
skorvod
Members-
Content Count
410 -
Joined
-
Last visited
About skorvod
-
Rank
User
Друго
-
Kaра
АудиА4 б7 2.0tdi bpw
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Имам проблем с тресене при работа на двигателя и гасене
skorvod replied to evgeni878's topic in type B6/B7
Пробвай дали има разлика, ако гасиш с натиснат до край педал на съединителя. -
@user12321" Силно се надявам да е теч от някъде, който скоро като отида да си го оправят гаранционно." Все пак внимавай какво си пожелаваш, че течове може да има от толкова кофти места, нямащи нищо общо с ремонта ти, че свят да ти се завие.
-
@МММ1 Напротив, при мен си духа между 1° и 2° . В зависимост от скоростта на вентилатора.
-
@user12321" Следва смяна на всичко - компресор, радиатор, дехидратор, виско, тест за течове и зареждане. " След всичко изброено, дано са ти сменили и филтърчето. Иначе в сервизите не са много словоохотливи и обясняват доста примитивно. И все пак има разлика между изключен и отцепен от задвижването компресор.
-
Точно с този болт и камък 10, може да се проследи дали оста се върти. При несвален компресор много трудно се вижда.
-
А оста на компресора върти ли се?
-
@герги Точно така. Просто поясних какво се случва след натискане на екон, при здрав работещ компресор в жегата.
-
С натискане на екон на постоянно зацепен компресор, се отваря разтовар ващ вентил и той се върти без да създава налягане. Така не товари мотора на автомобила.
-
Във външния габарит на металната част на маркуча няма никаква разлика. Май са го стеснили при опит за EURO-4.
-
@Kukata_a4 Захвата е абсолютно еднакъв. Мой приятел си замени маркуча преди 4-5 години, само за да монтира такъв с по-голям отвор. Все пак там се търси по-голям дебит на въздух. Ти сам си забелязал, че доста коли излизат оригинални с такъв.
-
Аз лично бих предпочел с по-широкия отвор, без металното стеснение.
-
Да не е към алармата? Щракни го при работещ мотор. Ако изгасне, ясно...
-
@hristotr Като се запали колата да поработи, мотора загрява охладителната течност, от което тя се разширява и презерватива се надува от изтласквания въздух.
-
@Yordan-1987 успех с новия алтернатор. НО за да го провериш дали работи, никога повече не откачай клема от акумулатора при работещ мотор.
-
Но все пак тук никой не пише заради собственото си его, а за да е полезен. Напрежението на алтернатора се мери в много случаи. При неговия е задължително.