Jump to content

ADR палене


Vlado_193

Recommended Posts

Тоя проблем и аз го имах и от време на време пак се появява,но колата няма газово и никога не е карана на газ,а само на бензин.В момента е изчезнал от самосебе си,но от време на време пак ми се появява точно както описахте.Спирам за 10-15мин със загрят мотор,качвам се да паля и върти малко повечко,дори оборотите тръгват да падат понякога до към 500 и пак се вдигат,1 път дори щеше да изгасне ако не бях натиснал леко газта.Проблеми с разход и вървеж нямам никакви,а от какво се появява проблемa си е пълна мистерия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята беше така. Когато е пробита се дави на топъл мотор, но при студен обогатява сместа и пали по-лесно. Клапана за вентилацията на резервоара не оказва чак такова влияние, ако те притеснява може да го затапиш /виждал съм такива решения/, но незнам колко е удачно...

Колега нещо бъркаш.

Тази мембрана не пуска във всмукателния колектор бензин, това не е карбуратор. Тази мембрана има две функции :

1. поддържа налягането в рейката 3 атм.

2. при по високо налягане изпуска налягането за да стане 3.2 атм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали някой от вас си реши проблема?

Няма решение още. То и не съм правил кой знае какво де. Ще се повторя, но за да обобщя:

- Клапана за регулиране налягането на горивото не е с пробита мембрана, проверено е на работещ мотор.

- Клапана за парите от резервоара също държи и работи коректно.

- Дросела е чистен, дебитомера също.

- Температурния датчик за антифриза работи.

- Дюзите не са проверявани, но е карано 600 км САМО на бензин със съответната добавка на REDEX.

- На ЕЛКОН показва грешка мултипликативност минус 15-на % (не твърдя, че абсолютно точно е тази, може и мултипликативна грешка да изписва, не помня). Тази грешка обаче е резултат от работата на мотора на газ (вероятно в някои режими сместа е бедна), но не съм се занимавал с донастройка на коефицентите. При каране на бензин не записва никакви грешки, изрично си направих експеримент след 600-те км САМО на бензин я закачихме и нямаше нищо.

- Не е намерено да смуче въздух от някъде (без да имам претенции, че е 100% верно, но нито аз нито ЕЛКОН-а намерихме нещо).

- Не зная датчика на Хол дали може да "върти" номера, но все си мисля, че тогава нямаше да зависи дали мотора е топъл или студен.

Това е. Тия дни обаче заминавам извън БГ така, че ако има развитие ще се позабавя с инфото. Успех на останалите колеги с тоя проблем. Поне за сега не е болка за умиране и поради това не съм предприел по сериозни мерки. Макар, че не е редно така.

Редактирано от Vlado_193
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...