CyberKing

Members
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

About CyberKing

  • Rank
    User
  • Birthday 09/26/1977

Друго

  • Kaра
    Audi А4 B5

Персонална информация

  • Gender
    Мъж

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Имам абс пръстени и един диск който съм го взимал почти нов. Направи си и десния апарат, не може да се кара с “изолиран апарат. Буталце с гумички почти не съруват нищо, и е 1-2 часа работа със рециклиране и пренабиване на лагерите в новият диск Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Не всички скоби стават и осбено за долните носачи(защото ябълковидният болт е по голям). Никога не се удря по болта защото се разваля много бързо резбата. Слага се скобата и леко се почуква със чук по шенкела като предварително се напръсква с wd-40. Успех! Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Съвет от мен: намери си табло от първият вид. Аз съм правил цялата интервенция вкл. и чека за светлините с допълнителното реле даже и автопилот съм монтирал. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Някой да даде идея за качествени материали за облепяне на всички клапи - дунапрен (вид, размери, откъде да се купи) лепило (какво колко и от къде да се купи) залепващо алуминиево фолио ще трябва ли и колко. Благодаря.
  5. Здравейте, да споделя и аз: Оригиналните летни на а4 б5 бяха Дънлоп, като впечатленията ми бяха много добри. Зимните бяха Фулда, малко шумнички, но не съм останал с лоши впечатления. Следващте бяха Мишлен и зимни и летни. От зимните съм много доволен, но не и от летните. И двата вида имат много малко износване, не са шумни, но летните /Energy Saver/ хич не ги препоръчвам особено на мокра настилка. Сега съм с дънлоп спорт макс и много съм разочарован от шума като че ли съм разменил десните с левите като при зимните (както колегата споменава все едно имам разбити лагери на главините, такъв е шума), иначе на мокро и сухо са бетон, забелязвам много повече износване спрямо мишлена. Препоръчайте с какви да заменя летните и зимните. Благодаря.
  6. Колега, ако наистина нямаш темпомат и мислиш да махаш актуатора, с удоволствие ще го купя с планката закрепена на колекторите 058907347А. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. По тази схема съм монтирал таблото с фиса FIS_kabling.pdf
  8. 6 пин - Vehicle speed signal 1 Жълта букса? (мисля че е този) 7 пин - Vehicle speed signal 2 Жълта букса? 23 пин - Speedometer input Синята букса? Преди съм вземал спийд сигнала от управлението на климатроника за малкият дисплей за външната температура
  9. Здравейте, от къде най лесно мога да взема спийд сигнала за 9 краче на модула на автопилота? Модула съм го поставил под жабката. Някъде до крака от лявата страна на шофьорското място? Не ми се разбутва управлението на климатика или таблото там знам от къде да го взема. Кабела е бял с сини ленти.
  10. И аз съм на същото мнение, че трябва да се върже на колекторите.@KCV не може ли да се достави с поръчка тая планка 058907347А ? Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Браво колега! Ще съм благодарен ако снимаш и актуатора как си го закрепил за колекторите. Интересува ме планката и дължината на лоста на актуатора за АДР двигател. Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Не забравяйте и за малко снимков материал. Схемата на свързване имах я някъде ще проверя и може по късно да я кача. Sent from my iPhone using Tapatalk