r2d2 Публикувано 16 Май 2011 Доклад Share Публикувано 16 Май 2011 (Редактирано) Имам проблем с климатроника.Когато го включа не винаги започва да духа студено въпреки че всеки път се усеща товара който упражнява компресора в/у двигателя. Мерих с пробно лампа и всеки път когато го включа подав "+" на ъединителя. Забелязал съм че когато ни направи проблем и ел. перката не се включва и тъбата към "радиаторчето" вътре в купето не стават студени. Колата беше претърпяла лек инцидент когато я взех и затова е заварявана една тръба до предна дясна гума. Аз лично започвам да се съмнявам в компресора или в неговия съединител. Карах колата на "специалист" по климатици но тогава си работеше нормално и той нищо не можа да види освем че наляганията в системата са ОК. Веднъж включи ли се както трябва тогава работи ОК докато не го изключа или докато не го изключи електрониката и не се знае дали ще се включи пак. Тоз климатроник ме побърква. Някакви идеи?Ваг Ком не дава никакви грешки.Също така имам и друг проблем, той е лоша миризма при пускане на вентилацията. Всички консумативи са сменени. Чух че се продават някакви спейове които се поставят вътре и се пуска на рациркулация които почиствали от бактерии и премахвали миризмата. Ако някой има опит да сподели. Редактирано 16 Май 2011 от r2d2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 16 Май 2011 Доклад Share Публикувано 16 Май 2011 За лошата миризма - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=42260&st=0&p=565637&hl=%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BC%D0%B0&fromsearch=1entry565637 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 16 Май 2011 Доклад Share Публикувано 16 Май 2011 Компресора включва само когато е необходимо, т.е ако външната темп. е по-ниска или около зададената не е нужно да се включва. Да не търсиш под вола теле. колкото до миризмата има разни спрейове и прочее..., но първото ,което трябва да направиш е да видиш дали не ти събира вода пред стъклото и под акумулатора. Често срещано явление е и е описано в доста теми. Ако там си "загьолва" мисризмата на гнилоч винаги при пускане влиза в купето. Провери дренажчетата и после прочистване на въздухозабора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r2d2 Публикувано 16 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2011 (Редактирано) Компресора включва само когато е необходимо, т.е ако външната темп. е по-ниска или около зададената не е нужно да се включва. Да не търсиш под вола теле. колкото до миризмата има разни спрейове и прочее..., но първото ,което трябва да направиш е да видиш дали не ти събира вода пред стъклото и под акумулатора. Често срещано явление е и е описано в доста теми. Ако там си "загьолва" мисризмата на гнилоч винаги при пускане влиза в купето. Провери дренажчетата и после прочистване на въздухозабора.Определено имам проблем . Манипулациите които ги изброих ги праля при вътречна темп. Lo. в купето яко жега а навън на 25градуга. Този проблем е от както взех колата (1год.).Често ми се случва като пътувам по-дълго си натроя градусите на 22 и след известно време като ми стане топло забелязвам че след като е достигнал съответните градуси е изключил и после не е вкючил отново. Гьол нямам. но проблема с миризмата не ме притеснява толко защото знам какво е и ще му намеря начин. само дано не е свързано с много разглабяне.(преди това ще пробвам със спрей естествено. Редактирано 16 Май 2011 от r2d2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikoto Публикувано 16 Май 2011 Доклад Share Публикувано 16 Май 2011 колега,това за миризмата някъде бях чел точно за тези спреичтеа които убиват микробите причинители на тази миризма,бях чел и как става ,а именно с една по дълга тръбичка надяваш на спрея и я прокарваш през гнездото на филтъра за купето докато стигне до радиаторчето и пръскаш , изчакваш 1-2 мин. да подеиства и пускаш перката да издуха всичко и готово. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r2d2 Публикувано 18 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 Вчера видях някакъв флакон на "НИГРИН" за миризмата в кауфланд който се разпечатва и се слага в колата като се пусне да духа на рециркулация за 10мин. И се чудя дали да го пробвам. Цена 20лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r2d2 Публикувано 20 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2011 Възможно ли е това нещо(по-долу) да ми прави проблем тъй като когато работи наляганията на компресора са добри но когато ми направи проблема все едно ч компресора не прови налягане. Пробвах да подавам директно "+" към този клапан (също не всеки път започва да прави налягане), чува се леко че цъка но може би не работи добре всеки път. Според мен ако е заминал самия компресор би трябвало да прави по-малко налягане и то винаги а да не зависи от фазите на луната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts