oldtimer Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 Колеги споделяйте някаква информация че нищо не намирам за осем клапанов изпускателен колектор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 Какво конкретно и точно ти трябва като инфо!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 19 Май 2011 Доклад Share Публикувано 19 Май 2011 Дали ако от 4-1,минеш на 4-2-1 ще се повиши мощността ... Да !Дай ся другото ...П.С. Колектора е еднакъв на 4 цилиндровите (или с маааааали разлики) ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 19 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2011 Ама че съм куха лейка, забравих да поясня. Намира ли се някакъв къстъм/спортен по отворен колектор различен естествено от тези за заводско вграждане, аз съм със 4-2-1, понеже имам идея да се сгъсти мотора няма да е зле да се подсигури мааалко по голям ауспух и колектор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 19 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2011 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flexa Публикувано 20 Май 2011 Доклад Share Публикувано 20 Май 2011 Има да. Прави се, може да си направиш какъвто искаш, но цената му е доста дебела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 20 Май 2011 Доклад Share Публикувано 20 Май 2011 Ама че съм куха лейка, забравих да поясня. Намира ли се някакъв къстъм/спортен по отворен колектор различен естествено от тези за заводско вграждане, аз съм със 4-2-1, понеже имам идея да се сгъсти мотора няма да е зле да се подсигури мааалко по голям ауспух и колектор.На теб ли точно трябва да ти отварям очите,че в VW форума има такива къстъм колектори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 20 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2011 На теб ли точно трябва да ти отварям очите,че в VW форума има такива къстъм колекториЪъъъъ ясно де ама нали всички знаеме че ФВ-то е с напречен матор а хАудито с надлъжен та затова си питам първо тука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 20 Май 2011 Доклад Share Публикувано 20 Май 2011 Какъв е мотора!?Нищо че фауветата са с друго разположение, стават с малко преправяния!Може и нещо 4-1, но с еднакви дължини на рънарите и по-широчко и право назад с едно, макс две гърнета!?Само да не го направите с прекалено голямо фи, че после се губи ефекта! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 20 Май 2011 Доклад Share Публикувано 20 Май 2011 Какъв е мотора!?Може и нещо 4-1, но с еднакви дължини на рънарите и по-широчко и право назад с едно, макс две гърнета!?На 7А знаеш ли каво е Ф-то,чи вярно с маааалко преправяне стават нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 20 Май 2011 Доклад Share Публикувано 20 Май 2011 Трябва да е 55мм вътре и съответно 60 отвън... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 20 Май 2011 Доклад Share Публикувано 20 Май 2011 Не мога да намеря излишната тръба да я премеря До колкото си спомням ми се върза доста добре с останалата част от изпускателната система Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 20 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2011 (Редактирано) На 16в до колкото знам се връзва колектор от 7a NM само виждаш сметката на някоя от крайните тръби. Това съм го чувал отдавнаТа така и не разбрах най добре за мене един правен колектор еднакви дължини малко по голямо фи и да свършва ниско при скоростите, а дали ще е 4-1 или 4-2-1?! Редактирано 20 Май 2011 от oldtimer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 20 Май 2011 Доклад Share Публикувано 20 Май 2011 Това, което си чувал става и могат да ти го покажат поне двама човека!? Аз така и не разбрах къкъв ти е мотора последно, Асенка, приятельо!? Аз продължавам да държа на колектор 4-1 с еднакво дълги рънари, и после 60мм., максимално изправени тръболяци със едно малко междинно гърненце и едно по-голямо крайно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 21 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2011 Двигателя е 1.8 8v MU (може да го наречеш и DZ) и изходите на главата са като на всички 8v матори и нямат нищо общо с тези на 16v-то отстоянията на отворите на главата поне нямат нищо общо като цифра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 22 Май 2011 Доклад Share Публикувано 22 Май 2011 Двигателя е 1.8 8v MU (може да го наречеш и DZ) и изходите на главата са като на всички 8v матори и нямат нищо общо с тези на 16v-то отстоянията на отворите на главата поне нямат нищо общо като цифра.Както ти каза ИСО..... 4-1 генерация, с прави тръби и единствено едно гърне накрая.Ефекта е доста приятен... няма да си познаеш колата как се е отпушила.Какво друго смяташ да правиш по тоя мотор?Щото варианти много има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 24 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2011 (Редактирано) Както ти каза ИСО..... 4-1 генерация, с прави тръби и единствено едно гърне накрая.Ефекта е доста приятен... няма да си познаеш колата как се е отпушила.Какво друго смяташ да правиш по тоя мотор?Щото варианти много има Не се знае със точност но едно е сигурно не малко пари с почти никаква възвръщаемост. Ясно че всеки ми вика "по-добре цял друг мотор да си вземеш 1.8т, петак 20в и такива, и са си прави хората де ама друго ми се върти в главата.Начи така предлагате еми ще видиме кой може да ми огъне някоя друга тръба за целта... Редактирано 24 Май 2011 от oldtimer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 24 Май 2011 Доклад Share Публикувано 24 Май 2011 Със Т-та и разни петковци всеки знае///дерзай си по твоето...Има кой да ти огъне тръболяци... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване