skorvod

Members
  • Content Count

    410
  • Joined

  • Last visited

About skorvod

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    АудиА4 б7 2.0tdi bpw

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Пробвай дали има разлика, ако гасиш с натиснат до край педал на съединителя.
  2. @user12321" Силно се надявам да е теч от някъде, който скоро като отида да си го оправят гаранционно." Все пак внимавай какво си пожелаваш, че течове може да има от толкова кофти места, нямащи нищо общо с ремонта ти, че свят да ти се завие.
  3. @МММ1 Напротив, при мен си духа между 1° и 2° . В зависимост от скоростта на вентилатора.
  4. @user12321" Следва смяна на всичко - компресор, радиатор, дехидратор, виско, тест за течове и зареждане. " След всичко изброено, дано са ти сменили и филтърчето. Иначе в сервизите не са много словоохотливи и обясняват доста примитивно. И все пак има разлика между изключен и отцепен от задвижването компресор.
  5. Точно с този болт и камък 10, може да се проследи дали оста се върти. При несвален компресор много трудно се вижда.
  6. А оста на компресора върти ли се?
  7. @герги Точно така. Просто поясних какво се случва след натискане на екон, при здрав работещ компресор в жегата.
  8. С натискане на екон на постоянно зацепен компресор, се отваря разтовар ващ вентил и той се върти без да създава налягане. Така не товари мотора на автомобила.
  9. Във външния габарит на металната част на маркуча няма никаква разлика. Май са го стеснили при опит за EURO-4.
  10. @Kukata_a4 Захвата е абсолютно еднакъв. Мой приятел си замени маркуча преди 4-5 години, само за да монтира такъв с по-голям отвор. Все пак там се търси по-голям дебит на въздух. Ти сам си забелязал, че доста коли излизат оригинални с такъв.
  11. Аз лично бих предпочел с по-широкия отвор, без металното стеснение.
  12. Да не е към алармата? Щракни го при работещ мотор. Ако изгасне, ясно...
  13. @hristotr Като се запали колата да поработи, мотора загрява охладителната течност, от което тя се разширява и презерватива се надува от изтласквания въздух.
  14. @Yordan-1987 успех с новия алтернатор. НО за да го провериш дали работи, никога повече не откачай клема от акумулатора при работещ мотор.
  15. Но все пак тук никой не пише заради собственото си его, а за да е полезен. Напрежението на алтернатора се мери в много случаи. При неговия е задължително.