Jump to content

Ламбда сонда


jovito

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Светна ми лампата на чек на двигателя и след диагностиката с ми излезе че двигателя има следните грешки:

16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow

P0133 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded

Като се позачетох малко и разбрах че това е ламбда сондата преди катализатора (Т.Е. управляващата). Втората грешка предполагам идва от първата (дано да е така). Ламбдата която е на колата е оригиналната а колата е на 180 000 км, което си е доста. Немога да преценя дали си е променила вървежа или разхода, защото от както съм я купил тази грешка си стои. Колата има газова (така ч купих)и по документи е минала кам 80 000 на газ.

Ламбдата е с 5 кабела. И маи е време да ч сменя. И се позачетох разбрах че е желателно да бъде оригинална. Аз намерих една на Бош коато е с куплунг. Всички надписи и номера съответстват на оригиналната (само номера по каталога на ауди го няма на Бошовската)

Прикачил съм снимки на двете сонди (оригиналната и тази на Бош)

Интересува ме има ли някаква разлика между тях (дали Бош е достачвика на ауди за тези ламбди?)

Има ли нещо специфично при смяната, или как точно се сменя, за да не се получи някой неприятен инцидент?

От къде може да се купи оригинална сонда по- евтино, като изключим официалния представител на ауди?

Благодаря Ви много предварително:dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай.. хаквай бошовата и карай.

Но малко ме притеснява това с газта.. казваш че е така откак си я купил, а дали не е така откак е с газова?

При мен същия мотор е вече на 220 000км, и колата е все още с оригиналните сонди, макар че при мен втората е само за да запушва дупката :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Светна ми лампата на чек на двигателя и след диагностиката с ми излезе че двигателя има следните грешки:

16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow

P0133 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded

Като се позачетох малко и разбрах че това е ламбда сондата преди катализатора (Т.Е. управляващата). Втората грешка предполагам идва от първата (дано да е така). Ламбдата която е на колата е оригиналната а колата е на 180 000 км, което си е доста. Немога да преценя дали си е променила вървежа или разхода, защото от както съм я купил тази грешка си стои. Колата има газова (така ч купих)и по документи е минала кам 80 000 на газ.

Ламбдата е с 5 кабела. И маи е време да ч сменя. И се позачетох разбрах че е желателно да бъде оригинална. Аз намерих една на Бош коато е с куплунг. Всички надписи и номера съответстват на оригиналната (само номера по каталога на ауди го няма на Бошовската)

Прикачил съм снимки на двете сонди (оригиналната и тази на Бош)

Интересува ме има ли някаква разлика между тях (дали Бош е достачвика на ауди за тези ламбди?)

Има ли нещо специфично при смяната, или как точно се сменя, за да не се получи някой неприятен инцидент?

От къде може да се купи оригинална сонда по- евтино, като изключим официалния представител на ауди?

Благодаря Ви много предварително:dance:

Колега имам такава сонда и е нова,обади ми се ще ти я дам много изгодно ако имаш интерес.

0896633007

Редактирано от VIRUSS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами немога да кажа дали е заради газовата. Аз колата я купих с газова и незнам какво е правила преди това. Правил съм си експерименти - чистя грешките и карам само на бензин. И след около 200 км ми светва чека. Също така ми изпускаше една гарнитура антифриз и влизаше в ауспуха. Четох че това допълнително повреждало ламбдите:rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...