KPACEH Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 (Редактирано) Каде да цъкна барометъра за да видя колко е налягането. Някъде по рейката ама къде, или не на рейката? АЕВако може една снимчица или схемичка или обяснение ще съм много много благодарен. Колко бара трябва да държи, за колко време трябва да ги държи и какви показатели трябва да гоня при идеално работрща рейка?Много мерси предварително Редактирано 23 Октомври 2011 от KPACEH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pickov Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 (Редактирано) намира се в края на самата реика кръгъл с едно мъркоче не може да не го видиш доколкото знам налягането трябва да е 2.5 атм погледни тук един колега е писал как се мери и проверява http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=109789&st=20 дано сам ти помогнал ако не можеш да го намериш пиши да го снимам Редактирано 23 Октомври 2011 от pickov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 Налягането се мери на входа на горивната рейка.Маркуча дето се развива с гаечен ключ се отделя и между рейката и маркуча се монтира манометъра с нужните преходи.Оставя се на празен ход мотора и налягането трябва да е 3,5бара докато работи така.Извади маркуча,който влиза в регулатора от смукателния колектор и налягането трябва да се вдигне на 4 бара.Ако това се получи би следвало ,че регулатора ти функционира както трябва.Ако всичко е наред по горивната система налягането трябва да се задържи доста време на изключен мотор.Дават го след 10 мин да е минимум 2,5 бара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване