Jump to content

Здравейте на всички !!!


Str.AhiL

Recommended Posts

Колега освен двата чинча (червено и бяло) ти трябва и още три кабела (син,червен и черен) с малка буксичка която ги обединява.Черния е маса връзваш отзад някъде по купето а червения и синия ги свързваш към евро буксите на СД-то. От акумулатора не ти трябва нищо то СД-то си я захранва.

Ще ти сложа и 1-2 снимки след малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега пробрах и при запалена и пак няма никой ..... А за свързването така намерих инсталацията от предния собственик ... има кабели към акомулатора и бушон под предния капак и бушон на самата туба ...

А относно колегата alexvan ,ам тази туба нали си има усилвател май в нея,още един ли ми трябва ?????

Редактирано от Str.AhiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една образна схема

how_to_install_a_car_amp.gif

П.П. Май няма вграден усилвател

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=12&t=263211

Редактирано от alexvan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така първата снимка е моята туба Тъндър.

Втората е буксата с трите кабела която се поставя в това което съм оградил в червено снимка 3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей тези 3 кабелчета не ги видях и отзад на тубата ги няма .... явно заради тези мизерници няма бас ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не ги знам къде са.От зад на тубата тези гнезда стоят празни :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да видиш кое какво е на буксата и да си намериш такъв куплунг и по примерната схема да си свържеш захранването, remote и входния сигнал. Ти си го докарал до входния сигнал с чинчовете.

Редактирано от MeThTiCaL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко снимки .Първо да попитам това на акомулатора кабелите за тубата ли са и защо са само на + -а >?

На другите снимки съм показал от зад на тубата да видите как е положението(като и там има 1 кабелче изолирано) и на последните съм снимал кабелите на CD-то,като се виждат няколко изолирани кабели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По примерната схемичка съм ти показал образно кой кабел за какво е. От акумулатора имаш само 1 кабел с предпазител който е плюса и отива в усилвателя. Другия дебел кабел, който излиза от усилвателя трябва да е хванат някъде за купето в багажника, това е масата а малко синьо кабелче, което е отрязано на третата снимка е remote функцията с която усилвателя се включва и гаси спрямо това дали си включил СД-то или не. Неясно защо е отрязан ама си го опъни до СД-то и виж схемата на СД-то кой кабел е за remote за да го вържеш на правилното място. Този кабел се намира между двата дебели на третата снимка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз мисля,че този remote кабел не е отразян при тубата , а е изолиран защото е снаждан там , но това са само мисли :birthday:

Обаче идея нямам къде да го ръгна този кабел в ЦД-то .... то много изтъркано етикетчето и не се разчита кое за какво е :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж какъв е модела на СД-то и се опитай в гугъл да откриеш user manual. Ма то тоя въпрос е по-скоро за форума техника/електроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих менуал за ЦД-то ама айде моля ви някой да ми каже къде да го свържа този ремоте кабел..... Явно трябва да го снадя с някой от другите кабели,но с кой ??????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички :birthday: Стана най-после.С ваша помощ и с малка помощ от чичо Гугъл успях да подкарам тубата.Свързах въпросния ремоте кабел към кабелчето за автоматичната антена и работата заспа :bia: :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...