vladirysia Публикувано 17 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2011 Здравейте колеги, от 2 дена имам проблем с температурата на двигателя и по скоро с датчика, който ми свети за антифриза. Антифриза в момента ми е на max но двигателя ми загрява доста бързо и лампичката с термометъра започва да премигва. По принцип термостата ми е заминал и нормалната температура на която ми работи колкото и да го мъча е 82 градуса. Сега след около 15 минути каране в тази жега и загрява почти до 90 градуса а дори и като не загрее до толкова а е на 77градуса и я настъпя малко до към 2000 - 2500 оборота тази лампа пак ми мига. Не мога да разбера какво става и от къде да започна? Тази сутрин я настъпвах но не ми присветна лампата, може би защото е по хладно сега сутринта. Моля за ПОМОЩ !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucufer_b3 Публикувано 17 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2011 (Редактирано) пробва ли да я обезвъздушиш може да имаш въздух в радиатора и да лъже датчика да показва 77 а всъщност да е 80 Редактирано 17 Юни 2011 от Lucufer_b3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladirysia Публикувано 17 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2011 Не съм пробвал колега. А от къде се обезвъздушава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucufer_b3 Публикувано 17 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2011 принципно с дизела съм зле много но като извадиш маркуча който излиза от радиатора и отива към казанчето не този от блока към радиатора наливаш докато протече антифриз / колата трябва да е наравно / после вече доливаш да си напълниш казанчето попринцип трябва да имаш и клапан за самоубезвъздошаване погледни го и него дали е добре и виж ао е въздух от къде го гълта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladirysia Публикувано 17 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2011 Благодаря ти ще проверя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2011 Ако не ти изтичал антифриза, няма причина да има въздух. Светването на лампата едва ли е свързано с температурата.Да беше написал колата и мотора какви са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladirysia Публикувано 22 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2011 (Редактирано) Мисля че след падане нивото на антифриза е започнала да ми мига лампата, но след като го допълних пак продължава вдигна ли над 2000 оборота да премигва постоянно. Колата е А100 1994 AAT 2.5TDI Редактирано 22 Юни 2011 от vladirysia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2011 Сигурно не е в ред датчика за лампата. Той е общ с този за стрелката. На щуцера, който е отстрани на главата е, отдолу. Другият датчик с 2-те крачета е за компютъра.Пробвай да го откачиш и да видиш дали ще го прави, за да се разбере дали е от него или е нещо по кабелите. Може и да ти се е оголил някой кабел и да се опира някъде. Огледай ги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts