Светослав Публикувано 12 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2011 здр.имам в4 2.0е прекъсва много.сменил съм свещи,кап.на делко,помпа в резервоара,кабели и куп др. неща по инжекцията.беше и 3 дни в сервиз на ауди .резултат никакъв.моля ако някой се сеща каде може да е роблема да пише.благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rakita Публикувано 12 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2011 Реле номер 30 под кората под волана провери ли за сухи спойки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 12 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2011 В мокро време ли го прави? Ако е така провери си кабелите на ламбда сондата, при мен те даваха проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светослав Публикувано 13 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2011 (Редактирано) Благодаря Ви,ще ги проверя и ще пиша.Колата я карам само с бензин.Живея в Мадрид,бензина е много добър.когато е студена не се усеща но загреели нормално е непоносимо прекъсването.също като я карам над 3200 оборота прекъсването се усеща но много леко.прекъсва все едно имаш вода в резервоара.благодаря. Редактирано 13 Юни 2011 от Marcus Aurelius форматиране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 13 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2011 Скоро гледал ли си състоянието на ламбда сондата и показателите и? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 13 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2011 (Редактирано) Щом си е чиста (демек без чесън) са малко нещата от които може да е !?Казваш прекъсва - а как набира ?!Дебитомер-а предполагам са го гледали !?TPS ?!Регулатора на рейката !Провери и релето както е казал колегата !!!!Гледам си писал дистрибуторна капачка - а палец !?И какво са и правили толкова 3 дена - тоз Дигифант има 3 датичка по горивна и запалителна ?! Редактирано 13 Юни 2011 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rakita Публикувано 13 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2011 когато е студена не се усеща но загреели нормално е непоносимо прекъсването.също като я карам над 3200 оборота прекъсването се усеща но много леко. Не настоявам че е от реле 30 ама абсолютно същите симптоми бяха и при мен докато не презапоих видимо спуканите спойки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване