Jump to content

Въпрос за клапите на парното , ауди а4 АДР


benzinovfen

Recommended Posts

Колеги, знам, че  темата е стара просто днес реших да се захвана и аз с колата на дядото( бащата на жена ми). Колата загрява 90 градуса, но парно няма- студ. Аудито е 97г. 1.9 тди, ако има значение де. Прочетох доста, клипове гледах и разбрах някои неща, но някои не. И така: днес загрях колата, вдигнах капака, пипнах двата маркуча на радиаторчето на парното- пареха,  следователно дебит има и го изключих като повреда. Демонтирах жабката освободих лосчето което свързва моторчето с клапата за студен и топър въздух и бутнах клапата да духа на топло и парното се появи. Помислих си, че е дефектирало моторчето, но като разкачих буксата му (черна) и подадох ток от запалката 12V( знам, че работи на 5-7V) тръгна. Нагласих го за положение на топло свързах с лосчето клапата и моторчето, закачих буксата и когато дадох на контакт при положение 29 градуса се върна на студено. Питам проблема може ли да е в модула на климатконика. Нямам вагком незнам някакви грешки има ли.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

вадиш панелчето, ПРЕЗАПОЯВАШ ВСИЧКИ СПОЙКИ ПО ПЛАТКАТА, монтираш обратно, правиш тест и адаптация на HVAC-а през VCDS. Имаш парно.

Ако пак нямаш, вадиш цялото арматурно табло, вадиш корпуса на климатроника, разглобяваш, претапицир(в)аш клапите. Имаш парно.

Ако пак нямаш.........., ставаш сциентолог и се надяваш на чудо.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Някой да даде идея за качествени материали за облепяне на всички клапи  - дунапрен (вид, размери, откъде да се купи) лепило (какво колко и от къде да се купи) залепващо алуминиево фолио ще трябва ли и колко. Благодаря.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Към iceman_stz Благодаря за темата! Та ако не се оправило топлото и не виждам решението в страниците пиша тук.Обезвъздушава се радиаторчето на парното.Как?Като ссе дръпне маркуча пред стъклото под капака на мотора.Този с дупчицата леко се оставя към тръбата и се дава газ към 2500оборота за 30сек.гасиш и палиш и пак така два пъти поне.Затваряш и вече имаш парно.Обаче ако пак надуе се иска да загрее на 90градуса да отвори всичко и тогава демек след каране по магистрала.Ако пак надува значи имаш газове или въздух отнякъде.Виждат се мехурите в казанчето от идващи от помпата.

 

А за парното, винаги се изкарва без проблем въздуха със специалния маркуч.А ако нямаш топло смени местата на двата и карай така ма стегни добре.

 

От всичко малко ще разлееш и долееш не се плаши.Та това е за топлото.

 

Намен помага темата за студеното. :D  :) 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...