Jump to content

A.Petrov

Members
  • Мнения

    593
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно A.Petrov

  • Рожден ден 20.06.1991

Друго

  • Kaра
    Audi S3 & A3

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

2886 профилни разглеждания

A.Petrov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. A.Petrov

    табло от S3 на А3 1.9 131 ASZ

    Под full FIS колегата може би има предвид табло с голям FIS, понеже има и табла с малък
  2. Колега, ако те интересува имам за продаване ново(не е ползвано никога) външно Walbro 255l/h. Взимано е от USA, но при мен има леки корекции в проекта и ще ползвам Bosch 044 и тази ми е излишна. Ако те интересува пиши на ЛС.
  3. Здравейте колеги, да използвам и аз темата с надеждата да получа съвет, понеже не съм много на "ти" с тази материя. Та оглеждам се за слушалки и съм се спрял на тези два модела и ще се радвам, ако някой има преки впечатления от въпросните или просто някой, който разбира от тази материя да даде съвет струват ли си, предимства, недостатъци и т.н. http://www.emag.bg/slushalki-audio-technica-tip-dj-mobilno-upravlenie-cherni-ath-ax3isbk/pd/DGSRWBBBM/ http://www.emag.bg/slushalki-sony-mdrv55-extra-bass-sg-vaemi-cherni-mdrv55r-ae/pd/E4J6TBBBM/ Слушалките ще се ползват предимно за слушане на музика. Благодаря предварително!
  4. A.Petrov

    audi a3 17" джанти?

    15" и 16" оригинални джанти са с ЕТ38. За 17" според мен оптималното ЕТ е 32-35, като отзад стоят леко прибрани, което може да се коригира с фланци.
  5. До добавя към мнението на robobug, че и мотори с малки портове на главата като APY, AMK, BAM(в S3) също са с 20мм бутален болт.
  6. gamepoint ти пък нищо не каза ADR/AGN са 1.8 20v 125к.с. тоест без турбо в А4/А3 AKL, ако не се бъркам е 1.6 в А3/Голф 4 Къде ги намеси тези атмосферни мотори, като в темата се говори и се пита за 1.8Т, така че по същество без свободни съчинения Всички бутала в 1.8Т са производство на Mahle и ще издържат доста повече мощност, отколкото може да се извади от такъв мотор при правилно и качествено мапнато ECU, като се различават по това, че има бутала с 19мм бутален болт и с 20мм.
  7. Само хубав ремап е 300-400 лева, та с тези 600-700 не знам какво точно се цели...
  8. A.Petrov

    Губи маслото

    Или просто за тези около 4000км. си харчи около 1 литър(колкото е разликата между минимум и максимум). Ако няма видими течове и маслото не е някой страшен ментак няма къде да изчезне просто така.
  9. Хммм интересна работа, трябва да погледна А3-ката, защото все си мисля, че тя няма такъв тампон отдолу...
  10. И да допълня, че не съм прав, тоест след кратко ровене в нета се оказа, че и колегата Jesus е прав. Има S3-ки без ESP първите години, когато излизат(било е екстра с доплащане) Но горното също важи, за такива с ESP, но без бутон за изключване на конзолата(познат имаше такава, преди фейслифта).
  11. Отговора е много прост...на тези които нямат, просто не се изключва
  12. Ако колата е quattro, тампона се хваща под скоростие и влиза в предния мост(магарето). Това е въпросния тампон
  13. При quattro да и по-скоро тампона на скоростите, при предно също е възможно да има нещо общо с тампоните на двигателя.
  14. Всички S3-ки 8L имат ESP просто някои(от първите години на производството) нямат бутон за изключване на централната конзола.
  15. A.Petrov

    а3 1.8т прекъсване

    Ако караш със сток блоу офф не трябва да се чуват никакви звуци като се върне газта и се разтовари турбината, понеже клапана е рециркулационен и не изпуска в атмосферата, а го връща в смукателния тракт след дебитомера. Като за начало почни от тук, понеже ако блоу офф-а е със скъсана мембрана няма да държи налягане и колата няма да върви като хората.
×
×
  • Create New...