Vitcig

Members
  • Content Count

    5,663
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

1 Follower

About Vitcig

  • Rank
    User
  • Birthday 09/29/1985

Друго

  • Kaра
    Легендата

Контакти

  • Website URL
    http://www.alkomess.com
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

4,959 profile views
  1. На главата на една планка имаш датчик с две кабелни обувки . Вероятно в него е проблемът с работата на перките . Позициониран е вдясно на главата по посока на движение . По въпроса за преливника - свали маркуча откъм радиатора и нещо тънко тип свредло виж дали ще се случи нещо . С годините се запушва и става така . Смени си и капачката за всеки случай .
  2. Просто няма да ти се вярва колко автомобили минават през сервиза и светя де що има индикации за DPF/FAP/EGR и подобни . Масово се кара предимно градско и в комбинация с лошото гориво (еле па нафта) става топ .. И по-нови няма да покрият нормите и ще стане весело . Не знам защо на колегата са му спряли колата - няма такова изискване до колкото разбрах от председателя на ГТП при нас. Ще се вписва актуалната информация относно изгорели газове и толкова .
  3. Само за справка - последните години такива ментраци и баклуци има, че се хващам за главата какво да поръчвам вече ... Доста голям процент е изнесен по оризищата и натам, стабилни германски фирми се дънят на масови неща . Да не говорим за части идентични на пръв поглед, но при опит за монтиране на колата не стават . Последно едни накладки TRW бяха така боядисани, че се налагаше да ги минем малко че да влязат ... За коли след 2015-2016 е просто трагедия с частите - всякакви алтернативи са приравнени 1:как дойде и е просто ужаст . Филтри - засега само Hengst и Filtron държат добра изработка .. Бош тук там, Mahle/Kneht издишат вече . Mann държат една висока цена за сметка на една крива наличност . Да не говорим че основният канал е от Анадола ... Пълна каша е ... От 2004-та се занимавам с чарковете, и последните 4-5 години е отврат .
  4. Проблемът се оказа почти толкова тъп колкото мене 😁 Едно от опорните крачета вътре в самата кутийка малко го е нямало ... Сойтветно до 3-4 натискания що годе хваща . Проблема се явява като платката се размести вътре и до там . А е спирала да работи в колата, защото там ключа нали седи малко криво . Поръчах си една нова, барем се миряса - а до тогава една хАртишка прави мягията .. Но вече един ден активно натискане няма яд . Та така ... Благодаря отново на @nicoldy че ми даваше съвети кое баш как се прави, че се оказа и с обучението съм я шашвал .
  5. Помпата работи, но за платката не знам . Ама пък като иска работи неговата гад . Иначе @nicoldy спомена да пробвам с друг ключ, че може и в него да е проблема .
  6. Привет другари . Откак имам легендата ме мъчи тоз проблем . Та, колата я взех с неработеща поНпа - сменихме елемента от друга и нещата заспаха . Да де, ама не реагираше на команди от дистанса - няколко обучения и все едно и също . На място всичко е точно - отключва и заключва, докато не тръгна . А се задвижи а загуби настройки и не реагира на натискане на бутони . Говорих и с Пламен и той сподели как уж да обуча тоо ключ и работи ... Ама само докато колата не тръгне, после всичко с начале Ще ли някой да сподели познат или познат на познат към когото да се обърна . Или да драсне тук, да пробваме с кълбото дали ще стане Двете батерии са сменени, помпата си работи . Четох я с Launch и е записала грешка в таз система - Funk D12, Номера на помпата, 12865 и 06325 . Фейсова Б5-ца е 00' набор с помпа с двата щуцера .
  7. Според това което съм чел е : * зададена температура вътре ( по спомен не трябва да надвишава 80% от макс температурата, аз така или иначе го държа на макс 22-22.5) * външна температура - според нея и зададената вътре включва една или всичките свещи . * включени консуматори - при мен (1.9 tdi) сега като е студено и подгрева работи и след запалване, антифризния го пуска след като угаси другия . На волтметъра го хващам, лесно . * auto на клизматика - за него така и не разбрах дали е условие .
  8. На място, то при тоо шлеп е само една ел перката с две степени . Иначе подозирам че е достигнала температура в купето и у пуснала клизмата да олади малко 😄 Въпроса е що праЙ така ... Подозирам че всичко си е наред и така са я напраЙли в заводя ама друга кола не ми го е правила това .
  9. Антифризния с трите свещи . Иначе Да, ясно че с екон компресора е off, ама се зачудих защо като системата е на AUTO на -8 външна беше включил да духа 2 степен на ел перката отпред при радиатора ... За къВ чеб му е това охлаждане като е пред замръзване 😅
  10. Махраба младежки и младежи . Следният въпрос - как баш работи тооо климатроник/парно, щОт откачам вече . Преди няколко дни като беше студеното (до колкото -8 е студено нали) викам шго запаля тооо космос да вдига малко градуси .. Естествено след 30+ минути по стрелки едвам беше мръднала, парно обаче си има доволно .. Това което ме озадачава е че работеше втората степен на доп перка за охлаждане 😅 Разбирам лятото да фучи ама на -8 градуса външна пак да си работи .. Така ли трябва да е тоо баклИк ? Четена е за грешки и няма .. Лятото я гледахме just in case и работи топ като показатели и све . Подгрева със свещите също работи, но и там не мога да го хвана баш какви условия иска . Та, засега я карам с вкл ECON режим, но дали има значение за работата ? А4 фейс 1.9 легендата е кочин
  11. Мхмм, това се оказа ... Аз докато съм чекнел механизма, бащата разглобил мотора и онова дето му се явява потенциометър е било разместено ... Що се чудих и блъсках ... Добре че попадна механизъм с мотор на топ цена, та да видя къде е 0 ... Та, засега всичко наред - прилагам едно фото как е уж баш 0 ..
  12. Привет младежи и младежки . Фейсова Б5-ца със следният проблем - след демонтаж/монтаж на клеясъл механизъм за чистачки, тия пееер@си откачиха 😡 Механизма беше свален и почистен, сложена грес и го връщам на колата . Закачам мотора и се почва едно въртене докато не му омръзне . Интервал и единично не работят - в смисъл работят, ама без да спират . Отворих тоооо шиб@н изклесък на Валео дето се явява мотор и всичко свети вътре . След четене се насочих към реле 377 - вече имам 4 и с всичките е едно и също ( всичките ги отворих и зачистих контактите на релето) . Поръчах и ново - два китаеца, но са за модел с rain sensor, а тааа няма такова и пак не работят както трябва . Преди да сваля механизма всичко беше топ откъм работа на степени и поведение (с изключение на бавната работа) . Само лоста не съм свалил ама не разбирам какво да му е на него . Очаквам насоки, щото най-мразя ел проблеми а още повече набирам като видя някое френско изчадие за изпълнителен механизъм 😡😡😖
  13. Отваряш тубата, пускаш си някой epic crash компилация и гледаш - отдолу на повечето пише какъв е регистратора Аресваш и така !