Ahileus Публикувано 8 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2011 Преди малко повече от половин година си блъснах колата челно. След катастрофата беше в движение и се наложи да я закарам в сервиз на няколко километра от инцидента. Тези 3-4 километра карах без никаква охлаждаща течност. В момента проблема е, че се губи антифриз. В задната част на двигателя, където е фланеца за парното има малко мокро, но не е от самия фланец, понеже го смених и на работещ загрял двигател не се вижда теч, но въпреки това под него е мокро. Въпроса ми е, възможно ли е да съм опекъл уплътнението между главата и всмукателния колектор и оттам да протича антифриз, които не виждам (няма как да бръкна и да огледам на загрял двигател). Колата е в гараж и сутрин нямам и капка под нея. Ако капне нещо то се изпарява от топлия двигател или остава по кората. На всички други снадки е сухо и не се вижда омазнено или мокро - фланец на главата, газово и т.н.Другият въпрос е, че не ме притеснява че се губи антифриз, ще му доливам от време на време, но ако е опечена въпросната гумичка може ли да потече антифриз и някъде вътре в в главата или в цилиндрите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 8 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2011 От тоя фланец много кофти капе по катализатора или резонаторното гърне, а те докато са още горещи го изпаряват на секундата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simpatqga11 Публикувано 8 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2011 (Редактирано) Здравеи колега според мен смени въпросния фланец и проблема ще се реши.Успех Редактирано 8 Юли 2011 от simpatqga11 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k r u m Публикувано 8 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2011 И аз го играх скоро тоя мач смени го, тя пластмасата е проблемна не само гуменото уплътнение.Като го свалиш почисти добре и местото на контакт с главата и гледай да не обърнеш фланчето. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ahileus Публикувано 8 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2011 Когато си взех колата от сервиза фланеца беше заминал. Първата ми работа беше да го сменя, естествено след почистване на челото и прилагане на известно количество силикон DIRKО. Този фланец съм го сменял поне 5 пъти и му знам симптомите, но сега не тече от него. Затова е цялата чуденка . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts