Jump to content

sdn90

Members
  • Мнения

    44
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно sdn90

  • Рожден ден 1.01.1990

Друго

  • Kaра
    Автомобил

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

1184 профилни разглеждания

sdn90's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. sdn90

    SOS Emergency call. Function unavailable.

    @import Няма развитие към момента. След обслужване на автомобила в Audi, грешката стана нетолкова агресивна. Вероятно са обновили нещо, нямам идея. Към момента след изтриването на грешката с OBDEleven, и оставяне на автомобила в покой за една нощ, грешката не се появява за няколко дена, и след това повтарям същото. Пробвах всичко възможно за разрешаване на проблема, дори намерих точния бушон в багажника и кодинги на контролните модули за телематиката и др, но след изваждането на бушона светва грешка за Airbag crash signal, и грешката се изчиства трудно дори след връщане на бушона на място. Имам предложение за перманентно решение от audi-mib.bg ( info@audi-mib.bg ), но не може дистанционно, а само на място в София. Цена за услугата не сме коментирали по време на разговора по телефона.
  2. sdn90

    SOS Emergency call. Function unavailable.

    Изпратих Ви ЛС.
  3. Update: 1. За зимата купих нови джанти фабричен размер JR 20 x 8.5J ET30 5H 5x112. Дойдоха с необходимите болтове и втулки. Гуми Bridgestone Blizzak LM005 255/40/20. Обща сума за гуми и джанти близо 6000 лв. За лятото оставам с фабричните 21-ци. 2. Обслужена във VW / Audi - масло, всички видове филтри и спирачна течност + лонглайф инспекция и диагностика. Общ разход 1010 лв. Маслото на скоростите не го смених защото е сменено преди 13 хил. км. в Канада. 3. Конвертирана към EU. Общ разход 1500 лв. 4. Засега карам само на 98/100 октана. 5. Получена сервизна история и оборудване срещу заплащане от колега от форума. 6. Никакви проблеми с двигател, скорости и окачване засега. 7. Сключено каско към Армеец. Минимална оценка на автомобила 82000 лв. Общ разход за годишно каско 4000 лв.
  4. Здравейте, Преди няколко дена ми докараха Audi A7 C8 2019 от Канада. Платих 1500 лева за прекодиране на навигация, карти, радио и MMI към EU, но не успяха да се справят грешката за SOS Emergency call, защото съм имал инсталирани някакви ъпдейти, и не можело да се премахне. SOS бутонът в купето свети червено, и на таблото имам грешка за SOS, както и много чест и периодичен звуков сигнал за грешката в таблото докато шофирам. Грешката се извежда и при всяко запалване на автомобила. Това е изключително дразнещо и неприятно. От оторизиран сервиз на Audi казаха, че нищо не могат да направят. Не могат да деактивират системата, защото е система за сигурност. Могат единствено да обновят софтуера, но това ще презапише всичко за което съм платил за прекодиране към EU. Не виждам и как би помогнало обновяването, при положение, че eSim на автомобила не може да се свърже с мрежата в България. Моля за идеи как мога да изключа тази досадна система и грешка, или предложение за сериозен човек, който знае какво прави, и би могъл да деактивира SOS системата срещу заплащане. Снимка на грешката: https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZRwSX0ZuU5xfU5vML5V4nekh74gd8a48UyV
  5. Колега от форума ми изпрати сервизна история и оборудване. В градчето, където живея в момента не се предлага бензин от A95 нагоре, а има доста бензиностанции, включително и големи вериги. За каското размислих, и наистина е глупаво да се спести точно от него.
  6. Да, и аз намерих информация за прословутия "Sam" от Audizine, но трябва да имам закупен VAS5054A/VAS6154, плюс 700$. Доста ми е съмнителна тази процедура, и няма да има на кого да се оплача ако нещо се обърка тотално. На Odbeleven бизнес моделът им е меко казано кожодерство. Купуваш устройство, купуваш про лизенз на годишна база, и отделно кредити за всяка one click модификация. HEX-V2 няма подобни проблеми доколкото разбирам. Аз вероятно ще купя и двете в крайна сметка.
  7. Здравейте, Скоро очаквам доставка на Audi A7 C8 2019 от Канада. Сдобих се със справка за сервизна история и оборудване на автомобила. В оборудването имам "HD Matrix LED headlamps with dynamic light design and dynamic turn signal" и "Matrix function deactivated in the headlamp". Доколкото разбирам, фаровете са HD Matrix, но няма да имам асистент за дългите светлини, и на практика ще трябва ръчно да управлявам дългите. Това ограничение било регулаторно в САЩ и Канада, но това на практика обезсмисля наличието Matrix фарове. Има ли възможност пълната функционалност на Matrix фаровете да се отключи, къде, и колко би струвало? Освен Matrix фаровете, ще се наложи да се прекодира регион на MMI, радио, навигация и т.н. За тези прекодирания има много обяви, и явно е сравнително лесно и достъпно (около 1000 лева за Mh2P), но за Matrix фаровете не намирам никакви обяви в България. Обмислям и покупка на OBDeleven или HEX-V2 + VCDS, за отключване на задни дневни светлини, RS анимация на фаровете при отключване и др. Кое бихте препоръчали, OBDeleven или HEX-V2? Не бях обърнал внимание, че автомобилът е без дистроници, следователно без ACC (Adaptive Cruise Control). Проблем ли е липсата на ACC, и толкова ли е важна тази екстра? Много хора пишат, че никога не биха си купили Audi без ACC. На мен бронята на A7 C8 с дистроници ми изглежда грозна, с тези две големи "топки" до емблемата. Като изключим ACC, останалото оборудване е на ниво - S-Line пакет, HUD, B&O, въздушно окачване, масаж / обдухване / памет на седалки, LED в салона, подгряване на волана, черен таван и много други. Тук съм качил пълното оборудване - https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZbuKrVZiznz6B79t7yuoBC9czflDj7HE1Ck Има ли нещо друго в оборудването, което да липсва, или да е заключено спрямо EU версиите?
  8. Здравейте, Предстои ми доставка на автомобил 2019 Audi A7 3.0T (55 TFSI) Quattro Prestige от Канада. Ориенторовъчният срок за доставка е около два месеца. Това ще е първият ми автомобил от подобен клас, и бих се радвал да получа съвети и помощ за някои въпроси. Carfax - https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZXFriVZe9BS95JaOwbzXeLksG0uKzAbrmJX 1. От снимките видях, че автомобилът е с 21" джанти, и летни гуми размер 255/35 R21. За зимата ще са ми нужни нов комплект гуми и джанти. Какъв размер джанти, и каква марка/модел гуми бихте ми препоръчали за зимно шофиране? Предполагам, че изборът трябва да е между 245/45 R19 и 255/40 R20? Лятото ще може ли изобщо да се кара с тези 21" джанти по нашите пътища, или е по-разумно да сменя и летните с нов комплект по-малки гуми/джанти? Подчертавам, че съм разумен шофьор, и шофирам бавно (90-130). Автомобилът ще се използва като семеен автомобил, и ще се шофира основно градско. 2. Какво обслужване да предвидя първоначално, освен масло и филтри? Масло на скоростите, нещо друго? Какво масло е най-подходящо за този автомобил? Автомобилът е на 90 хиляди км. пробег. 3. След пристигане на автомобила имам възможност за прекодиране на навигация, MMI, радио и разпознаване на пътни знаци към EU стандарти, регион и карти. Това се доплаща допълнително около 1000 лева. Има ли някакви рискове при тази процедура, и да я покарам ли без прекодиране първоначално, за да преценя дали имам нужда от такава процедура? Стоповете задължително ще се прекодират, и това влиза в цената на офертата, както и технотестът. 4. Какъв бензин да пълня, 95 или 100 октана задължително? 5. Към момента съм платил автомобила по снимки и Carfax. Откъде мога да получа детайлна информация за заводско оборудване и сервизна история? Писах на Audi (porschebulgaria), но се съмнявам да ми върнат отговор. 6. Коя е най-надеждната скоростна кутия за тези автомобили, и възможно ли е да очаквам сериозни проблеми с кутията в близко бъдеще? Окачването въздушно или пружини, кое е за предпочитане откъм надеждност и сигурност? 7. Каско? На каква стойност биха оценили този автомобил, и колко ще ми струва каското? Предполагам около 5-6 хиляди годишно. Оправдан ли е този разход, при положение, че автомобилът ще се шофира в малък провинциален град, далеч от София, където автомобили не се крадат. Не е ли по-разумно да отделям парите за каско във "фонд ремонти", и да си ги използвам когато има нужда? Не са ми проблем парите за каско, а просто се чудя дали е оправдана високата му цена. Като "пари на вятъра" ми изглежда.
  9. Благодаря на всички, които се включиха в темата! Мислих доста, и в крайна сметка разумът надделя над емоциите. Отказах се от покупката на нов автомобил, и реших да вложа спестяванията си в жилище в София. Търсенето вече е в друго направление. Обявата за автомобила вече не е активна, темата е за ключ.
  10. Продавачът твърдо се придържа към твърда цена, и не отстъпва и цент. Писах, че 17800eur е честна цена за Audi без Quattro, B&O, ръчни, малък двг и 100к+ км, но без успех, това е цената. Зимни гуми също няма, с което автоматично отпада вариантът за докарване на ход. Дори да намеря гуми в Германия, ще ми трябват и други джанти, 19-ките не смятам, че са ОК за зимата. За сметка на това, едногодишната гаранция важи в България, и преди да предадат автомобила го сервизират. Долу-горе си направих сметката. Доста висока ми се вижда вече, и надхвърля предварителния ми максимален бюджет от 40к. Имам спестени около 55к, и случайно ако първата година излезе някой скъп ремонт, който не се посреща от гранацията, ще ме върне на нулата този автомобил. Не съм се отказал, но се замислям дали си заслужава, особено пък ако е четириместен и тесен отзад. Имам малко дете (на две и половина), което ще се вози отзад, плюс жена ми се вози отзад при детето. Ако в кола за 40K главата ти постоянно се сурка в тавана... Ако някой има нещо за добавяне да сподели. Автомобил: 36000 Банкова такса: 200 Платформа: 1600 ГО: 300 Годишен данък: 250 Винетка: 100 Преглед: 50 Екотакса: 290 КАТ: 54 Нови зимни гуми: 225/50/17: 1000 Джанти за зимни гуми 17 цола, употребявани: 1000 Каско: 1500 --- Общо: 42344 лева
  11. А възможно ли е ако по документи е четири местен, по време на регистрация в КАТ да ми направят проблем за регистрация като пет местен. Важи ли още данъчното облекчение при хомологация N1, и струва ли си регистрация като четири местен, само заради по-ниския данък?
  12. В обяват пише, че автомобилът е четири местен, но на една от снимките се вижда колан по средата. Някой пробвал ли е да вози трима възрастни на задните седалки? Изобщо има ли място за възрастни отзад?
  13. Изясниха ми се нещата. Благодаря за съдействието! Имаш ли идея новият ти модул колко канален, и с каква изходна мощност е (peak/rms)? Най-ефективно ми се вижда да се свърже един моно или двуканален усилвател (бридж) (alpine/kenwood) след радио модула, с 300/400W RMS, и към усилвателя да се свърже събуфер с 500W RMS.
  14. Малко лаишки въпрос, но какво се има в предив под модул? Усилвател? Нещо такова - Rockford Fosgate T750x1bd. Или това (Audi VW Radio Control Unit OEM 4G1035053G) - https://www.ebay.com/itm/Audi-VW-Radio-Control-Unit-OEM-4G1035053G/113601015664?epid=22021996526&hash=item1a7325ef70:g:HIYAAOSwhO9bYyWP:rk:34:pf:0 ? Смяната на модула защо се налага? За да поддържа управление на субуфер ли? Ако автомобилът е с ASS, но активен, значи вече има модул със субуфер, и ще се наложи само смяна на субуфер, плюс говорители?
  15. Според това, което прочетох вариантите за музика са три. 1. Стокова, пасивна аудио система с осем говорителя (най-слабият вариант). 2. Audi Sound System (ASS) (~180W) (най-вероятно не е RMS) 3. Bang & Olufsen sound system (450W+) Идеята, до колкото разбирам е да закупя употребяван комплект говорители и модул B&O, например от ebay, или има 3rd party цялостни решения на пазара, с които мога да ъпгрейдна?
×
×
  • Create New...