skorvod

Members
  • Content Count

    295
  • Joined

  • Last visited

About skorvod

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    АудиА4 б7 2.0tdi bpw

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Помпата е зацепена директно на разпределителния вал. Важно е много прецизно да се регулират и четирите помпа-дюзи.
  2. ВИЖ ТОВА Но все пак уточни авант или седан.
  3. Има го описано много подробно в доста теми. Не е нужно да се отваря нова. Просто напиши в търсачката и си реши проблема.
  4. Там по-често проблемите ги прави о-пръстена на фланеца и той самия.
  5. Отговорите на всичките ти въпроси се съдържат в поста,който си цитирал. Нищо по-подробно от тава, че я има в два варианта-пластмаса или метал. Предназначението и е само да фиксира датчика на мястото му.
  6. Проверявате ли леглата в главата на които ляга дифтунга на дюзата? Ако не са гладки или износени вследствие клатенето на дюзата, трябва да се райбероват.
  7. Тоя мотор си е баш като 1.9tdi само, че с балансшафт модул.
  8. Ако радиатора на парното е горещ,а духа студено,нещата са ясни. Проблема е в клапата.
  9. Пробвай с ТОВА или ТОВА. Аз съм ползвал профилактично втората.
  10. Отговора ти е описан подробно от Нико на предната страница. Ама кой да чете.
  11. Еее то май работата отива към черен изолирбанд.☺️
  12. Колелото със задържащ спирачен апарат,след няколко километра без честа употреба на спирачките,ще е много по-горещо от другите.
  13. Ремъка без проблем изържа много над 100к. Според мен слабото звено са ролките,обтегача и понякога водната помпа.
  14. Може да прабваш със спрей лепило във флакон.