BENNET Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 Mахаме кората под волана за да си освободим малко работна площ.С отверка освобождаваме дръжката на смукача.Под мокета - Чудо заветната помпа за ремонт в сервиз на която ( сваляне слагане ) искат 80 кинта.Маркучето от казанчето влиза в помпата-освобождаваме го като си подлагаме малко шише от фанта за да не стане всичко дармадан като текне, а и за да си освобдим малко място защото е тясно там за работа с ключ.В средата под маркучето е предния край на помпата добре ръждясала.По възможност малко проникваща смазка и късо ключе 12.ВАЖНО е да освободите ПЪРВО този край понеже ако е свободна от долния няма да имате опора за развъртане на иначе достатъчно трудното място.С плоска отверка освобождаваме зегерката която държи буталото на помпата за педала.С шестограм 6 развиваме 2та болта на цилиндъра.Свободната помпа издърпваме леко на ляво и назад.С помпата в магазина и срещу 35-45 лева нова след което вскичко по обратния ред.Надявам се темата да е от полза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 13 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 (Редактирано) Митака каза :Долната помпа е на кУтията, както вече беше споменато и се сменя с развиването на тръбичката, която влиза в нея и с развиването на един болт М8 за ключ 13, който държи самата помпа (работен цилиндър му викам аз) към кутията. След това се издръпвалеко встрани и назд по оста си и излиза. Събирането е по обратния ред.Ще видя събота и неделя ако имам време ще направя тема и за тази манипулация за по неуките като моя милост. Редактирано 13 Септември 2011 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 Браво колега , хубаво е да има такива теми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 13 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 Аз съм новобранец още ,но се надявам в блзко бъдеще да правя подобни теми за по мащабни ремонти и проекти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radil Публикувано 26 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2011 А какви са признаците на заминала/и помпа/и че имам едни съмнения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 26 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2011 Потъващ педал на съединителя и/или теч на спирачна течност в краката на водача- по- често се чупи пружинката и педала пропада. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 27 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2011 А какви са признаците на заминала/и помпа/и че имам едни съмненияКаквото каза колегата преди мен ,както и зуци от триене (хъркане).При износени гмички на буталата,почва триене в стените на цилиндрите.Аз лично след като свалих горната помпа свалих и долната.занесох ги на един майстор,той ги райберова,направи им нови гумички на буталата и ми нави една пружина - всичко излезе 30 лв. Една помпа нова в момента е около 60 лв марка "LPR";Ate - 120 лв.Добре е като им правиш профилактика да минат и двете.Защото едната като направиш теква другата обикновенно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acpa4o Публикувано 27 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2011 "С плоска отверка освобождаваме зегерката която държи буталото на помпата за педала."Защо трябва да се маха този шпленд, няма смисъл само се развива стопорната гайка 8 и с ключе 12 се развива буталото и така помпата се откача от вилката без тя да се откача от педала. Аз като си купувах помпа към нея нямаше вилка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blagoil Публикувано 1 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 (Редактирано) Каквото каза колегата преди мен ,както и зуци от триене (хъркане).При износени гмички на буталата,почва триене в стените на цилиндрите.Аз лично след като свалих горната помпа свалих и долната.занесох ги на един майстор,той ги райберова,направи им нови гумички на буталата и ми нави една пружина - всичко излезе 30 лв. Една помпа нова в момента е около 60 лв марка "LPR";Ate - 120 лв.Добре е като им правиш профилактика да минат и двете.Защото едната като направиш теква другата обикновенно.Zdr kade se namira tozi maistor koito gie napravilПисането на кирилица е задължително! Редактирано 3 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts