Jump to content

Колектор за 8V


oldtimer

Recommended Posts

Дали ако от 4-1,минеш на 4-2-1 ще се повиши мощността ... Да !

Дай ся другото ...

П.С. Колектора е еднакъв на 4 цилиндровите (или с маааааали разлики) !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама че съм куха лейка, забравих да поясня. Намира ли се някакъв къстъм/спортен по отворен колектор различен естествено от тези за заводско вграждане, аз съм със 4-2-1, понеже имам идея да се сгъсти мотора няма да е зле да се подсигури мааалко по голям ауспух и колектор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама че съм куха лейка, забравих да поясня. Намира ли се някакъв къстъм/спортен по отворен колектор различен естествено от тези за заводско вграждане, аз съм със 4-2-1, понеже имам идея да се сгъсти мотора няма да е зле да се подсигури мааалко по голям ауспух и колектор.

На теб ли точно трябва да ти отварям очите,че в VW форума има такива къстъм колектори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На теб ли точно трябва да ти отварям очите,че в VW форума има такива къстъм колектори

Ъъъъъ ясно де ама нали всички знаеме че ФВ-то е с напречен матор а хАудито с надлъжен :bia: та затова си питам първо тука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е мотора!?

Нищо че фауветата са с друго разположение, стават с малко преправяния!

Може и нещо 4-1, но с еднакви дължини на рънарите и по-широчко и право назад с едно, макс две гърнета!?

Само да не го направите с прекалено голямо фи, че после се губи ефекта! :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е мотора!?

Може и нещо 4-1, но с еднакви дължини на рънарите и по-широчко и право назад с едно, макс две гърнета!?

На 7А знаеш ли каво е Ф-то,чи вярно с маааалко преправяне стават нещата :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да намеря излишната тръба да я премеря

До колкото си спомням ми се върза доста добре с останалата част от изпускателната система

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

На 16в до колкото знам се връзва колектор от 7a NM само виждаш сметката на някоя от крайните тръби. Това съм го чувал отдавна

Та така и не разбрах най добре за мене един правен колектор еднакви дължини малко по голямо фи и да свършва ниско при скоростите, а дали ще е 4-1 или 4-2-1?!

Редактирано от oldtimer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което си чувал става и могат да ти го покажат поне двама човека!? :lol:

Аз така и не разбрах къкъв ти е мотора последно, Асенка, приятельо!? :)

Аз продължавам да държа на колектор 4-1 с еднакво дълги рънари, и после 60мм., максимално изправени тръболяци със едно малко междинно гърненце и едно по-голямо крайно! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е 1.8 8v MU (може да го наречеш и DZ) и изходите на главата са като на всички 8v матори и нямат нищо общо с тези на 16v-то отстоянията на отворите на главата поне нямат нищо общо като цифра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е 1.8 8v MU (може да го наречеш и DZ) и изходите на главата са като на всички 8v матори и нямат нищо общо с тези на 16v-то отстоянията на отворите на главата поне нямат нищо общо като цифра.

Както ти каза ИСО..... 4-1 генерация, с прави тръби и единствено едно гърне накрая.Ефекта е доста приятен... няма да си познаеш колата как се е отпушила.

Какво друго смяташ да правиш по тоя мотор?Щото варианти много има :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Както ти каза ИСО..... 4-1 генерация, с прави тръби и единствено едно гърне накрая.Ефекта е доста приятен... няма да си познаеш колата как се е отпушила.

Какво друго смяташ да правиш по тоя мотор?Щото варианти много има ;)

Не се знае със точност но едно е сигурно не малко пари с почти никаква възвръщаемост. Ясно че всеки ми вика "по-добре цял друг мотор да си вземеш 1.8т, петак 20в и такива, и са си прави хората де ама друго ми се върти в главата.

Начи така предлагате еми ще видиме кой може да ми огъне някоя друга тръба за целта... :hilezh:

Редактирано от oldtimer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...