Jump to content

Климатроник - работи/ не работи...


r2d2

Recommended Posts

Имам проблем с климатроника.

Когато го включа не винаги започва да духа студено въпреки че всеки път се усеща товара който упражнява компресора в/у двигателя. Мерих с пробно лампа и всеки път когато го включа подав "+" на ъединителя. Забелязал съм че когато ни направи проблем и ел. перката не се включва и тъбата към "радиаторчето" вътре в купето не стават студени. Колата беше претърпяла лек инцидент когато я взех и затова е заварявана една тръба до предна дясна гума. Аз лично започвам да се съмнявам в компресора или в неговия съединител. Карах колата на "специалист" по климатици но тогава си работеше нормално и той нищо не можа да види освем че наляганията в системата са ОК. Веднъж включи ли се както трябва тогава работи ОК докато не го изключа или докато не го изключи електрониката и не се знае дали ще се включи пак. Тоз климатроник ме побърква. Някакви идеи?

Ваг Ком не дава никакви грешки.

Също така имам и друг проблем, той е лоша миризма при пускане на вентилацията. Всички консумативи са сменени. Чух че се продават някакви спейове които се поставят вътре и се пуска на рациркулация които почиствали от бактерии и премахвали миризмата. Ако някой има опит да сподели.

Редактирано от r2d2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресора включва само когато е необходимо, т.е ако външната темп. е по-ниска или около зададената не е нужно да се включва. Да не търсиш под вола теле. колкото до миризмата има разни спрейове и прочее..., но първото ,което трябва да направиш е да видиш дали не ти събира вода пред стъклото и под акумулатора. Често срещано явление е и е описано в доста теми. Ако там си "загьолва" мисризмата на гнилоч винаги при пускане влиза в купето. Провери дренажчетата и после прочистване на въздухозабора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Компресора включва само когато е необходимо, т.е ако външната темп. е по-ниска или около зададената не е нужно да се включва. Да не търсиш под вола теле. колкото до миризмата има разни спрейове и прочее..., но първото ,което трябва да направиш е да видиш дали не ти събира вода пред стъклото и под акумулатора. Често срещано явление е и е описано в доста теми. Ако там си "загьолва" мисризмата на гнилоч винаги при пускане влиза в купето. Провери дренажчетата и после прочистване на въздухозабора.

Определено имам проблем . Манипулациите които ги изброих ги праля при вътречна темп. Lo. в купето яко жега а навън на 25градуга. Този проблем е от както взех колата (1год.).

Често ми се случва като пътувам по-дълго си натроя градусите на 22 и след известно време като ми стане топло забелязвам че след като е достигнал съответните градуси е изключил и после не е вкючил отново.

Гьол нямам. но проблема с миризмата не ме притеснява толко защото знам какво е и ще му намеря начин. само дано не е свързано с много разглабяне.(преди това ще пробвам със спрей естествено.

Редактирано от r2d2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,това за миризмата някъде бях чел точно за тези спреичтеа които убиват микробите причинители на тази миризма,бях чел и как става ,а именно с една по дълга тръбичка надяваш на спрея и я прокарваш през гнездото на филтъра за купето докато стигне до радиаторчето и пръскаш , изчакваш 1-2 мин. да подеиства и пускаш перката да издуха всичко и готово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера видях някакъв флакон на "НИГРИН" за миризмата в кауфланд който се разпечатва и се слага в колата като се пусне да духа на рециркулация за 10мин. И се чудя дали да го пробвам. Цена 20лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е това нещо(по-долу) да ми прави проблем тъй като когато работи наляганията на компресора са добри но когато ми направи проблема все едно ч компресора не прови налягане. Пробвах да подавам директно "+" към този клапан (също не всеки път започва да прави налягане), чува се леко че цъка но може би не работи добре всеки път. Според мен ако е заминал самия компресор би трябвало да прави по-малко налягане и то винаги а да не зависи от фазите на луната.

Auto-A-C-compressor-parts-original-electric-control-valve.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...