Jump to content

Str.AhiL

Members
  • Мнения

    217
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Str.AhiL

  • Рожден ден 1.03.1986

Друго

  • Kaра
    Каквото има ....

Персонална информация

  • Локация
    Пловдив
  • Интереси
    Ъъъъ,кое,къде,как,защо ?????

Последни посетители

2412 профилни разглеждания

Str.AhiL's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Така , за да приключим темата ,а и на някой друг може да е полезно... Та оказа се ,че наистина пластинката на едно от микретата ,беше застанала настрани и не затваряше . След като я наместих и сглобих всичко , вече работи както трябва . Та, моята драма от 3 месеца приключи за 30 мин , след като имах насока от колегата OvivO , за което съм му супер благодарен .
  2. Ами аз точно с палене и отключване нямам никакви проблеми .... Днес благодарение на колегата OvivO , установих че в живи данни в модул Access/Start Authorization 129 канал полето е Gear P . При колегата когато отпусне спирачката ставаше в статус активен , а при мен винаги стои неактивен . Така стигнахме до заключение ,че може да е от микретата в селектора ....
  3. Няма , а дали някога е имало , нямам представа . Каква ти е идеята
  4. Според мен не е от ключа , понеже и с двата ключа е еднакво , а и кейлеса не иска да заключва ... Според мен проблема е свързан с това ,че някъде , нещо не вижда че колата е на паркинг ... Ама кое точно и защо ....
  5. ivanparvan - заводска си е , проверъл съм .... OvivO - това го четох из чуждите форуми , но не работи при мен ... Как ли не го ръчках , не и не .... А на живи данни си е на паркинг ....
  6. Здравейте колеги . Имам един много странен проблем с една наскоро купена 4ф-ка . Преди да пиша тук ,изчетох всичко възможно в нета и нищо... Та да обясня за какво става въпрос ,пък някой ако има идеи къде да ровя ..... Значи колата е 2005 год с кейлес. Проблема е ,че не се заключва . Всичко друго си работи.Отключването работи от бутоните на ключа и от сензорите на кейлеса ,обаче заключването не . Единствения начин да я заключа е с ключа в ключалката . Забелязах ,че когато я запаля и после загася посредством старт бутона и започва да ми пищи едно съобщение на фиса,което гласи " Включете на P , иначе колата може да потегли и колата няма да се заключи ,ако не е на Р "- също не заключва и волана. Когато паля и гася с ключа , това съобщение не ми излиза и ми заключва волана ,но колата - не ..... До тук съм сменил батерий на ключовете и влизах във всички модули на колата , за да видя на живи данни където има позицията на селектора и навсякъде отчита коректно .... Няма записани грешки .... Вече не знам къде да търся .....
  7. Темата е на 2 години,но знае ли човек.... Аз да питам все пак дали чипа си стои или е продаден ?
  8. Последна корекция на цената, която става 4300 лв , като мога да я дам и за 4000 лв , като си смъкна цд-то и акумулатора .. Обявата ще бъде активна до 31.03.2016 ,след което ще я сваля от продажба .
  9. Колата вече има нужда от смяна на външен кормилен накрайник и маншон на външно каре и цената става 4500,като и вече не се интересувам от бартери.
  10. Str.AhiL

    Трудно палене сутрин

    И един вариянт,който реши моя проблем с първото палене. При мен всичко се оправи след пренастройване на газовия инжекцион. Лигиката е,че когато работи с лоши настройки на газ се бъркаха и бензиновите времена и след корекцията вече нямам драми.
  11. Халогена и прозореца са оправени ,както и сменени предни накладки.
  12. Започвам с плюсовете: Нов акумулатор в гаранция,гражданска и преглед до април 2016. Пълна ревизия на главата,сменени гумички и водачи на клапаните,гарнитура на глава и капак ,ремъци , ролки и масло преди 3месеца.Турбото е в перфектно състояние. Колата е с газов инжекцион Романо със сменени филтри. Общо взето по техническата част е в идеално състояние. Минусите са външни забележки ,като драскотини тук-там,предната броня е със счупени щипки(стои малко криво просто),тапицерията на тавана провисна леко , таблото има забележки ,скъсано жило на предено ляво стъкло и единия халоген се счупи.Също и забележка има шофьорската седалка (около 1х1 см протрито ) Общо взето това е, гледам да опиша всичко понеже искам хора с реален интерес да се свързват с мен. Колата си има външните забележки,но е в перфектно техническо състояние. Иначе е със 16 джанти със хубави зимни гуми,двузонов климатроник работещ идеално,парктроник,4 ел. стъкла ,ел. огледала,1.8 турбо 150 к.с.(има и чип,но не е мерена) кода на мотора е АЕБ ,по стъкла и талон е 97 , по вин е 98 . километрите са 283000 ...Разход градско газ :15л, извънградско:10л. Не я продавам на всяка цена понеже дадох доста пари по нея.Причината да я пусна за продажба е ,че ми трябва комби. Отговарям и тук и на 0897817180 . Цена 4800 лв. ПС: Първата снимка е от днес .
  13. В Хед сервиза във Варна, за шлайф,напасване,мивка,гумички и смяна на 8 водача за 1.8т = 280лв *главата им я закарат свалена.
  14. Понеже и аз се бях заблудил и даже малко попритеснил от показанията на климатроника ( понеже горе-посочените кодове явно не са за моята кола )... Та взех и се разрових за тези кодове и намерих такива, които отговарят за моята кола ( ц5 1.8т 98г) . Ще ги копирам по-доло, понеже може да са полезни на някой колеги . Малко сякаш са поомешили езиците , но го копирам без редакция и смятам,че смисъла им общо взето се хваща. Аз се бях заблудил по 49 канал , понеже навсякъде се говореше.че той показвал температура на антифриза, а при мен все си показва 13. С тези кодове разгадах мистерията . Поздрави ! 0 System error, see separate table (system error, see separate table for codes) 1 nominal value of the fan voltage (V) 2 actual value of the fan voltage (V) 3 setpoint Defklappe 4 Skalierter setpoint Defklappe 5 Skalierter actual Defklappe 6 setpoint Feet / Mananstr?¶mer flap 7 Skalierter setpoint Feet / Mananstr?¶mer flap 8 Skalierter actual Feet / Mananstr?¶mer flap 9 setpoint air dam / Umluftklappe 10 Skalierter setpoint air dam / Umluftklappe 11 Skalierter congestion actual air / Umluftklappe 12 setpoint temperature left flap 13 Skalierter setpoint temperature left flap 14 Skalierter actual temperature left flap 15 setpoint temperature right flap 16 Skalierter setpoint temperature right flap 17 Skalierter actual temperature right flap 18 Fahrgeschwindgikeit (km / h) <--- speed in km / h 19 engine speed (10 rpm) <--- rpm 20 software version <--- 21 Audi indexing software 22 Hella indexing software 23 coding 24 Digital value outside temperature sensor Stossstange in cnts 25 outdoor temperature sensor Stossstange in ?° C 26 digital value outside temperature sensor water tank in cnts 27 outdoor temperature sensor water tank in ?° C 28 for display outside temperature in ?° C 29 for compressor outside temperature in ?° C 30 rules for outside temperature in ?° C 31 Relation sun li / re / re / li 32 sun-filtered sensor left 10 W / m 33 sun-filtered right sensor 10 W / m 34 solar sensor left unfiltered 10 W / m 35 solar sensor right unfiltered 10 W / m 36 Digital setpoint value reduction as f (solar intensity, outdoor temperature) 37 Ausblastemperaturabsenkung left f (Sonnenintesit?¤t li / re) in 0.5 K 38 Ausblastemperaturabsenkung right f (Sonnenintesit?¤t li / re) in 0.5 K 39 digital value outlet man left cnts 40 outlet man left in ?° C 41 digital value outlet right man cnts 42 outlet right man in ?° C 43 digital value left foot outlet cnts 44 outlet left foot in ?° C 45 digital value right foot outlet cnts 46 outlet right foot in ?° C 47 board voltage (terminal 15) in volts 48 meters for Abschaltvorg?¤nge terminal 87a 49 Kompresor Abschaltbedingungen -- 0 compressor runs -- 1 non-high-pressure events> 120 -- 2 high-pressure event -- 3 high-pressure transient events> 30 -- 4 -- 5 Freonverlust -- 6 -- 7 tension of the magnetic clutch <9.5 V -- 8 118 ?° C -- 9 bi-directional interface engine -- 10 tension of the magnetic clutch <10.8 V -- 11 engine speed> 6000 rpm -- 12 -- 13 ECON -- 14 OFF -- 15 outside temperature <-2 ?° C -- 16 engine is - U <200 rpm -- 17 both external sensor defective -- 18 actuator diagnosis -- 19 -- 20 high-speed low-load 50 RCN left delayed 51 RCN right delayed 52 RCN left unverz?¶gert 53 RCN right unverz?¶gert If left 54 outlet 55 Should the right outlet 56 life 57 Calculated coolant temperature in ?° C 58 coolant temperature of the combined instrument in ?° C 59 pull-down bit 60 bit cold start 61 Interrupted cold start (bit) 62 Zuheizer Abschaltbedingungen -- 0 runs Zuheizer -- 1 outside temperature> 5 ?° C -- 2 Sollausblastemperatur left and right <50 ?° -- 3 setpoint temperature door left and right> -- 4 Sollausblastemperatur left and right <42 ?° -- 5 Econ or actively Off -- 6 setpoint temperature door left and right> 63 digital value solar sensor in the left unfiltered cnts 64 Digital value solar sensor in quite unfiltered cnts 65 Epsilon inside 66 innentemp_filt 67 rolling Kompresorabschaltbedingungen (1xx current) 68-meter driving cycle 69 epsilon_ausblas_li 70 epsilon_ausblas_re 71 rcn_filterzeit 72 initial value coolant temperature of the combined instrument +40 ?° C 73 non-high-pressure events 74 i_anteil_li_xuc - 128 75 i_anteil_lre_xuc - 128 76 high-pressure transient events Idle 77 active filtering 78 Timer Idle filtering value * 50ms (motor Temp 1) 79 filter time for internal filter value * 12sec (motor Temp 2) 80 key number used for operating modes and set temperature 81 key point to 1.3 seconds after power-on Corrected 82 key number (10 times correctly receiving)
×
×
  • Create New...