Jump to content

Rumen Gergushki

Members
  • Мнения

    85
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A3 1.8T ARY Quattro

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

1274 профилни разглеждания

Rumen Gergushki's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги да попитам ако някой е имал проблем с моторчето, което затваря клапата под филтъра за купето. Моторчето ми работи, но клапата не мърда, някой с подобен проблем? Как се сваля въпросното моторче? Трябва ли да се прави калибрация след това?
  2. Само да вметна, понеже никъде не го пише.... коли с газ не се приемат в въпросния сервиз понеже можело да се запалят, че то и с бензин може да се запалите. Жалко, че на Мишо му писна и се махна от БГ, той никога не ме е връщал.
  3. Рейката е колега. Аз съм в същата ситуация. Само, че моята сутринта протече, а преди това имаше същите симптоми като твоята, но всички казваха карай щом не тече.
  4. Колега нали знаеш, че със повдигането променяш центъра на тежестта и колата ще има различно поведение в завоите? Това повдигане не може да е вечно :). Според мен не подлагай втулките за сега и виж как ще ти е.
  5. Здравейте колеги. Сутринта ми умря рейката тотално :). Тече масло от десния маншон и ми предстои рециклиране или купуване на втора ръка според състоянието на моята. Някой демонтирал ли е рейка от ауди а3? Може ли да сподели как става демонтажа? Има добри отзиви за Иван зад МакДоналдс на орион в София, някой имал ли е допир до въпросния човек?
  6. То разглабяш, но май се маха жабката за да се стигне до въпросното моторче. При мене същото и май оста е превъртяла в зъбното колело, което движи клапата. За сега не намирам време да се занимава с него.
  7. Никой ли не може да ми го посочи въпросния клапан?
  8. Аз си го оправих като калибрирах датчиците на ново. Ето от тази тема съм чел : http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=264157
  9. Колеги може ли да помогнете къде се намира въпросния клапан при ауди а3 8л: (Коментар на колега от форума) Здравей колега. Това е клапан който осигурява нормалната работа на спирачките ти.Тоест грижи се за постоянният вакуум към спирачният усилвател. Когато мембраната му е свършила курса педала на спирачките ти става твърд при определен престой на колата без да е карана, така се разбира че е за смяна. Разбира се по време на движение не се осигурява нужният вакуум и спирачките като цяло не работят оптимално. Щуцера излизащ от цялата заготовка е свързан с маркуче някъде с киламтика но не знам за какво точно служи. Някой колега може да помогне с повече инфо. Лошото е че счупили се клапана се продава заедно с вакуумния маркуч и накрайника към спирачният усилвател.
  10. Малко късно се включвам, но аз имам а3 със същия двигател и имах същата грешка. Смених N75 и висчко се оправи. Имах и придърпвания при ръчка във високите обороти.
  11. Аз съм с А3 ARY 180к.с сложих газ, но динамиката на колата пада значително. 1000лв няма да ти стигнат. Ще имаш +100лв за мощен изпарител + това по-добре да е с ODBII. Абе извади около 1400лв за да не псуваш после.
  12. Благодаря за насоките на колегите, които имат знания и мнения по въпроса. Ще проверя маркучите и възвратния клапан да видя от къде е проблема.
×
×
  • Create New...