Jump to content

BurZz

Members
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 B6 Avant 1,9 AWX

Персонална информация

  • Локация
    Варна

Последни посетители

163 профилни разглеждания

BurZz's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Не съм тесен специалист, а говоря от опит и цитирам човек, който разбира. Вероятно могат да се спестят някои от операциите, съгласен съм. Но е факт, че колите ни са стари, на по 15-16-17 години вече и при 99% от тях такава поддръжка не е извършвана. Ако няма да помогне много, то със сигурност няма и да навреди. Аз от бързане и този път няма да я свърша процедурата и ще карам до следващия път. Тогава ще го направя и ще споделя
  2. Да се включа и аз от личен опит. Даже моята в момента е в сервиза за същата операция. Колата е същата като на колегата. Имам пълно доверие на моя майстор и неговата диагноза е следната: тъй като двата радиатора - водния и на климатика са много близо един до друг се натрупва мръсотия с времето между тях. При по-големи натоварвания - висока външна температура и първоначално интензивно охлаждане се вдига пиково по-високо налягане от нормалното (от порядъка на 25-6 бара) и съответно демпфера на компресора като най-слабо място се чупи. По-точно някакви негови "уши" и превърта. Хубавото е, че нищо не пада и не се губи. Всичко си е на място просто демпфера е скъсан. Лека е да се свали радиатора и да се измие отзад. Под измие не се разбира с пароструйка, а със специален препарат. За целта се сещате, че традиционно се разглобява цялата предница, тегли се фреон, масло, махат се тръби и тогава можеш да махнеш радиатора. Но направиш ли го веднъж ти гарантира до огромна степен решение на проблема. Другия вариант да се измие радиатора само от вън без да се разглобява предницата, но това е временно решение за един сезон примерно. Аз за това съм втори път в сервиза за същия проблем в рамките на година и малко.
  3. BurZz

    Окачване от Б6 на Б7

    Благодаря за отговора GRUEL. А някакви препоръки освен оригиналните какви алтернативи на пружините мога да избера? Също така, както съм писал, харесва ми колата да има ниска стойка. Ако взема пружини като за моето окачване вероятно ще щтръкне много. Мога ли да сложа такива за по-ниско окачване и трябва ли да съобразя с амортисьорите, които съм взел?
  4. BurZz

    Окачване от Б6 на Б7

    Здравейте колеги, От доста време карам Ауди, дори смених няколко, но е факт, че не следя отблизо форума. Предполагам че просто нямам проблеми и не ми се налага да търся вашата помощ. Попадна ми обаче тази тема, а тя много ме вълнува, тъй като окачването на моята В6-ца ми е много странно. Още когато взех колата преди близо 2 години ми направи странно впечатление със стойка и возия. Имал съм доста коли, но такава комбинация до сега не бях срещал. Очевидно колата беше доста ниско свалена. Предните колела изпълваха изцяло арките и можех да вкарам само кутрето си между гумата и калника. Отзад беше още по страшно – нямаше никакво разстояние между гумата и калника и буквално дори не можеше да се измери. Помислих, че може би окачването е някакъв тип спортно, но като я подкарах веднага ми направи впечатление, че возията е много мека. Тъкмо слизах от предишната ми А6-ца С6 Avant и бях свикнал на добро возене и очаквах А4-та едва ли не да е каруца. Но нещата изобщо не бяха така. Дори сравнено с runflat гумите на 6-цата А4-та ми вози класи отгоре. Веднага се усъмних в амортисьорите и правилно ги смених с нови SACHS. Колата се повдигна с малко и стана по-добре за каране. Сега вече отпред има място за 2 пръста, а отзад влизат един и половина. И въпреки това продължава да е много ниска и всяка по-голяма неравност на пътя е заплаха, а бордюрите са непреодолимо препядствие. Научих се да се съобразявам стращшно много, тъй като колата опира буквално във всичко по-високо от 2см от земята. Това е снимка в момента: Прочетох темата от самото начало и много се зарадвах на споделената точна информация как да разбера типа окачване, което имам и защо хем е ниска, хем е комфортна. Ако трябва с една дума да опиша возията, то бих определил цялата кола като „мека”. Това са и впечатленията на хора с опит и сервизи, които са я карали. И днес погледнах под седалката като чаквах да открия тип по-спортно окачване. Представете си изумението ми като открих на табелата, че колата е с окачване тип 1BA – тоест стандартно и високо. Това обяснява мекото возене до някъде, но в никакъв случай и ниския клиренс на колата. Снимна на табелата: Та въпросът ми е възможно ли е това да се дължи вече само на пружините? Незнам дали са сменяни с по-къси или рязани или нещо друго. Общо взето желанитето ми е да не я вдигам прекалено много, но да втвърдя малко возията за да не е толкова „мека” цялата кола и да не се притеснявам от неравните пътища и малки бордюри. Извинявам се за супер дългия пост, но исках да ви обясня достатъчно изчепателно случая ми и ще се радвам да чуя мнението ви. P.S. А4 B6 Avant 1,9TDI AWX с предно
×
×
  • Create New...