Jump to content

А4 не върви-помогнете


Recommended Posts

Здравейте,някой ако знае от какво може да не върви моля да помогне.Тествах двигателя(1.9tdi AFN) с vagcom и ми даде грешки ето тези Tuesday, 12 July 2011, 10:15:01:0

VCDS-Lite Version: Release 1.1

Control Module Part Number: 028 906 021 CE

Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0803

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00012

VCID: 54DBFF53B7F5

3 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to Plus - Intermittent Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 Намерени Недостатъци:

00575 - Входни налягане в смукателния колектор

17-10 - Разлика Control - Пулсиращ

17978 - Start Engine Блокирани от Имобилайзер

P1570 - 35-10 - - - Пулсиращ

00519 - сензор всмукателен колектор налягане (G71)

28-10 - Кратко Plus - Пулсиращ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ходиш на сервиз май...

Имаш проблеми по вакуумите или датчика е за смяна.

И имобилайзера ти прави номера, почисти му и неговата антена.

http://audibg.com/fo...showtopic=60234

Проверка на маркучи, вакууми, евентуално смяна на датчика G71,

почистване и преглед на турбина, дебитомер и тем подобни.

Това е писал колегата в темата:

"Waste gate-a на турбото не ти затваря плътно или клапан Н75

(който пък управлява гейта) или пробив във входящите колектори

или пробив във вакуум системата.

Според мен на ВАГ-а ще ти излезне грешка 00575 - Intake Manifold pressure,

което може да означава един от споменатите по-горе проблеми. "

Редактирано от Veselin Milev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Ще ходиш на сервиз май...

Имаш проблеми по вакуумите или датчика е за смяна.

И имобилайзера ти прави номера, почисти му и неговата антена.

http://audibg.com/fo...showtopic=60234

Проверка на маркучи, вакууми, евентуално смяна на датчика G71,

почистване и преглед на турбина, дебитомер и тем подобни.

Това е писал колегата в темата:

"Waste gate-a на турбото не ти затваря плътно или клапан Н75

(който пък управлява гейта) или пробив във входящите колектори

или пробив във вакуум системата.

Според мен на ВАГ-а ще ти излезне грешка 00575 - Intake Manifold pressure,

което може да означава един от споменатите по-горе проблеми. "

Оправихме проблема.Оказа се че турбината е задръстена със сажди и не може да затвори клапана,изчистихме нагара и колата тръгна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...