OZ.RACING Публикувано 20 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2011 (Редактирано) Някой може ли да ми каже за какво е този маркуч (тръба) и така ли трябва да? на снимка 1 и 2Защото беше така (снимка 3) обаче гледам че на други А3-ки го няма това и този маркуч отива в маркуча за въздух (снимка 4) и аз зех че го преместих на мойта Колата е А3 8Л 1.8 20В АГН Редактирано 20 Ноември 2011 от OZ.RACING Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
egoisttt3 Публикувано 20 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2011 май е маркуч на картерните газове или нещо такова може и да не е точната дума но ............... струва около 50 лв ако не се лъжа че може и повечко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OZ.RACING Публикувано 20 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2011 Ама как трябва да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
egoisttt3 Публикувано 20 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2011 ми не се сещам сега как беше утре ако има време ще погледна на моята и ще ти кажа аз моя маркуч го сменях че беше скъсан /цепнат/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OZ.RACING Публикувано 20 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2011 Айде колега погледни как е на товят моляте и ми кажи как е,даже ако искаш направо я снимай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
imode Публикувано 21 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2011 (Редактирано) Това е отдушника на картерните газове и при мен се свързват, и така е редно да бъде.Значи отдушника под капачката за маслото се съединява с долния отдушник от картера и газовете се връщат за доизгаряне в двигателя.Ти така ли си карал с отворен отдушник отдолу? Ако е така виж състоянието на маслото, тъй като е възможно да е влязла вода /и не само/, а това не е добре.Успеххх Редактирано 21 Ноември 2011 от imode Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OZ.RACING Публикувано 21 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2011 на снимка 3 съм отбележил с червено как беше маркуча преди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
imode Публикувано 21 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2011 (Редактирано) Ясно, а горе, запушено ли беше, както и да е, намери си тройник и слагай.Някои "умник" го е направил.......Трябва ти парче маслоустойчив маркуч със същото фи от пластмасовата тръба до тройника. После резни тръбата, която имаш на две и си готов. Редактирано 21 Ноември 2011 от imode Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OZ.RACING Публикувано 22 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2011 Ясно,мерси много! Горе беше запушено да... това оказвали някакво влияние на вървежа на колата и на разхода? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 22 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2011 Това е отдушника на картерните газове и при мен се свързват, и така е редно да бъде.Значи отдушника под капачката за маслото се съединява с долния отдушник от картера и газовете се връщат за доизгаряне в двигателя.Ти така ли си карал с отворен отдушник отдолу? Ако е така виж състоянието на маслото, тъй като е възможно да е влязла вода /и не само/, а това не е добре.Успеххх И при мен е като при колегата с тройник, а до колко оказва влияние на вървежа и разхода нямам представа, но съм чувал че някои ги запушват с тапички и махат тези маркучи идея си нямам защо и какъв е резултата след това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OZ.RACING Публикувано 22 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2011 Някой по-компетентен да каже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
imode Публикувано 22 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2011 Абсолютно възможно е да е оказвало влияние на вървежа и разхода. Двигателя ти е бил "запушен".Мисля, че ти трябва да кажеш, след като ги закачиш правилно. Обърни внимание на цилиндричната част преди въздушния интейк, тя е нещо като масло-утаител с един тънък маркуч отдолу.При мен това беше задръстено с маслени утайки, пробвай да го изчистиш. Та вътре има едно кръгло пластмасово тяло с триъгълни дупки, на което е прикрепена тънка мембранка, непозволяваща /донякъде/ да навлиза въздух от въздушния филтър към картера - провери дали е там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OZ.RACING Публикувано 22 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2011 (Редактирано) Като го оправя ще кажа дали се усеща няква разлика Всъшност,може би за това ми фърляше масло до сега от капачката защото е било запушено Редактирано 22 Ноември 2011 от OZ.RACING Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване