IvKoNi86 Публикувано 16 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2019 Колеги, знам, че темата е стара просто днес реших да се захвана и аз с колата на дядото( бащата на жена ми). Колата загрява 90 градуса, но парно няма- студ. Аудито е 97г. 1.9 тди, ако има значение де. Прочетох доста, клипове гледах и разбрах някои неща, но някои не. И така: днес загрях колата, вдигнах капака, пипнах двата маркуча на радиаторчето на парното- пареха, следователно дебит има и го изключих като повреда. Демонтирах жабката освободих лосчето което свързва моторчето с клапата за студен и топър въздух и бутнах клапата да духа на топло и парното се появи. Помислих си, че е дефектирало моторчето, но като разкачих буксата му (черна) и подадох ток от запалката 12V( знам, че работи на 5-7V) тръгна. Нагласих го за положение на топло свързах с лосчето клапата и моторчето, закачих буксата и когато дадох на контакт при положение 29 градуса се върна на студено. Питам проблема може ли да е в модула на климатконика. Нямам вагком незнам някакви грешки има ли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2019 вадиш панелчето, ПРЕЗАПОЯВАШ ВСИЧКИ СПОЙКИ ПО ПЛАТКАТА, монтираш обратно, правиш тест и адаптация на HVAC-а през VCDS. Имаш парно. Ако пак нямаш, вадиш цялото арматурно табло, вадиш корпуса на климатроника, разглобяваш, претапицир(в)аш клапите. Имаш парно. Ако пак нямаш.........., ставаш сциентолог и се надяваш на чудо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CyberKing Публикувано 21 Април 2019 Доклад Share Публикувано 21 Април 2019 Някой да даде идея за качествени материали за облепяне на всички клапи - дунапрен (вид, размери, откъде да се купи) лепило (какво колко и от къде да се купи) залепващо алуминиево фолио ще трябва ли и колко. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 21 Април 2019 Доклад Share Публикувано 21 Април 2019 DUCT ALU – самозалепваща изолация с мрежа и с алуминиево покритие , прецени дебелината, по спомен 8 мм. ставаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MartinA4 AFN HFE tdi 1.9 Публикувано 11 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2020 Към iceman_stz Благодаря за темата! Та ако не се оправило топлото и не виждам решението в страниците пиша тук.Обезвъздушава се радиаторчето на парното.Как?Като ссе дръпне маркуча пред стъклото под капака на мотора.Този с дупчицата леко се оставя към тръбата и се дава газ към 2500оборота за 30сек.гасиш и палиш и пак така два пъти поне.Затваряш и вече имаш парно.Обаче ако пак надуе се иска да загрее на 90градуса да отвори всичко и тогава демек след каране по магистрала.Ако пак надува значи имаш газове или въздух отнякъде.Виждат се мехурите в казанчето от идващи от помпата. А за парното, винаги се изкарва без проблем въздуха със специалния маркуч.А ако нямаш топло смени местата на двата и карай така ма стегни добре. От всичко малко ще разлееш и долееш не се плаши.Та това е за топлото. Намен помага темата за студеното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване