Jump to content

Каква е тази част и за какво служи?


OZ.RACING

Recommended Posts

Някой може ли да ми каже за какво е този маркуч (тръба) и така ли трябва да?

на снимка 1 и 2

Защото беше така (снимка 3) обаче гледам че на други А3-ки го няма това и този маркуч отива в маркуча за въздух (снимка 4) и аз зех че го преместих на мойта

:respekt::hilezh:

Колата е А3 8Л 1.8 20В АГН

post-49432-0-49602500-1321806083_thumb.j

post-49432-0-24849000-1321806105_thumb.j

post-49432-0-41111000-1321806274_thumb.j

post-49432-0-30043100-1321806391_thumb.j

Редактирано от OZ.RACING
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:zustimm: май е маркуч на картерните газове или нещо такова :hilezh: може и да не е точната дума но ...............

:respekt: струва около 50 лв ако не се лъжа :lol: че може и повечко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:respekt: ми не се сещам сега как беше утре ако има време ще погледна на моята и ще ти кажа

аз моя маркуч го сменях че беше скъсан /цепнат/ :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде колега погледни как е на товят моляте и ми кажи как е,даже ако искаш направо я снимай :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е отдушника на картерните газове и при мен се свързват, и така е редно да бъде.

Значи отдушника под капачката за маслото се съединява с долния отдушник от картера и газовете се връщат за доизгаряне в двигателя.

Ти така ли си карал с отворен отдушник отдолу?

Ако е така виж състоянието на маслото, тъй като е възможно да е влязла вода /и не само/, а това не е добре.

Успеххх :steinigung:

19072010048.jpg

Редактирано от imode
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, а горе, запушено ли беше, както и да е, намери си тройник и слагай.

Някои "умник" го е направил.......

Трябва ти парче маслоустойчив маркуч със същото фи от пластмасовата тръба до тройника. После резни тръбата, която имаш на две и си готов.

Редактирано от imode
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно,мерси много! :steinigung: Горе беше запушено да... това оказвали някакво влияние на вървежа на колата и на разхода?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е отдушника на картерните газове и при мен се свързват, и така е редно да бъде.

Значи отдушника под капачката за маслото се съединява с долния отдушник от картера и газовете се връщат за доизгаряне в двигателя.

Ти така ли си карал с отворен отдушник отдолу?

Ако е така виж състоянието на маслото, тъй като е възможно да е влязла вода /и не само/, а това не е добре.

Успеххх :)

19072010048.jpg

И при мен е като при колегата с тройник, а до колко оказва влияние на вървежа и разхода нямам представа, но съм чувал че някои ги запушват с тапички и махат тези маркучи идея си нямам защо и какъв е резултата след това :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно възможно е да е оказвало влияние на вървежа и разхода. Двигателя ти е бил "запушен".

Мисля, че ти трябва да кажеш, след като ги закачиш правилно. B)

Обърни внимание на цилиндричната част преди въздушния интейк, тя е нещо като масло-утаител с един тънък маркуч отдолу.

При мен това беше задръстено с маслени утайки, пробвай да го изчистиш. Та вътре има едно кръгло пластмасово тяло с триъгълни дупки, на което е прикрепена тънка мембранка, непозволяваща /донякъде/ да навлиза въздух от въздушния филтър към картера - провери дали е там. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като го оправя ще кажа дали се усеща няква разлика B)

Всъшност,може би за това ми фърляше масло до сега от капачката защото е било запушено :flehan:;)

Редактирано от OZ.RACING
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...