momo_x Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 Здравейте колеги, имам следния проблем:Колата е А8, 2.5 тди 4х4 1998 година, 150 к.с.Първото палене за деня не се получава лесно, или като я оставя за 6-7 часа пак неще да пали, въртя яко (около 20-30 секунди) и тогава чак палиВеднъж като запали после си пали лесноСменени ГНП-свалена от друга кола която си палеше без проблемСменени горивен филтър и клапан - оригиналниМного ще съм благодарен ако някой може да помогнеПоздрави!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Taos Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 Колега огледай маркучетата за излишно гориво, да не дърпа въздух ако някое е сцепено, също и дифтунгите на щуцерите за излишно гориво на дюзите. Дифтунгите са алуминиеви 6х10мм, ако решиш да купуваш и да сменяш, че и аз имах подобен проблем наскоро Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gecata_stamboliev Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 Като за начало може да се огледат нафтопроводите над капаците на главите - с времето се закъсват маркучите и при по-продължителен престой се засмуква въздух в горивната система, като симптомите са като описаните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momo_x Публикувано 13 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 Благодаря колеги, следобяд се заемам и утре ще видим резилтата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momo_x Публикувано 29 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2011 Не е от горивната система.Може би ще се окаже ,че проблема е електронен.Сега коалта прави следното: сутрин като е студена пали отраз, като загрее няма палене. Отпред на двигателя има един датчик за водата с четири кабела, намира се между ГНП-то и смукатела, него като го извадя колата почва да пали и топла! Ако някой има идеи нека да сподели.Поздряви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 29 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2011 Помпата пуска повечко нафта, когато е студена, т.е. като и махнеш датчика и тя пали защото няма инфо за антифриза..И да - може и да го прави от електроника на помпата или от износен помпен елемент.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momo_x Публикувано 29 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2011 Гаранция не е от ГНП-то, защото я смених с работеща, и се оказа че моята си е работела, после я продадох и не съм получил оплакване или рекламация.Съмнява ме релето за подгряване на свещите, но не знам как да го замеря. Или направо ще го сменя, имам едно оборотно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 29 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2011 Рано е още за подгряващи свещи .. температурите не падат под 5 градуса, т.е. в твоя случайще да е нещо друго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momo_x Публикувано 30 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2011 Не знам, но на там се ориентирам, защото като махна въпросната букса - свещите греят (нищо че температирата не е под -5 градуса), като я махна тая букса и компа си мисли че студено и се изменя аванса на ГНП-то и пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване