Jump to content

2.5 TDI проблем с паленето :)


momo_x

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам следния проблем:

Колата е А8, 2.5 тди 4х4 1998 година, 150 к.с.

Първото палене за деня не се получава лесно, или като я оставя за 6-7 часа пак неще да пали, въртя яко (около 20-30 секунди) и тогава чак пали

Веднъж като запали после си пали лесно

Сменени ГНП-свалена от друга кола която си палеше без проблем

Сменени горивен филтър и клапан - оригинални

Много ще съм благодарен ако някой може да помогне

Поздрави!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега огледай маркучетата за излишно гориво, да не дърпа въздух ако някое е сцепено, също и дифтунгите на щуцерите за излишно гориво на дюзите. Дифтунгите са алуминиеви 6х10мм, ако решиш да купуваш и да сменяш, че и аз имах подобен проблем наскоро :gruebel:

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало може да се огледат нафтопроводите над капаците на главите - с времето се закъсват маркучите и при по-продължителен престой се засмуква въздух в горивната система, като симптомите са като описаните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Не е от горивната система.Може би ще се окаже ,че проблема е електронен.

Сега коалта прави следното: сутрин като е студена пали отраз, като загрее няма палене. Отпред на двигателя има един датчик за водата с четири кабела, намира се между ГНП-то и смукатела, него като го извадя колата почва да пали и топла! Ако някой има идеи нека да сподели.

Поздряви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата пуска повечко нафта, когато е студена, т.е. като и махнеш датчика и тя пали защото няма инфо за антифриза..

И да - може и да го прави от електроника на помпата или от износен помпен елемент....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранция не е от ГНП-то, защото я смених с работеща, и се оказа че моята си е работела, после я продадох и не съм получил оплакване или рекламация.

Съмнява ме релето за подгряване на свещите, но не знам как да го замеря. Или направо ще го сменя, имам едно оборотно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, но на там се ориентирам, защото като махна въпросната букса - свещите греят (нищо че температирата не е под -5 градуса), като я махна тая букса и компа си мисли че студено и се изменя аванса на ГНП-то и пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...