Jump to content

MeThTiCaL

Members
  • Мнения

    1720
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно MeThTiCaL

  • Рожден ден 5.04.1986

Друго

  • Kaра
    Toyota Avensis

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

3372 профилни разглеждания

MeThTiCaL's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. MeThTiCaL

    Свързване на bosse

    Старичка тема, ама ще я вдигна. Оранжев захранване + Черен захранване - (маса към купето) Лилав вход + Жълт вход - 2 червени говорител + 2 зелени говорител -
  2. Не е невъзможно да е от гуми. А ако си и с по-голям размер такива, доста дърпа спрямо виража на пътя, който в нашата посока на движение е на дясно основно... Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  3. Тоя преходник отгоре на говорителя ли го монтирате, или зад говорителя?
  4. мишленцето го оставете да църка, щото в случая си се изказа неподготвен. Аз иначе съм за колата на Blese да иде и на фауве феста. Има фасон колата, изглежда хубаво и би била добър представител на Б5 моделите
  5. Ламарината под кората вероятно има дупки. Опитай се да наложиш така говорителите, че като резнеш кората магнита да попадне в дупките. Така няма да се налага да режеш ламарината, която от своя страна има и функцията да държи купето против усукване.
  6. Точно така. Като съвет само ще ти кажа, като поставяш захранващия кабел към усилвателя чинчовете да са извадени. Чак като подадеш захранването към усилвателя тогава включи чинчовете. Като разкачаш усилвателя пък, първо вадиш чинчовете, после махаш кабеляците
  7. Контакти нямам, затрих му номера, но мога да ти обясня къде е точно. За втория комплект чинчове не ти е нужен да има римоут кабел (това тънкото). Тва тънкото може да се пуска и отделно от чинчовете, ролята му е да позволи на плейъра да включва и изключва усилвателя. https://www.google.com/maps/preview/@42.706861,23.348055,3a,75y,338.47h,87.93t/data=!3m4!1e1!3m2!1sBiwbfDoUN4iHVGO5Z5DsoQ!2e0 Ето тук се намира въпросния. Бежовата врата, даже се вижда и въпросния човек, т.е. този с шапката, казва се Емо.
  8. Предполагам е от София. Има един юнак в Хаджи Димитър, няколко колеги от форума вече са го посещавали и са доволни от него. Работи качествено и разбира ааааадски много от кар аудио (всъщност на него си поверих мойта кола преди година и нещо и не съжалявам). Ще ти вземе до 40 лева предполагам и няма да имаш никакви драми с колата. Другия вариянт е да си го направиш сам. Просто виж какво е удачно да разглабяш от колата за да си прекараш кабелите, останалото е кабелни обувки, отвертка, клещи и клещи секачки
  9. MeThTiCaL

    Кутии за елипси

    За Авант е малко сложно, но въпреки всичко идеята ти не е добра. Кутия за елипси е като кутия за пищялки.... общото е, че има кутия. Вложи пари в добра предна линия (вратите с пищялки и мид-баси) и сложи една прилична туба в багажника. Звука би бил в пъти по-добър!
  10. Имай предвид, че каквито и компоненти да се набухат в колата, ако не е настроено всичко както трябва да звучи, пак може да е лош крайния резултат. Цели се при настройките да получиш сравнително линеен звук (пример как не трябва да бъде са повечето гъзари дето дънят от колите си яко бас и нещо цвърчи там, па кой пее и кво пее оди разбери).
  11. Колегата е прав. Може да са дефазирани а и може тия навръзваници на задните говорители да бъркат картинката. Изключи задните говорители от цялата ситуация и остани само на предна линия с говорителите отпред и с елипсите за задна линия. Убеди се напълно, че + отговаря на + и - отговаря на -. На 1 говорител да е обърнат +-са с минуса и баса отива подяволите..
  12. Не знам как ще се справи този усилвател и колко е качествен, но ако вземеш 4 канален усилвател като този от линка, оставяш задната линия във вратите на плейъра а предната и елипсите връзваш към усилвателя. Настройваш всичко внимателно, че да не си изпукаш предната линия и елипсите и си готов. За кои кабели питаш? За елипсите ползваш обикновени кабели като за тонколони, за усилвателя 10квадрата захранващ и 10 квадрата маса, като на захранващия кабел за усилвателя слагаш възможно най-близо до акумулатора гнездо с предпазител по-голям от предпазителите на усилвателя. Препоръчвам и да си купиш качествени чинчове с римоут от плейъра към усилвателя, за да не се налага после да разкостваш всичко заради един смотан кабел. Другия вариянт е да оставиш говорителите в купето на плейъра, елипсите да вържеш на усилвателя и един хубав и слънчев ден, ще можеш да добавиш на останалите 2 канала от усилвателя една туба за подсилване на ниските честоти в бридж. Преди покупката се увери, че плейъра има 2 изхода за усилвател а не 1. (2 двойки, не една двойка)
  13. Можеш, но няма да ги силиш разбира се. Иначе при пробата слушай дали не прекъсват пищялките и средите, защото ако са точно като тези на снимката, значи са някоя от по-старите версии с "мустаци" от баса към пищялките а аз точно за там говоря, че скапват ако са слушани и дънени повечко с басови музики.
  14. Изкарай звука от изхода за слушалки. Предполагам, че за да гледаш телевизия използваш външен приемник (не вградения тунер в телевизора), демек от приемника вкарваш сигнал за звука към телевизора. Е, възможно е входящ сигнал от външен източник да не се просвирва през изхода на телевизора. Едно време имах една уредба Сони, тя имаше същия проблем. Ако вържа чинчовете от изхода отзад към усилвател, всичко излизаше на усилвателя (Диск, касетка, радио), обаче ако включа на AUX и на входящите чинчове съм вързал да речем mp3 player, то през изхода не пускаше този сигнал към усилвателя.
  15. За плейърите няма да казвам нищо, но определено ще препоръчам при говорителите да се вземе по-скъпия модел елипси. Ниския клас къса "мустачки" между баса и пищялките и се почва едно грачене... при другия модел от по-високата серия този проблем отстъства.
×
×
  • Create New...