Jump to content

Промяна на главини от 4 болта на 5 ?


oto7771

Recommended Posts

Колеги , ако знаете помогнете ! Как да променя главините от (4X108) НА (5X112)или(5X100) например , имам огромно желание и възможност да го направя ,но нямам идея от къде да започна :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех си преди няколко дни 90 coupe 2.0 16v 93г. само с предно задвижване е . Искам да я променя основно външно ,като ще започна от там :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех си преди няколко дни 90 coupe 2.0 16v 93г. само с предно задвижване е . Искам да я променя основно външно ,като ще започна от там :zustimm:

Колегата shwepi е твоя човек. Дано види темата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола ще бъде за абсолютно забавление и убиване на свободното време, което имам . Търсих си 2.8 купе ,но безуспешно . В Англия намерих S2 ,но беше в окаян вид и не си позволих лукса да я взема и за това взех тази .

Ще я види , почти съм убеден :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах му ЛС ,пък ще видим ! мерси , все пак помогна с нещо за което ти БЛАГОДАРЯ сърдечно ;D

:zustimm:

Като започнеш, пусни една обяснителна тема в "Направи си сам" придружена със снимки :help:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се , само да започнем от някъде . Би било много полезна тема си мисля аз :help:

Цел няма , имам желание и пари за харчене :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А мога ли да попитам с каква цел е тази промяна?

Идеята е че на 5х112 има модели колкото искаш, от красиви по-красиви с ширина и ЕТ каквото ти е кеф

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега от 4 на 5 или от 5 на 4 дупки е почти невъзможно да се направи преходен фланец.защото поне две от дупките съвпадат.може да се направят преходни фланци ако разликата в диаметрите на отворите на болтовете е поне 45 мм. в твоя случай тази разлика е само 30 мм.

p.с. и да уточня още нещо.ако сте с болтове на главината може да се направят всякакви по дебелина фланци от 5 до 50 мм.след това просто се слагат по дълги болтове.

ако обаче сте с гайки и шпилки на главината, минималната дебелина на фланеца трябва да 25=30 мм.

също така за преходни фланци от 4 на 4 или от 5 на 5 дупки,минималната дебелина на фланеца също е 25-30 мм.защото дали главината е с шпилки или с болтове то те трябва да се завият и да потънат в фланеца докрай, за да не опират челно в джантата която се завива за самия фланец.

дано сам бил достатъчно ясен и изчерпателен. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се , ще ми бъде приятно да споделя успехите и проблемите с това начинание. Трябва ми само инфо , а тук има много и чакам да ме види някой ! Има много кадърни момчета тук и се надявам да помагат с каквото могат :zustimm:

Това е доста изчерпателно и много точно , мислил съм го по този начин , но видях на едно място ,че може и със смяна на главините ,което ми се струва по удачно. Мисля,че много ще отидат в страни джантите с фланец 30 мм и ще усили натиска върху лагерите , тъй като се увеличава рамото . МОЖЕ И ДА БЪРКАМ . поправете ме ако е така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам снимки на джантите , нямам навик да си снимам подобни неща ,но ще почна . Те са от тази RS6 на профилната снимка , ако можеш на нея ги виж :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам снимки на джантите , нямам навик да си снимам подобни неща ,но ще почна . Те са от тази RS6 на профилната снимка , ако можеш на нея ги виж :stupid:

нема кво да гледам тая малка снимка исках да качиш.. знам как изглеждат джанти ot RS6 OEM карам с такива оригинални..иначе успех с интервенцията ще бъде интересно б4 с такива джанти :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...