Jump to content

Смяна на Горната помпа на съединителя.


BENNET

Recommended Posts

pompa1q.th.jpg

Mахаме кората под волана за да си освободим малко работна площ.

pompa2q.th.jpg

С отверка освобождаваме дръжката на смукача.

pompa3.th.jpg

Под мокета - Чудо заветната помпа за ремонт в сервиз на която ( сваляне слагане ) искат 80 кинта.

pompa5.th.jpg

Маркучето от казанчето влиза в помпата-освобождаваме го като си подлагаме малко шише от фанта :) за да не стане всичко дармадан като текне, а и за да си освобдим малко място защото е тясно там за работа с ключ.

pompa4b.th.jpg

В средата под маркучето е предния край на помпата добре ръждясала.По възможност малко проникваща смазка и късо ключе 12.

ВАЖНО е да освободите ПЪРВО този край понеже ако е свободна от долния няма да имате опора за развъртане на иначе достатъчно трудното място.

pompa31.th.jpg

С плоска отверка освобождаваме зегерката която държи буталото на помпата за педала.

С шестограм 6 развиваме 2та болта на цилиндъра.

pompa6.th.jpg

pompa7.th.jpg

Свободната помпа издърпваме леко на ляво и назад.

pompa8y.th.jpg

С помпата в магазина и срещу 35-45 лева нова след което вскичко по обратния ред.

Надявам се темата да е от полза. :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митака каза :

Долната помпа е на кУтията, както вече беше споменато и се сменя с развиването на тръбичката, която влиза в нея и с развиването на един болт М8 за ключ 13, който държи самата помпа (работен цилиндър му викам аз) към кутията. След това се издръпвалеко встрани и назд по оста си и излиза. Събирането е по обратния ред.

Ще видя събота и неделя ако имам време ще направя тема и за тази манипулация за по неуките като моя милост. :gruebel:

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм новобранец още ,но се надявам в блзко бъдеще да правя подобни теми за по мащабни ремонти и проекти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Потъващ педал на съединителя и/или теч на спирачна течност в краката на водача- по- често се чупи пружинката и педала пропада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какви са признаците на заминала/и помпа/и че имам едни съмнения

Каквото каза колегата преди мен ,както и зуци от триене (хъркане).При износени гмички на буталата,почва триене в стените на цилиндрите.

Аз лично след като свалих горната помпа свалих и долната.занесох ги на един майстор,той ги райберова,направи им нови гумички на буталата и ми нави една пружина - всичко излезе 30 лв. Една помпа нова в момента е около 60 лв марка "LPR";Ate - 120 лв.

Добре е като им правиш профилактика да минат и двете.Защото едната като направиш теква другата обикновенно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"С плоска отверка освобождаваме зегерката която държи буталото на помпата за педала."

Защо трябва да се маха този шпленд, няма смисъл само се развива стопорната гайка 8 и с ключе 12 се развива буталото и така помпата се откача от вилката без тя да се откача от педала. Аз като си купувах помпа към нея нямаше вилка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Каквото каза колегата преди мен ,както и зуци от триене (хъркане).При износени гмички на буталата,почва триене в стените на цилиндрите.

Аз лично след като свалих горната помпа свалих и долната.занесох ги на един майстор,той ги райберова,направи им нови гумички на буталата и ми нави една пружина - всичко излезе 30 лв. Една помпа нова в момента е около 60 лв марка "LPR";Ate - 120 лв.

Добре е като им правиш профилактика да минат и двете.Защото едната като направиш теква другата обикновенно.

Zdr kade se namira tozi maistor koito gie napravil

Писането на кирилица е задължително!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...