лв за да не псуваш после.