Jump to content

дали тампоните са прецакани а4 1.9 тди 90 коня


buhoveca

Recommended Posts

колеги вчера дръпнах ръчната отворих капака един приател гледаше а аз тругвах на първа с друпната ръчна и двигателя се надига нагоре като го права тоя номер това нормално ли е или имам прецакани тампони.да вметна че колата е а4 1.9 тди 90 коня 1995г.и друго при потегляне когато навън е много топло и тръгвам интензивно в задръстване дваисетина пъти колата започва да тресе като отпускам саединителя само когато е жега зимата не го прави саединителя не боксува дали са тампони на скоростите или двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги вчера дръпнах ръчната отворих капака един приател гледаше а аз тругвах на първа с друпната ръчна и двигателя се надига нагоре като го права тоя номер това нормално ли е или имам прецакани тампони.да вметна че колата е а4 1.9 тди 90 коня 1995г.и друго при потегляне когато навън е много топло и тръгвам интензивно в задръстване дваисетина пъти колата започва да тресе като отпускам саединителя само когато е жега зимата не го прави саединителя не боксува дали са тампони на скоростите или двигателя.

Принципно това поведение говори за проблеми с тампоните на двигателя .... Усещаш ли леки вибрации в купето , когато колата е на място и е на тихи ? Щом се съмняваш , просто огледай тампоните на двигателя , ако гумата е нацепена или дори скъсана - сещай се ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно това поведение говори за проблеми с тампоните на двигателя .... Усещаш ли леки вибрации в купето , когато колата е на място и е на тихи ? Щом се съмняваш , просто огледай тампоните на двигателя , ако гумата е нацепена или дори скъсана - сещай се ...

принципно вибрации не усещам на празен ход обаче ги виждам в огледалото савсем леки вибрации на място само ги виждам на огледалото не се усещат иначе и пипна ли газта да качи 50 оборота повече колкото да не е на празен ход и изчезват вибрациите не съм със скупия маховик да знаете мотора е 1з 90 коня :rolleyes:

и скъпи ли са тези тампони за моята а4 да знам колко да си приготвя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

принципно вибрации не усещам на празен ход обаче ги виждам в огледалото савсем леки вибрации на място само ги виждам на огледалото не се усещат иначе и пипна ли газта да качи 50 оборота повече колкото да не е на празен ход и изчезват вибрациите не съм със скупия маховик да знаете мотора е 1з 90 коня :zustimm:

и скъпи ли са тези тампони за моята а4 да знам колко да си приготвя

колега и при мен е така от 900 до към 1000 оборота претриса мамка и, колата ми е А4 ,1.9 ,110 ,2000г...... при теб влияят ли се тези вибрации от съединителя когато си в спряло положение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и при мен е така от 900 до към 1000 оборота претриса мамка и, колата ми е А4 ,1.9 ,110 ,2000г...... при теб влияят ли се тези вибрации от съединителя когато си в спряло положение

Поглени за всеки случай меката връзка и тампоните на генерацията. Ако се клати ауспуха в спряло положение може и да е от там при мен доста друсаше от тези.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо това погледнах колега мене не ми е проблема в леките вибрации проблема е че колата в задръстване даже тругва да гасне при тръгване така яко друса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поглени за всеки случай меката връзка и тампоните на генерацията. Ако се клати ауспуха в спряло положение може и да е от там при мен доста друсаше от тези.

да това ми направи впечатление тези дни като я вадих от гаража и като го заключвах погледнах случаино и ми се стори,че дота се калти ауспуха когато е запалена в спряло положения ,но не обарнах голямо значениа (а трябваше :stupid: ) .Та днес е късно вече ,но утре непременно ще я огледам ,мерси за просветлението :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги днес забелязах че като обера луфта на самия педал на саединителя сещате се има на самия педал няколко милиметра луфт преди да почне да работи самия саединител и на светофара днес усетих че като обера този луфт и сеедно като на спирачката абс като се пусне ме рита отдолу и вече като го натисна без значение до долу или савсем малко и сичко си е нормално това ритане изчезва то не е кои знае кво ритане ама се усеща преди да натисна саединителя това нормално ли е може ли да е свързано с тампони по кутията или по двигателя или саединителя си заминава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги днес забелязах че като обера луфта на самия педал на саединителя сещате се има на самия педал няколко милиметра луфт преди да почне да работи самия саединител и на светофара днес усетих че като обера този луфт и сеедно като на спирачката абс като се пусне ме рита отдолу и вече като го натисна без значение до долу или савсем малко и сичко си е нормално това ритане изчезва то не е кои знае кво ритане ама се усеща преди да натисна саединителя това нормално ли е може ли да е свързано с тампони по кутията или по двигателя или саединителя си заминава

Колега на мен ми е скъсан единия тампон по окачването на двигателя ама няма такова ритане. Докато карам и подам по-рязко газ и си държа ръката на скоростния лост се усеща как двигателя скача. Също и леко похлопване се чува понякога като се минава през неравности с ниска скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...