oto7771 Публикувано 20 Август 2011 Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 Колеги , ако знаете помогнете ! Как да променя главините от (4X108) НА (5X112)или(5X100) например , имам огромно желание и възможност да го направя ,но нямам идея от къде да започна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 20 Август 2011 Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 Уточни каква е колата и с колко задвижващи колела е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oto7771 Публикувано 20 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 Взех си преди няколко дни 90 coupe 2.0 16v 93г. само с предно задвижване е . Искам да я променя основно външно ,като ще започна от там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 20 Август 2011 Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 Взех си преди няколко дни 90 coupe 2.0 16v 93г. само с предно задвижване е . Искам да я променя основно външно ,като ще започна от там Колегата shwepi е твоя човек. Дано види темата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oto7771 Публикувано 20 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 Тази кола ще бъде за абсолютно забавление и убиване на свободното време, което имам . Търсих си 2.8 купе ,но безуспешно . В Англия намерих S2 ,но беше в окаян вид и не си позволих лукса да я взема и за това взех тази .Ще я види , почти съм убеден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 20 Август 2011 Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 Говори с човека за който ти споменах по-горе. Той е преминал по този път и може да ти сподели пресен опит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oto7771 Публикувано 20 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 Писах му ЛС ,пък ще видим ! мерси , все пак помогна с нещо за което ти БЛАГОДАРЯ сърдечно ;D Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 20 Август 2011 Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 Писах му ЛС ,пък ще видим ! мерси , все пак помогна с нещо за което ти БЛАГОДАРЯ сърдечно ;D Като започнеш, пусни една обяснителна тема в "Направи си сам" придружена със снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaiser Kar Публикувано 20 Август 2011 Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 А мога ли да попитам с каква цел е тази промяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oto7771 Публикувано 20 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 Разбира се , само да започнем от някъде . Би било много полезна тема си мисля аз Цел няма , имам желание и пари за харчене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 20 Август 2011 Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 А мога ли да попитам с каква цел е тази промяна?Идеята е че на 5х112 има модели колкото искаш, от красиви по-красиви с ширина и ЕТ каквото ти е кеф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oto7771 Публикувано 20 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 Да , и това е причина Дори имам джанти от RS6 ,който вече обмислям да използвам ако стигна до там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen01 Публикувано 20 Август 2011 Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 Евала , дай боже всекиму. Успех ,колега и споделяй до къде стигна . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPARCO A4 Публикувано 20 Август 2011 Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 колега от 4 на 5 или от 5 на 4 дупки е почти невъзможно да се направи преходен фланец.защото поне две от дупките съвпадат.може да се направят преходни фланци ако разликата в диаметрите на отворите на болтовете е поне 45 мм. в твоя случай тази разлика е само 30 мм. p.с. и да уточня още нещо.ако сте с болтове на главината може да се направят всякакви по дебелина фланци от 5 до 50 мм.след това просто се слагат по дълги болтове. ако обаче сте с гайки и шпилки на главината, минималната дебелина на фланеца трябва да 25=30 мм. също така за преходни фланци от 4 на 4 или от 5 на 5 дупки,минималната дебелина на фланеца също е 25-30 мм.защото дали главината е с шпилки или с болтове то те трябва да се завият и да потънат в фланеца докрай, за да не опират челно в джантата която се завива за самия фланец. дано сам бил достатъчно ясен и изчерпателен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oto7771 Публикувано 20 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 Разбира се , ще ми бъде приятно да споделя успехите и проблемите с това начинание. Трябва ми само инфо , а тук има много и чакам да ме види някой ! Има много кадърни момчета тук и се надявам да помагат с каквото могат Това е доста изчерпателно и много точно , мислил съм го по този начин , но видях на едно място ,че може и със смяна на главините ,което ми се струва по удачно. Мисля,че много ще отидат в страни джантите с фланец 30 мм и ще усили натиска върху лагерите , тъй като се увеличава рамото . МОЖЕ И ДА БЪРКАМ . поправете ме ако е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 20 Август 2011 Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 я дай снимки да видя тия джанти от rs6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oto7771 Публикувано 20 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 Нямам снимки на джантите , нямам навик да си снимам подобни неща ,но ще почна . Те са от тази RS6 на профилната снимка , ако можеш на нея ги виж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 21 Август 2011 Доклад Share Публикувано 21 Август 2011 Нямам снимки на джантите , нямам навик да си снимам подобни неща ,но ще почна . Те са от тази RS6 на профилната снимка , ако можеш на нея ги виж нема кво да гледам тая малка снимка исках да качиш.. знам как изглеждат джанти ot RS6 OEM карам с такива оригинални..иначе успех с интервенцията ще бъде интересно б4 с такива джанти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване